SEO strategie
Moderní forma SEO vyžaduje komplexní pohled na optimalizaci webu. S vhodnou SEO strategií dáte optimalizačnímu procesu ten správný směr. Chcete si udržet přední pozici ve vyhledávání dlouhodobě? Přejete si návštěvníky vašeho webu proměnit v klienty? Pak se bez kvalitní SEO strategie neobejdete.
Proč potřebujete SEO strategii?
Optimalizací vašeho webu zvýšíte návštěvnost, správná SEO strategie zajistí plnění vašich obchodních cílů. Pokud svůj web optimalizujete jednorázově, na předních pozicích se udržíte jen krátkodobě. Kvalitní SEO strategie vám zajistí dlouhodobou úspěšnost.
Co SEO strategie obsahuje?
Kompletní SEO strategie obsahuje:
Primární cíle projektu
Prvním krokem je vymezení primárních (obchodních) cílů. Usilujete o růst tržeb? Rádi byste zvýšili povědomí o vašem webu? Na základě vašich požadavků stanovíme strategické SEO cíle, které povedou k plnění cílů vašeho projektu.
Cílové segmenty a jejich potřeby
Při identifikování vašich cílových segmentů se zaměříme jak na jejich obecné, tak specifické znaky. Vše ve vztahu k vašim nabízeným produktům a službám. Usilujete o spokojené zákazníky, nikoliv vyhledávače, a proto je třeba provádět optimalizaci webu primárně pro vaše cílové segmenty.
Relevantní kategorie klíčových slov
Jde o specifikaci relevantních kategorií klíčových slov, při jejichž vyhledávání by se vaše stránka měla objevit na předních pozicích. Kategorie mohou být sekce na webu, produktové řady nebo služby, které nabízíte. Reálně ale klíčová slova vychází od vašich cílových segmentů. Jak vaši zákazníci při vyhledávání uvažují? Může jim váš produkt nebo služba nějak pomoci?
Po specifikaci následuje analýza klíčových slov, se kterou vám rádi pomůžeme. Výstupem analýzy je seznam klíčových slov, která jsou pro váš web nejvíce relevantní, hledaná a současně nejméně konkurenční.
Nalezení slabých míst a identifikace příležitostí
Zpracujeme vám kvalitní SWOT analýzu. Objektivně posoudíme vaše silné stránky a nezavřeme oči před těmi slabými. Díky analýze budete připraveni využít příležitostí a schopni se vypořádat s hrozbami.
Identifikace konkurence
Identifikujeme vaše nejvážnější konkurenty. Doporučujeme provedení detailní analýzy, která je součástí našich nabízených SEO služeb.
Výběr vhodné SEO strategie
Pro dosažení vašich stanovených cílů pro vás vybereme vhodnou SEO strategii. Pokud zjistíme úskalí ve vašem odkazovém portfoliu, vypracujeme vám strategii linkbuildingu. Bude-li třeba rozvíjet obsahovou stránku vašeho webu, nastavíme vhodnou obsahovou strategii včetně optimalizace obrázků a videí. Navrhneme vám ideální kombinaci našich služeb přesně na míru.
Návrhy a doporučení
Na základě našich odborných znalostí a mnoholetých zkušeností identifikujeme specifické kvality vašeho projektu. Výstupem jsou podrobné informace o konkrétních oblastech, na které se doporučujeme zaměřit a které povedou k vyšší návštěvnosti vašeho webu.
Proč si objednat SEO strategii právě u nás?
- Odbornost – náš tým tvoří špičkoví specialisté v oboru SEO
- Zkušenost – máme bohaté zkušenosti z desítek projektů všech typů i velikostí
- Komplexnost – na projektu spolupracují konzultanti z SEO, PPC, UX, copywritingu, sociálních sítích a dalších odvětví internetového marketingu
- Flexibilita – nasloucháme našim klientům, přinášíme expertní doporučení
- Univerzálnost – vypracovaný dokument je srozumitelný pro všechny strany
-
Jak dosáhnout úspěchu prostřednictvím standardního SEO a obsahového marketingu: z 30 na 3 000 kliknutí denně
28.06.2022V této případové studii se dozvíte, jak se nám podařilo…
-
Průvodce regulárními výrazy pro začátečníky
26.01.2022Proč se naučit regulární výrazy? Nekonečné množství dat a někdy…
-
Jak jsme s ČSOB Pojišťovnou zvýšili návštěvnost blogu o 620 % díky featured snippets (Case Study)
12.01.2022ČSOB Pojišťovna skončila na 2. místě v soutěži WebTop100 v…
-
Keyword mapping a proč mu dát v SEO šanci
21.10.2021Keyword mapping je trochu opomíjené téma v SEO komunitě, zejména v agenturách.…
-
Naordinovali jsme klinice SEO proceduru. A jaký je výsledek? Přeplněné KPI o 768 % (Case Study)
06.10.2021Před časem nás oslovila síť klinik, lékáren a laboratoří s…
-
Úspěšný blog potřebuje top publikační plán. Jak na něj?
29.09.2021Stojíte o to, mít fungující blog, který budou lidé skutečně…
-
Rizika mezinárodního SEO: Příprava, plánování & průzkum
25.03.2020Thea připravila článek pro všechny, kteří přemýšlí o expanzi do…
-
Jak řešit SEO pro obsahové & zpravodajské weby
02.09.2019Pro obsahové a zpravodajské weby je SEO zásadní nejen z…
-
SEO DAY 2018: Top přednášky, které musíte znát
03.12.2018Na letošní konferenci SEO DAY se do Kolína nad Rýnem…
-
SEO restart 2018 – Report
20.06.2018Co jsme od SEO restartu 2018 očekávali a jaký opravdu…
-
The Inbounder Global Conference 2018 – Novinky z onlajnu #Speciál
14.05.2018Exkluzivní reportáž z konference The Inbounder 2018! Přinášíme 4 rozhovory…
-
10 SEO mýtů, které už nemusíte v roce 2018 řešit
12.04.2018"Kolik má být na stránce klíčových slov?", "Nemáš vyplněný meta…
-
SEO 2018: Co nás čeká a nemine?
18.12.2017Ani v roce 2018 SEO neupadne v zapomnění. Naopak -…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
28.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
23.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
SEO test – otestuj své znalosti
20.11.2017Prověřte své SEO znalosti v našem podrobném SEO testu. Tento…
-
Optimalizace hlasového vyhledávání pro začátečníky
16.10.2017Vyhledávání pomocí hlasu je dnes již pro mnoho z nás…
-
Často kladené otázky v SEO
18.04.2017Na co se ohledně SEO ptáte nejčastěji? Pokusili jsme se…
-
Lokální SEO: Jak ho dělat správně?
13.02.2017V zahraničí je lokální SEO velkým tématem, v Česku neprávem…
-
Analýza konkurence – checklist a e-book ke stažení
13.06.2012Ještě jednou bych vám rád poděkoval za vaši pozornost během…