Analýza propadu návštěvnosti
Propad návštěvnosti neponecháme náhodě. Ověříme techniku, obsah i konkurenci, potvrdíme hypotézy a navrhneme konkrétní kroky, jak organickou návštěvnost vrátit zpět.
Naše ocenění .
1. MÍSTOIEA 2024: Banky, pojišťovny, finance
1. MÍSTOWebTop100 2022: SEO roku
1. MÍSTOIEA 2024: Výkonnostní marketing
1. MÍSTOIEA 2024: Digitální transformace
1. MÍSTOWebTop100 2023: SEO roku
2. MÍSTOWebTop100 2021: SEO roku
Víme, co vás trápí, a umíme to vyřešit

Náhlý propad návštěvnosti
Všimli jste si, že náhle klesla návštěvnost? Může jít o penalizaci nebo Google update.

Návštěvníci odcházejí ke konkurenci
Sledujete, jak vám konkurence pomalu bere návštěvníky z organického vyhledávání?

Pokles konverzí z organického trafficu
Prodeje a poptávky klesají hlavně kvůli nižší organické návštěvnosti.
Jak to probíhá .
1.Poznáme se
Zjistíme, co řešíte, jaký je váš cíl a pak budeme potřebovat přístup do vašich interních nástrojů - GA, Google Search Console, Bing Webmaster Tools…

2.Stanovíme hypotézy
Na základě briefu a prvotních dat vytvoříme pravděpodobné scénáře, proč návštěvnost klesá.

3.Analýza a testování
Detailně projdeme všechna data a ověříme, které hypotézy odpovídají skutečnosti.

4.Závěry a příčiny propadu
Odhalíme hlavní důvody propadu a připravíme jasný plán, jak návštěvnost opět zvýšit.

5.Doporučení a další kroky
Vše vám vysvětlíme, předáme konkrétní doporučení a nabídneme podporu při optimalizaci webu.

Vrtá vám tohle všechno hlavou?
Rozumíme vašim otázkám ohledně SEO a AI. Přinášíme jasné odpovědi a hlavně výsledky.
- Čemu pomáhá linkbuilding?
- Kdy čekat první výsledky SEO?
- Kdy čekat první výsledky SEO?
- Čemu pomáhá linkbuilding?
- Kdy čekat první výsledky SEO?
- Kdy čekat první výsledky SEO?
- Jak optimalizovat rychlost webu?
- Co je to SEO?
- Jak nastavit strukturu webu?
- Jak optimalizovat rychlost webu?
- Co je to SEO?
- Jak nastavit strukturu webu?
- Jak psát obsah pro SEO?
- SEO v době AI – jak na to?
- Na co myslet při redesignu webu?
- Jak psát obsah pro SEO?
- SEO v době AI – jak na to?
- Na co myslet při redesignu webu?
- Jak optimalizovat pro ChatGPT, Gemini, Perplexity?
- SEO v době AI – jak na to?
- Jak efektivně získávat zpětné odkazy?
- Jak optimalizovat pro ChatGPT, Gemini, Perplexity?
- SEO v době AI – jak na to?
- Jak efektivně získávat zpětné odkazy?
- Jaké jsou nejlepší SEO nástroje?
- Jaké jsou nejlepší SEO nástroje?
- Automatizace v SEO – jak začít?
- Jaké jsou nejlepší SEO nástroje?
- Jaké jsou nejlepší SEO nástroje?
- Automatizace v SEO – jak začít?
- AI v SEO – hrozba, nebo příležitost?
- Jaká je má viditelnost v AI nástrojích?
- Na co myslet při redesignu webu?
- AI v SEO – hrozba, nebo příležitost?
- Jaká je má viditelnost v AI nástrojích?
- Na co myslet při redesignu webu?
Vaše výsledky, naše vizitka .

- +400%
nárůst organické návštěvnosti
- Leader Share of Voice
napříč vertikálami
- Produkty:
Konec propadu trafficu .
Když návštěvnost klesá, přinášíme jistotu. Zanalyzujeme data, ověříme hypotézy o technice, penalizacích i konkurenci a dodáme report s prioritami. Získáte plán, jak propad zvrátit a čísla překonat.

Mějte po svém boku opravdu silného partnera

Data a zkušenosti
AI se vyvíjí, my jdeme s ní a držíme krok.
Spokojení klienti
Stovky firem různých velikostí.
Audity a strategie
Tisíce provedených auditů a SEO strategií.
10+ ocenění ze soutěží
WebTop100 a Internet Effectiveness Awards.

SEO experti
12 CZ/SK specialistů + 7 pro mezinárodní trhy.
10+ nástrojů .
Náš technologický základ tvoří nástroje pro analytiku, automatizaci a umělou inteligenci. Díky nim zlepšujeme projekty komplexně a s důrazem na přesnost a výsledky.

Víme, co vás zajímá
Co je to SEO?
SEO (Search Engine Optimization) je optimalizace webu tak, aby byl lépe vidět ve vyhledávačích a AI nástrojích, přinesl více návštěvníků a konverzí.
Čemu pomáhá linkbuilding?
Zvyšuje autoritu a viditelnost značky, podporuje digitální PR, lepší pozice ve vyhledávání i dohledatelnost v AI nástrojích.
Jak efektivně získávat zpětné odkazy?
Pomáhají PR články, spolupráce se stávajícími i potenciálními partnery, blogery a tak podobně. Důležité je cílit na relevantní a autoritativní zdroje.
AI v SEO – hrozba nebo příležitost?
AI není hrozba, ale příležitost. Doplňuje klasické vyhledávání a umožňuje efektivnější optimalizaci a zisk konkurenční výhody.
Kdy lze očekávat první výsledky SEO?
Závisí na výši investice a konkurenčním prostředí. První výsledky jsou obvykle patrné po cca 3 měsících, ale efekt SEO je dlouhodobý.
Je lepší investovat do SEO nebo PPC?
PPC poskytuje okamžité výsledky, SEO buduje dlouhodobou stabilitu. Ideální je kombinace obojího, nastavená podle priorit vašeho byznysu.
Proč my?
- Rychlá konzultace zdarma a bez závazků
- Praktické tipy, jak zlepšit výsledky vašeho byznysu
- Jasná představa, jak vám s růstem můžeme pomoci
Kdo se s vámi spojí:




















