SEO optimalizace
SEO optimalizace, neboli spíše optimalizace nalezitelnosti, je proces získávání lepších neplacených pozic v internetových vyhledavačích. Z hlediska obchodu je pro společnost nejvýhodnější být ve výsledcích nejpoužívanějších vyhledavačů co nejvýše, neboť čím výše je odkaz na cílovou stránku, tím větší bývá zpravidla organická (přirozená) návštěvnost. Optimalizace nalezitelnosti je základní strategií internetového marketingu, jejímž hlavním úkolem je pochopení fungování vyhledávacích algoritmů a pochopení myšlení skupiny lidí, na kterou potřebujeme na internetu cílit.
Optimalizace nalezitelnosti dané webové stránky v sobě může zahrnovat více různých aktivit, typicky pak editace obsahu, umisťování obsahu na servery, kde se pohybuje cílová skupina daného webu, či vytváření nových hodnotných zpětných odkazů.
-
10 tasků, do kterých se SEO specialistovi vyplatí zapojit ChatGPT
02.06.2023Původně jsem chtěla jako nadpis tohoto článku použít ten, který…
-
MONETA Money Bank: Jak jsme pomohli vybudovat SEO jedničku bankovního sektoru (Case Study)
12.12.2022MONETA Money Bank je nezpochybnitelný leader na poli SEO v…
-
Jak dosáhnout úspěchu prostřednictvím standardního SEO a obsahového marketingu: z 30 na 3 000 kliknutí denně
28.06.2022V této případové studii se dozvíte, jak se nám podařilo…
-
Keyword mapping a proč mu dát v SEO šanci
21.10.2021Keyword mapping je trochu opomíjené téma v SEO komunitě, zejména v agenturách.…
-
Naordinovali jsme klinice SEO proceduru. A jaký je výsledek? Přeplněné KPI o 768 % (Case Study)
06.10.2021Před časem nás oslovila síť klinik, lékáren a laboratoří s…
-
Průvodce migrací webu z pohledu SEO aneb Nezahrávejte si s organickou návštěvností
15.09.2021Budujete web již nějakou dobu a cítíte, že je potřeba…
-
Marketing po pandemii: 4 nejdůležitější poučení
25.08.2021S koronavirem máme spojena jen samá negativa. Některé oblasti trhu…
-
Mobilní SEO: Jak účinně zviditelnit web ve výsledcích vyhledávání
04.08.2021Mobilní SEO je rozvíjející se SEO disciplína, která má za…
-
Jubilejní Novinky z onlajnu #50 – Budoucnost onlajnu & highlighty z natáčení
21.10.2019Jubilejní 50. díl Novinek z onlajnu si zasloužil být speciální.…
-
Novinky z onlajnu #49 – Zaostřeno na konference a linkbuilding
24.09.2019Podzim je trochu synonymem pro vzdělávání, v dalším díle Novinek…
-
SEO pohledem předních českých specialistů
10.09.2019Vyzpovídali jsme devět známých SEO jmen a zjistili, jak se…
-
Jak řešit SEO pro obsahové & zpravodajské weby
02.09.2019Pro obsahové a zpravodajské weby je SEO zásadní nejen z…
-
Novinky z onlajnu #48 – Návod na expanzi + 6 tipů na super teambuilding
12.08.2019Hlavním tématem dalšího dílu Novinek z onlajnu je expanze do…
-
VašeČočky.cz/321Linsen.de: Jak na zvýšení návštěvnosti blogu o 3 474 %
05.08.2019Chcete vědět, jak se 321linsen.de podařilo dosáhnout zvýšení návštěvnosti blogu…
-
Novinky z onlajnu #Rozhovor s Filipem Podstavcem
29.04.2019V rámci uplynulého Marketing Festivalu jsme pro vás vyzpovídali Filipa…
-
8 přednášek z BrightonSEO, které z vás udělají SEO ninju
23.04.2019Naši SEO specialisté se vyrazili nachytřit na věhlasnou konferenci BrightonSEO.…
-
Novinky z onlajnu #43
11.03.2019Březen, za kamna vlezem. My jsme začátkem dalšího měsíce již…
-
SEO & online marketingové akce v Německu 2019
11.02.2019Učte se od těch nejlepších! Top řečníci z oblasti SEO…
-
SEO milníky v roce 2018
17.12.2018Rok 2018 přinesl nemálo změn, vyhledávací algoritmy jsou chytřejší a…
-
SEO DAY 2018: Top přednášky, které musíte znát
03.12.2018Na letošní konferenci SEO DAY se do Kolína nad Rýnem…