Tvorba content hubu
Když máte dobrou koncepci, dají se v content marketingu vykouzlit obrovské úspory z rozsahu. Obsah na blogu, sociálních sítích, v podcastu i mailingu můžete efektivně recyklovat a přitom oslovit i tu část cílovky, kterou byste v některých médiích vůbec nezasáhli. Jak na to?
Proč potřebujete content hub?
Jak pracujeme při tvorbě content hubu?
01Definujeme cíle a cílovou skupinu
- Přesně si určíme, pro koho chcete tvořit a čeho chcete dosáhnout (zvýšení povědomí, generování leadů apod.). Definujeme si cílovku a její potřeby a zvolíme média, která jsou pro ni typická.
02Vybereme platformy a média
- Někdo v tramvaji poslouchá podcasty, někdo scrolluje na TikToku a někdo si čte klasické zpravodajství. A spousta dalších dělá ještě něco úplně jiného.
- Na začátku tvroby content hubu zjistíme, kdo a hlavně kde je vaše cílová skupina. Vytipujeme platformy a na míru na ně ušijeme obsah, který ji bude bavit.
03Využijeme klíčovku a konkurenci
- Pomocí různých nástrojů si vytipujeme klíčová slova, která by měl content hub výběrem témat pokrývat, a zanalyzujeme konkurenci. Co dělala, ale už nedělá, co jí funguje a k čemu se vrací?
04Efektivně recyklujeme
- Navrhneme detailní komunikační plán na všech platformách s takovou časovou návazností, aby se jednotlivá témata chytře překrývala a vzájemně si maximálně snižovala produkční náklady.
- Z jednoho dílu podcastu mohou být dva optimalizované články na blog, několik Reels na Instagram, jeden newsletter a spousta dalšího obsahu.
- To vše s úsporou až 60% oproti situaci, kdy se jednotlivé obsahové jednotky vytváří bez koncepce.
Proč si nechat udělat content hub u evisions?
Finanční úspora
Content hub vždycky vytváříme primárně s cílem ušetřit co nejvíc peněz na produkčních nákladech. Základem je proto maximální recyklace veškerého obsahu, která umožní dosáhnout až na 60% úspory oproti situaci, kdy se jednotlivé obsahové jednotky vytváří unikátně a nekoncepčně.
Zkušenosti
Máme bohaté zkušenosti z desítek projektů všech typů i velikostí. Na optimalizovaný obsah patříme k nejlepším!
Komplexnost
Na content hubu spolupracují konzultanti ze SEO, PPC, UX, copywritingu, sociálních sítích a dalších odvětví online marketingu
Vytvořte content hub s námi
Proč my?
- Naše blogy vyhrávají prestižní ocenění
- Máme obsahový tým, který si poradí se všemi formáty od textu přes mluvené slovo až po video
- Díky úzkému propojení s největším agenturním SEO týmem náš obsah milují nejden lidé, ale i algoritmy a AI chatboti.
FAQ
Co je content hub?
Content hub je výsledek aktivit vedoucích k tomu, že se firma prakticky stává médiem. Má svůj blog, podcast, mailing, sociální sítě nebo kanál na Youtube a produkuje unikátní obsah, který jí pomáhá oslovovat celou cílovou skupinu a plnit obchodní cíle.
Jak poznám, jestli potřebuju content hub?
Investujete do brandové reklamy? Pokud ano, tak byste o zřízení content hubu měli přemýšlet. Pokud ne, a víte, že to nepotřebujete, tak pro vás content hub nejspíš není. Alespoň nějaký obsah ale obchodně prospívá většině značek. Podcast, blog, newsletter... Cokoli, čím žije vaše cílovka.