Analýza konkurence

Analýza konkurence je klíčovým krokem pro každou firmu, která chce uspět na lokálním či zahraničním trhu. Bez důkladné analýzy konkurence můžete jen plýtvat svým časem a financemi na neefektivní strategie. Svěřte se do našich rukou, s námi lépe porozumíte trhu a identifikujete své konkurenční výhody.

Chci důkladnou analýzu konkurence
eVisions

Proč potřebujete analýzu konkurence?

Pochopíte trh

A lépe porozumíte konkurenci i zákazníkům

  • Analýza vám pomáhá získat hlubší porozumění trhu, na kterém působíte. Zjistíte, jaké jsou trendy, potřeby zákazníků a jaké jsou silné a slabé stránky vašich konkurentů pro jistější identifikaci hrozeb a příležitostí

Identifikace konkurenční výhody

A přesně budete vědět, co ještě vylepšit

  • Analýza vám pomůže odhalit, v čem jste lepší než vaši konkurenti
  • Zároveň identifikuje oblasti, ve kterých se můžete zlepšit, abyste byli konkurenceschopnější a viditelnější

Budete přesně vědět, jak zacílit

A vyhnete se rizikům

  • Sledování konkurence vám inspiruje k inovacím a zlepšení vaší služby/produktu
  • Minimalizujete rizika spojená s podnikáním. Včas dokážete reagovat na změny na trhu a přizpůsobit se jim

Jak postupujeme při tvorbě analýzy konkurence?

01Poznáme váš byznys

  • Nejprve se seznámíme s vaším byznysem a trhem a zjistíme, jaká mají specifika. Identifikujeme vaši konkurenci a podíváme se, kdo jsou vaši zákazníci. Stávající i potenciální.

02Nasbíráme data

  • Následně posbíráme veškerá data o konkurenci, které s vaším byznysem souvisejí, ať už přímo, okrajově nebo jen teoreticky.
  • Zaměříme se hlavně na marketingovou strategii konkurence, jak offline tak online. Také prozkoumáme jejich PR, cenotvorbu, webové stránky, platební a doručovací metody, produkty a služby.

03Zpracujeme data

  • Po získání všech potřebných dat celý datový soubor očistíme. Důležité informace srovnáme, seřadíme a připravíme pro další krok.

04Vyhodnotíme data

  • Samotná analýza konkurence je sice důležitý podklad pro další rozvoj webu, ale bez konkrétních doporučení snadno skončí v šuplíku.
  • Proto vám z nasbíraných dat vytáhneme i konkrétní a jasně uchopitelné závěry, doporučení a směr, jak váš web rozvíjet.

05Předáme výstup a doporučení

  • Přehledně zpracované tabulky vám předáme i s tzv. výstupním průvodním dokumentem, který vám pomůže vše pochopit a uvést do praxe.

Proč potřebujete analýzu konkurence od evisions?

Komplexní přehled

Analýza konkurence od nás, expertů v evisions, vám přinese komplexní pohled na vaše online konkurenční prostředí, a to díky odborným znalostem v digitálním marketingu a SEO. Objevíte nové příležitosti k vylepšování webových stránek. Pochopíte, kolik odkazů byste měli získat, jaká klíčová slova vám chybí, jaký typ obsahu byste měli publikovat a jaké funkce implementovat.

17

Aktuálně s našimi klienty fungujeme na 17 evropských trzích, kde disponujeme robustními daty, know-how i sítí partnerů z oblasti digitálního online marketingu.

Mezinárodní tým

Přímo v Praze máme mezinárodní tým 8 rodilých mluvčích a expertů na marketingovou expanzi z 5 různých zemí. Německo, Polsko, Slovensko, Rakousko a Maďarsko tak známe stejně jako Středočeský kraj.

7 let zkušeností

Naše největší zkušenosti máme v regionech DACH a CEE, konkrétně v Německu, Rakousku, Polsku a Maďarsku. Silně se orientujeme také na trhy ve Velké Británii, Francii, Nizozemsku, Španělsku, Rumunsku, Bělorusku a Slovinsku. Spolupracovali jsme však i s klienty z vzdálenějších trhů, včetně Spojených arabských emirátů a USA.

Největší firmy

Nenajdete moc lepších příkladů zahraničních expanzí z Česka než Notino, Livesport, Eurowag a FTMO a my měli tu čest být u všech. Do Česka jsme zase pomohli New Yorkeru nebo Douglasu, takže to známe i z druhé strany.

Pracujte s námi

Nezávazná poptávka

Formulář byl úspěšně odeslán

Ozveme se vám nejpozději do 24 hodin.

Proč my?

  • Desítky provedených analýz
  • 17 evropských trhů
  • 7 let zkušeností – Specializace na CEE a DACH
  • Mezinárodní tým – 8 rodilých mluvčích
  • Silné know-how – Data, partneři, expanze napříč Evropou
  • Ověřené výsledky – Notino, Livesport, Eurowag, FTMO
  • Analýzu umíme ve slovenštině, angličtině, němčině, polštině či maďarštině

Certifikáty

mitglied
collabim_cert
CzechTrade
FBP-Badges-Partner
google
mergado
mergado
Shoptet_Partner_colour_vertical_logo
sklik

FAQ

Co je analýza konkurence?

Zobrazit odpověď

Analýza konkurence je proces identifikace konkurentů a hodnocení jejich silných a slabých stránek. Cílem je získat hlubší porozumění trhu a identifikovat konkurenční výhodu.

Proč je analýza konkurence důležitá?

Zobrazit odpověď
  • Pomáhá identifikovat příležitosti a hrozby na trhu.
  • Umožňuje zlepšit konkurenceschopnost vaší firmy.
  • Inspiruje k inovacím a zlepšení produktů a služeb.
  • Pomáhá stanovit konkurenceschopné ceny.
  • Podporuje vývoj efektivnějších marketingových strategií.

Jak často provádět analýzu konkurence?

Zobrazit odpověď

Analýza konkurence by měla být prováděna pravidelně, ideálně jednou za čtvrtletí nebo alespoň jednou ročně. Trh se neustále mění, proto je důležité udržovat si aktuální přehled o konkurenci.

Kolik stojí a jak dlouho trvá analýza konkurence?

Zobrazit odpověď

Délka zpracování: Obvykle 4–6 týdnů od podpisu smlouvy (dle kapacit). Cena závisí na byznysovém segmentu a rozsahu analýzy. Startovní cena: Od 39 000 Kč bez DPH (jednorázová platba).

Dělíme se o know-how