Menu

Obsahový marketing

Pojem obsahový marketing je často považován za copywriting, ale obsah nemusí mít pouze textovou podobu. V obsahovém marketingu pracujeme s různými typy obsahu od blogů a článků, přes videa, sociální sítě, obrázky, e-maily, e-booky až po podcasty a případové studie. Jaký typ obsahu zaujme právě vaše zákazníky, vám poradíme v obsahové strategii, kterou sestavíme vašemu webu na míru. Ucelená strategie pomůže upevnit pozici vaší firmy v očích veřejnosti a zacílit na potenciální zákazníky.

Proč byste se měli obsahovému marketingu věnovat?

  • zaujmete potenciální zákazníky
  • posílíte loajalitu těch současných
  • upevníte pozici značky na trhu a její důvěryhodnost

Připravíme vám obsahovou strategii, ve které

  • Definujeme vaši současnou pozici na trhu a zjistíme, kde se skrývají vaši potenciální zákazníci.
  • Vytyčíme vám cíle a nalinkujeme způsoby, jak se k nim propracujete.
  • Zmapujeme vaše silné a slabé stránky.
  • Zrevidujeme obsah vašeho webu.
  • Navrhneme nové kanály, jak získat zákazníky.