Tvorba content hubu

Když máte dobrou koncepci, dají se v content marketingu vykouzlit obrovské úspory z rozsahu. Obsah na blogu, sociálních sítích, v podcastu i mailingu můžete efektivně recyklovat a přitom oslovit i tu část cílovky, kterou byste v některých médiích vůbec nezasáhli. Jak na to?

Chci celý content hub

Proč potřebujete content hub?

Maximalizace relevantní návštěvnosti

  • Vyhledávače preferují dobře strukturovaný a kvalitní obsah. Přidat do článku infografiku, která „se zaplatila“ na sockách, nebo ho obohatit výstřižky z podcastu, je levné, a přitom k nezaplacení.
  • Přítomnost na více platformách a mediatypech, které používá vaše cílovka, s minimálními dodatečnými náklady na jejich obslužnost je ultimátní hack!

Úplně jiný level vztahu se zákazníkem

  • Určitě to znáte sami. Když jste s nějakou značkou nebo médiem v kontaktu na více platformách – na Instagramu, na webu, v mailu, na Youtube, a ještě třeba v podcastové appce nebo na Spotify, je to úplně jiná úroveň vztahu.
  • Taková, která zvyšuje loajalitu, životnost zákazníka a v dlouhodobém horizontu klidně může srazit náklady na brandovou reklamu na nulu.

Jak pracujeme při tvorbě content hubu?

01Definujeme cíle a cílovou skupinu

  • Přesně si určíme, pro koho chcete tvořit a čeho chcete dosáhnout (zvýšení povědomí, generování leadů apod.). Definujeme si cílovku a její potřeby a zvolíme média, která jsou pro ni typická.

02Vybereme platformy a média

  • Někdo v tramvaji poslouchá podcasty, někdo scrolluje na TikToku a někdo si čte klasické zpravodajství. A spousta dalších dělá ještě něco úplně jiného.
  • Na začátku tvroby content hubu zjistíme, kdo a hlavně kde je vaše cílová skupina. Vytipujeme platformy a na míru na ně ušijeme obsah, který ji bude bavit.

03Využijeme klíčovku a konkurenci

  • Pomocí různých nástrojů si vytipujeme klíčová slova, která by měl content hub výběrem témat pokrývat, a zanalyzujeme konkurenci. Co dělala, ale už nedělá, co jí funguje a k čemu se vrací?

04Efektivně recyklujeme

  • Navrhneme detailní komunikační plán na všech platformách s takovou časovou návazností, aby se jednotlivá témata chytře překrývala a vzájemně si maximálně snižovala produkční náklady.
  • Z jednoho dílu podcastu mohou být dva optimalizované články na blog, několik Reels na Instagram, jeden newsletter a spousta dalšího obsahu.
  • To vše s úsporou až 60% oproti situaci, kdy se jednotlivé obsahové jednotky vytváří bez koncepce.

Proč si nechat udělat content hub u evisions?

Finanční úspora

Content hub vždycky vytváříme primárně s cílem ušetřit co nejvíc peněz na produkčních nákladech. Základem je proto maximální recyklace veškerého obsahu, která umožní dosáhnout až na 60% úspory oproti situaci, kdy se jednotlivé obsahové jednotky vytváří unikátně a nekoncepčně.

Zkušenosti

Máme bohaté zkušenosti z desítek projektů všech typů i velikostí. Na optimalizovaný obsah patříme k nejlepším!

Komplexnost

Na content hubu spolupracují konzultanti ze SEO, PPC, UX, copywritingu, sociálních sítích a dalších odvětví online marketingu

Vytvořte content hub s námi

Nezávazná poptávka

Formulář byl úspěšně odeslán

Ozveme se vám nejpozději do 24 hodin.

Proč my?

  • Naše blogy vyhrávají prestižní ocenění
  • Máme obsahový tým, který si poradí se všemi formáty od textu přes mluvené slovo až po video
  • Díky úzkému propojení s největším agenturním SEO týmem náš obsah milují nejden lidé, ale i algoritmy a AI chatboti.

FAQ

Co je content hub?

Zobrazit odpověď

Content hub je výsledek aktivit vedoucích k tomu, že se firma prakticky stává médiem. Má svůj blog, podcast, mailing, sociální sítě nebo kanál na Youtube a produkuje unikátní obsah, který jí pomáhá oslovovat celou cílovou skupinu a plnit obchodní cíle.

Jak poznám, jestli potřebuju content hub?

Zobrazit odpověď

Investujete do brandové reklamy? Pokud ano, tak byste o zřízení content hubu měli přemýšlet. Pokud ne, a víte, že to nepotřebujete, tak pro vás content hub nejspíš není. Alespoň nějaký obsah ale obchodně prospívá většině značek. Podcast, blog, newsletter... Cokoli, čím žije vaše cílovka.

Blog