SEO nástroje
V každé SEO agentuře se ve velkém využívají specializované SEO nástroje. Na trhu jich je nepřeberné množství, některé jsou oblíbenější a výkonnější, jiné zapadnou mezi efektivnější konkurencí. Obvykle se tyto SEO tools, jak se nazývají v angličtině, specializují na určitou dílčí činnost týkající se SEO, ale existují i takové, které jsou vysloveně multifunkční.
V eVisions se SEO nástrojů nebojíme – právě naopak, využíváme je denně. Které nejčastěji?
- Collabim
- Ahrefs
- Screaming Frog
- Xenu
- Search Console
- Symulizer
- Majestic
- Copyscape
- Siteliner
- Rank Tracker
- Keywordtool.io
- Open Refine
- SEMrush
- a další
Právě díky SEO nástrojům, zejména jejich dokonalém pochopení a zvládnutí, dokáže SEO agentura efektivně provádět celou řadu úkolů a přinášet tak klientovi kvalitní a spolehlivé výsledky.
SEO tools ale za nikoho práci neudělají. To je třeba si uvědomit. Jsou velkou pomocí a práci významným způsobem usnadňují. Nejdůležitějším nástrojem marketéra však stále zůstává jeho mozek. Jen s dávkou zkušeností a logického myšlení dokáže efektivním způsobem údaje pořízené ze zmíněných nástrojů využít. Markeťáků, kteří umí ze SEO nástrojů vytěžit maximum, máme v eVisions slušnou kupu.
-
Universal Analytics končí, ať žije Google Analytics 4!
06.06.2023Blíží se konec starého analytického nástroje, pomocí kterého jsme mohli…
-
10 tasků, do kterých se SEO specialistovi vyplatí zapojit ChatGPT
02.06.2023Původně jsem chtěla jako nadpis tohoto článku použít ten, který…
-
MONETA Money Bank: Jak jsme pomohli vybudovat SEO jedničku bankovního sektoru (Case Study)
12.12.2022MONETA Money Bank je nezpochybnitelný leader na poli SEO v…
-
Průvodce regulárními výrazy pro začátečníky
26.01.2022Proč se naučit regulární výrazy? Nekonečné množství dat a někdy…
-
Jak jsme s ČSOB Pojišťovnou zvýšili návštěvnost blogu o 620 % díky featured snippets (Case Study)
12.01.2022ČSOB Pojišťovna skončila na 2. místě v soutěži WebTop100 v…
-
Keyword mapping a proč mu dát v SEO šanci
21.10.2021Keyword mapping je trochu opomíjené téma v SEO komunitě, zejména v agenturách.…
-
Naordinovali jsme klinice SEO proceduru. A jaký je výsledek? Přeplněné KPI o 768 % (Case Study)
06.10.2021Před časem nás oslovila síť klinik, lékáren a laboratoří s…
-
Úspěšný blog potřebuje top publikační plán. Jak na něj?
29.09.2021Stojíte o to, mít fungující blog, který budou lidé skutečně…
-
Průvodce migrací webu z pohledu SEO aneb Nezahrávejte si s organickou návštěvností
15.09.2021Budujete web již nějakou dobu a cítíte, že je potřeba…
-
Mobilní SEO: Jak účinně zviditelnit web ve výsledcích vyhledávání
04.08.2021Mobilní SEO je rozvíjející se SEO disciplína, která má za…
-
Share of Voice (SOV): K čemu je a jak metriku spočítat?
24.03.2021Chcete mít přehled o viditelnosti svého webu? V tomto článku…
-
Google Search Console: Jak ji v SEO využít naplno?
06.01.2021Pokud stále nevíte, jak nejlépe využít nástroj Google Search Console…
-
SEO nástroje + 7 rozšíření, která vám usnadní práci
29.10.2020Žádný SEO konzultant se neobejde bez potřebných nástrojů, které mu…
-
Automatizace SEO – ušetřili jsme více než 100 hodin práce během 20 dní
02.09.2020Jak zavést automatizaci, která bude přirozenou součástí procesů a bude…
-
Průvodce SEO pro začátečníky
05.08.2020Překvapila vás síla internetu a e-shopů v době koronakrize a…
-
Jak na audit interního prolinkování?
22.07.2020Správně nastavená strategie interního prolinkování může snadno ovlivnit chování návštěvníků…
-
SEO milníky za rok 2019
29.01.2020Michal ve svém článku shrnul ty nejzásadnější SEO milníky za…
-
Novinky z onlajnu #49 – Zaostřeno na konference a linkbuilding
24.09.2019Podzim je trochu synonymem pro vzdělávání, v dalším díle Novinek…
-
SEO pohledem předních českých specialistů
10.09.2019Vyzpovídali jsme devět známých SEO jmen a zjistili, jak se…
-
Jak řešit SEO pro obsahové & zpravodajské weby
02.09.2019Pro obsahové a zpravodajské weby je SEO zásadní nejen z…