Mezinárodní Online Marketing

Online marketing nemá hranic, stejně tak by je neměl mít ani váš podnikatelský záměr. Překročte s námi pomyslný práh a zviditelněte svůj byznys v zahraničí.

Chci marketing v zahraničí

Proč potřebujete mezinárodní online marketing od evisions?

01Již 7 let expanze

Už 7 let se specializujeme na extrémně rostoucí region CEE a DACH, který zase charakterizuje vysoká nedůvěra právě vůči střední a východní Evropě, a umíme s tím poradit.

02Mezinárodní tým

Přímo v Praze máme mezinárodní tým 8 rodilých mluvčích a expertů na marketingovou expanzi z 5 různých zemí. Německo, Polsko, Slovensko, Rakousko a Maďarsko tak známe stejně jako Středočeský kraj.

03Do 17 evropských trhů

Aktuálně s našimi klienty fungujeme na 17 evropských trzích, kde disponujeme robustními daty, know-how i sítí partnerů z oblasti digitálního online marketingu. Specializujeme se na DACH, CEE, Balkán, Ibérii a Velkou Británii.

04Největší firmy

Nenajdete moc lepších příkladů zahraničních expanzí z Česka než Notino, Livesport, Eurowag a FTMO a my měli tu čest být u všech. Do Česka jsme zase pomohli New Yorkeru nebo Douglasu, takže to známe i z druhé strany.

Výhody mezinárodního online marketingu?

Rozšíříte svůj tržní potenciál

A využijete příležitosti na rozvíjecícím se trhu

  • Globální trh nabízí obrovské možnosti růstu – oslovte nové zákazníky, kteří možná hledají právě vaše produkty nebo služby
  • Otevřete si dveře k novým segmentům trhu

Vybudujete povědomí o své značce

A vytvoříte si silnou globální identitu

  • Vybudujete globální povědomí o vaší značce, což s sebou přináší ovoce v podobě konkurenční výhody
  • Snížíte svou závislost na jednom trhu a minimalizujete dopad případných krizí

Zviditelnění značky na novém trhu

  • Každý trh má odlišné zvyklosti a bez lokalizované marketingové strategie vás zákazníci nemusí najít.
  • Správně nastavený marketing zajistí, že oslovíte relevantní zákazníky pomocí kanálů, které v dané zemi fungují nejlépe.

Proč my?

Jak oslovit více než 5 000 000 zákazníků přes social a být hvězdou Blesku?

kampaň zasáhla

5 000 000+ uživatelů

snímků pod #kouzloceska

2 000+

Spojili jsme krásy Česka, sílu sociálních sítí, systematické myšlení, kreativní koncept a vytvořili kampaň o zásahu několika milionů! Přečtěte si, jak jsme prostřednictvím sociálních sítí a influencerů realizovali brandovou kampaň pro hotely sítě Marriott.

Courtyard by Marriott

Jak jsme okořenili blog Dáme jídlo a přivedli na něj 126 000 čtenářů

přivedli jsem na blog

126 000 čtenářů

publikovaných článků

140

Spolupráci jsme odstartovali v únoru 2019 hloubkovou analýzou SEO příležitostí. Organické vyhledávání pro hlavní fráze v daném segmentu Dáme jídlo z velké části pokrývá, a tak jsme se při analýze příležitostí nezaměřili pouze na segment rozvozu jídla, ale analyzovali jsme food segment jako takový, tedy všechny možnosti, kdy uživatel hledá jakékoliv informace o jídle.

Dáme jídlo

Pracujte s námi

Nezávazná poptávka

Formulář byl úspěšně odeslán

Ozveme se vám nejpozději do 24 hodin.

Proč my?

  • 17 evropských trhů
  • 7 let zkušeností – Specializace na CEE a DACH
  • Desítky provedených analýz ve slovenštině, angličtině, němčině, polštině či maďarštině
  • Mezinárodní tým – 8 rodilých mluvčích
  • Silné know-how – Data, partneři, expanze napříč Evropou
  • Ověřené výsledky – Notino, Livesport, Eurowag, FTMO

Certifikáty

mitglied
evisions
CzechTrade
FBP-Badges-Partner
google
mergado
mergado
Shoptet_Partner_colour_vertical_logo
sklik

FAQ

Proč investovat do mezinárodního online marketingu?

Zobrazit odpověď

Mezinárodní online marketing vám umožní oslovit nové zákazníky na globálním trhu, zvýšit povědomí o vaší značce, diverzifikovat rizika a zvýšit tržby a zisky.

Jak se liší mezinárodní SEO od běžného SEO?

Zobrazit odpověď

Mezinárodní SEO se zaměřuje na optimalizaci webových stránek pro vyhledávače v různých zemích a jazycích. Zohledňuje specifika jednotlivých trhů, jazykové bariéry a kulturní rozdíly.

S čím mi v rámci expanze na nový trh pomůžete?

Zobrazit odpověď
  • Průzkum a analýza trhu
  • Průzkum konkurence
  • Lokalizace a obsah webových stránek
  • Analýza klíčových slov
  • Analýza konverznosti a uživatelského zážitku
  • Tvorba obsahového plánu
  • E-Mail Marketing
  • Migrace starého webu na nový
  • Budování místních partnerství (influencery, bloggery, agentury, etc.)
  • Průběžné SEO a UX
  • Cílené online PPC kampaně (Google, Facebook, Linkedin, etc.)
  • Sociální média
  • Amazon

Kolik stojí online expanze?

Zobrazit odpověď

Náklady na expanzi se výrazně liší podle cílového trhu. Například placené kampaně v Německu vás vyjdou podstatně dráž než v Polsku kvůli vyšší ceně za proklik. Stejně tak optimalizace webu v Rakousku bude cenově dostupnější než ve Švýcarsku, kde je nutné pracovat se čtyřmi oficiálními jazyky.

Celková investice závisí i na individuálně sestaveném balíčku služeb – podle toho, které aktivity si zajistíte in-house a s čím budete potřebovat externí podporu.

Avšak doporučujeme nepodceňovat náklady související s expanzí.

Dělíme se o know-how