Správa PPC kampaní
Nechte si navrhnout efektivní PPC strategii a zajistěte si maximální návratnost investic do online reklamy.
Online marketing nemá hranic, stejně tak by je neměl mít ani váš podnikatelský záměr. Překročte s námi pomyslný práh a zviditelněte svůj byznys v zahraničí.
Nechte si navrhnout efektivní PPC strategii a zajistěte si maximální návratnost investic do online reklamy.
Vystoupejte na organické výslunní ve vyhledávání a získejte s námi příští ocenění v prestižních soutěžích WebTop100 nebo IEA.
Nechte si navrhnout personalizovanou strategii na nejvhodnější platformě pro váš byznys a využije potenciál sítí na maximum.
Kontinuální optimalizace se zaměřuje na zlepšování uživatelské zkušenosti. Chcete uživatelům nabídnout výjimečný zážitek z nakupování a získat loajální zákazníky? Tak pravidelně testujte a optimalizujte.
Získejte cenné informace o chování vašich zákazníků a optimalizujte své marketingové kampaně na základě unikátních insightů.
Už 7 let se specializujeme na extrémně rostoucí region CEE a DACH, který zase charakterizuje vysoká nedůvěra právě vůči střední a východní Evropě, a umíme s tím poradit.
Přímo v Praze máme mezinárodní tým 8 rodilých mluvčích a expertů na marketingovou expanzi z 5 různých zemí. Německo, Polsko, Slovensko, Rakousko a Maďarsko tak známe stejně jako Středočeský kraj.
Aktuálně s našimi klienty fungujeme na 17 evropských trzích, kde disponujeme robustními daty, know-how i sítí partnerů z oblasti digitálního online marketingu. Specializujeme se na DACH, CEE, Balkán, Ibérii a Velkou Británii.
Nenajdete moc lepších příkladů zahraničních expanzí z Česka než Notino, Livesport, Eurowag a FTMO a my měli tu čest být u všech. Do Česka jsme zase pomohli New Yorkeru nebo Douglasu, takže to známe i z druhé strany.
Mezinárodní online marketing vám umožní oslovit nové zákazníky na globálním trhu, zvýšit povědomí o vaší značce, diverzifikovat rizika a zvýšit tržby a zisky.
Mezinárodní SEO se zaměřuje na optimalizaci webových stránek pro vyhledávače v různých zemích a jazycích. Zohledňuje specifika jednotlivých trhů, jazykové bariéry a kulturní rozdíly.
Náklady na expanzi se výrazně liší podle cílového trhu. Například placené kampaně v Německu vás vyjdou podstatně dráž než v Polsku kvůli vyšší ceně za proklik. Stejně tak optimalizace webu v Rakousku bude cenově dostupnější než ve Švýcarsku, kde je nutné pracovat se čtyřmi oficiálními jazyky.
Celková investice závisí i na individuálně sestaveném balíčku služeb – podle toho, které aktivity si zajistíte in-house a s čím budete potřebovat externí podporu.
Avšak doporučujeme nepodceňovat náklady související s expanzí.