Strategie linkbuildingu
Navrhneme vám linkbuildingovou strategii, která propojí digitální PR, podporu brandu i AI vyhledávání. Připravíme realistický plán, jak efektivně budovat odkazy s ohledem na vaše partnery a trh.
Naše ocenění .
1. MÍSTOIEA 2024: Banky, pojišťovny, finance
1. MÍSTOWebTop100 2022: SEO roku
1. MÍSTOIEA 2024: Výkonnostní marketing
1. MÍSTOIEA 2024: Digitální transformace
1. MÍSTOWebTop100 2023: SEO roku
2. MÍSTOWebTop100 2021: SEO roku
Víme, co vás brzdí, a pomůžeme to změnit

Nevíte, kde s linkbuildingem začít
Ukážeme vám cestu a připravíme realistický plán budování odkazů.

Chybí vám partneři pro odkazy
Mediální domy, výměny, freelanceři i stávající partneři – dodáme síť, kterou sami budujete roky.

PR články bez dopadu na SEO
Nastavíme strategii tak, aby publikace posilovala i dohledatelnost ve vyhledávačích a AI nástrojích.
Jak to probíhá .
1.Poznáme se
Seznámíme se s vaším byznysem a specifiky trhu, na kterém fungujete. Zanalyzujeme vaši konkurenci I zákazníky.

2.Efektivní spolupráce
Zkoumáme odkazový profil vašeho webu i konkurence a hledáme smysluplné taktiky a příležitosti pro linkbuilding.

3.Předání výsledků
Dostanete přehledné tabulky s průvodním dokumentem i doporučení a konzultaci.

4.Předávkou to skončit nemusí
Rádi vám aktivně pomůžeme získat zpětné odkazy podle strategie i v případě dlouhodobé spolupráce.

Vrtá vám tohle všechno hlavou?
Rozumíme vašim otázkám ohledně SEO a AI. Přinášíme jasné odpovědi a hlavně výsledky.
- Čemu pomáhá linkbuilding?
- Jak efektivně získávat zpětné odkazy?
- Automatizace v SEO – jak začít?
- Čemu pomáhá linkbuilding?
- Jak efektivně získávat zpětné odkazy?
- Automatizace v SEO – jak začít?
- Co je to SEO?
- Na co myslet při redesignu webu?
- Kdy čekat první výsledky SEO?
- Co je to SEO?
- Na co myslet při redesignu webu?
- Kdy čekat první výsledky SEO?
- Jaká je má viditelnost v AI nástrojích?
- Automatizace v SEO – jak začít?
- Jak optimalizovat pro ChatGPT, Gemini, Perplexity?
- Jaká je má viditelnost v AI nástrojích?
- Automatizace v SEO – jak začít?
- Jak optimalizovat pro ChatGPT, Gemini, Perplexity?
- Na co myslet při redesignu webu?
- Jak psát obsah pro SEO?
- AI v SEO – hrozba, nebo příležitost?
- Na co myslet při redesignu webu?
- Jak psát obsah pro SEO?
- AI v SEO – hrozba, nebo příležitost?
- Jaké jsou nejlepší SEO nástroje?
- SEO v době AI – jak na to?
- Jak psát obsah pro SEO?
- Jaké jsou nejlepší SEO nástroje?
- SEO v době AI – jak na to?
- Jak psát obsah pro SEO?
- Jak nastavit strukturu webu?
- SEO v době AI – jak na to?
- Jak optimalizovat rychlost webu?
- Jak nastavit strukturu webu?
- SEO v době AI – jak na to?
- Jak optimalizovat rychlost webu?
Vaše výsledky, naše vizitka .

- 888 %
zvýšení neplacené návštěvnosti
- 3 měsíce
za tak dlouho se klientovi vrátili investice a stal se lídrem
- Produkty:
Naše práce .
Podívejte se, jak vypadají výstupy ze strategie linkbuildingu v praxi

Mějte po svém boku opravdu silného partnera

20+ vítězných projektů
A další příběhy přidáváme…
17 zahraničních trhů
A international tým pod jednou střechou.
7 vítězství na prestižních soutěžích
A řada dalších ocenění, které potvrzují naši kvalitu.
90 % klientů pokračuje ve spolupráci
Dlouhodobá důvěra a výsledky.

7 týmů, přes 50 odborníků
Od roku 2011 rosteme s našimi klienty.
10+ nástrojů .
Náš technologický základ tvoří nástroje pro analytiku, automatizaci a umělou inteligenci. Díky nim zlepšujeme projekty komplexně a s důrazem na přesnost a výsledky.

Víme, co vás zajímá
Co je to SEO?
SEO (Search Engine Optimization) je optimalizace webu tak, aby byl lépe vidět ve vyhledávačích a AI nástrojích, přinesl více návštěvníků a konverzí.
Čemu pomáhá linkbuilding?
Zvyšuje autoritu a viditelnost značky, podporuje digitální PR, lepší pozice ve vyhledávání i dohledatelnost v AI nástrojích.
Jak efektivně získávat zpětné odkazy?
Pomáhají PR články, spolupráce se stávajícími i potenciálními partnery, blogery a tak podobně. Důležité je cílit na relevantní a autoritativní zdroje.
AI v SEO – hrozba nebo příležitost?
AI není hrozba, ale příležitost. Doplňuje klasické vyhledávání a umožňuje efektivnější optimalizaci a zisk konkurenční výhody.
Kdy lze očekávat první výsledky SEO?
Závisí na výši investice a konkurenčním prostředí. První výsledky jsou obvykle patrné po cca 3 měsících, ale efekt SEO je dlouhodobý.
Je lepší investovat do SEO nebo PPC?
PPC poskytuje okamžité výsledky, SEO buduje dlouhodobou stabilitu. Ideální je kombinace obojího, nastavená podle priorit vašeho byznysu.
Proč my?
- Rychlá konzultace zdarma a bez závazků
- Praktické tipy, jak zlepšit výsledky vašeho byznysu
- Jasná představa, jak vám s růstem můžeme pomoci
Kdo se s vámi spojí:

