Kontinuální UX optimalizace a A/B testování
Vytěžte maximum z každé návštěvy. Kontinuální optimalizace se zaměřuje na neustálé zlepšování uživatelské zkušenosti. Ke každému klientovi přistupujeme strategicky a doporučujeme personalizovaný optimalizační a testovací plán.
Co vám optimalizace a testing přinese?
Jak při optimalizaci postupujeme?
01Analýza současného stavu
Cíl: Orientujeme v stávajícím stavu webu. Rozumíme problematice businessu.
Aktivity:
- Úvodní workshop a nastavení očekávání
- Sdílení přístupů a nasazení nástrojů, které doporučíme
- Pohled na uživatelská data v nástrojích
- Testovací objednávky/ odeslání formulářů
- Benchmarking - inspirace řešením konkurence
- Kvantitativní nebo kvalitativní průzkum
02Návrh úprav a tvorba hypotéz
Cíl: Jasná formulace optimalizačních kroků a hypotéz pro další testování.
Aktivity:
- Příprava optimalizačního plánu s nápady na optimalizaci a testování
- Formulace testovacích hypotéz
- Prioritizace návrhů podle největšího dopadu na konverze
- Tvorba roadmapy pro testování
Ukázka optimalizační tabulky (záměrně v nízké kvalitě):

03Prototypování a testování
Cíl: Potvrzení nebo vyvrácení hypotéz. Zjištění, které úpravy se vyplatí implementovat.
Aktivity:
- Tvorba testovacích variant ve vizuálním editoru nebo přímo na webu
- Správné nastavení trvání testu, významnosti, dotčených stránek či cílení
- Spuštění testu a sledování výkonu variant
- Zastavení testu po dosažení statistické významnosti
04Vyhodnocení testů a implementace
Cíl: Vše hladce implementovat na live verzi webu.
Aktivity:
- Určení vítězné varianty
- Nasazení vítězné varianty live
05Kontrola, sledování dat, iterace
Cíl: Správné vyhodnocení finálního dopadu změny.
Aktivity:
- Nasazení měření
- Sledování a reportování performancu změny
- Případné další iterace
Jak nad tím přemýšlíme
Synergie SEO a UX
Na data se díváme jinak. O uživatelích se dozvídáme z jejich vyhledávacích vzorů, umíme vyexploitovat SEO data a optimalizovat web nejen pro uživatele, ale i pro vyhledávače.
Hluboké porozumění uživatelů
Náš tým profíků se zaměřuje na pochopení potřeb a chování vašich zákazníků, víme, že první interakce vede k dlouhodobé loajalitě.
Komplexní přístup
Naše analýzy zahrnují jak technickou stránku, tak design, obsah i chování uživatelů. Pomůžeme vám zlepšit uživatelský zážitek a posílit zákaznickou spokojenost v každé fázi nákupní cesty.
Praktická řešení
Naše flow je efektivní. Nepředáme vám jen diagnózu, ale rovnou navrhneme konkrétní a efektivní řešení.
Dlouhodobá spolupráce
Nejsme jen dodavatelé služeb, ale partneři pro dlouhodobě úspěšný byznys.
Proč se svěřit do rukou právě nám?
První krok je na vás
Proč my?
Individuální přístup – Každý projekt řešíme na míru podle potřeb klienta. Přehledné výstupy – Žádný chaos v číslech. Jasná doporučení. Desítky auditů za námi – Víme, kde hledat slabá místa. Silné know-how – Opíráme se o data, výzkumy a ověřené metody.
Důvěřují nám i tyto značky:
FAQ
Jak funguje A/B testování?
A/B testování porovnává dvě a více variant webových stránek, aby zjistil, která verze přináší lepší výsledky (např. vyšší konverze).
Jak dlouho trvá, než uvidím výsledky z A/B testování?
Výsledky A/B testování obvykle závisí na velikosti vzorku a počtu návštěvníků. Průměrně trvá několik dní až týdnů, než se test stane statisticky významným a poskytne dostatečné údaje pro rozhodování.
Jak měříme úspěšnost optimalizace?
Úspěch optimalizace měříme pomocí metrik, jako jsou konverzní poměry, průměrná hodnota objednávky, počet nakoupených položek, míra opuštění, průchodnost košíkem...