Online PR
Co je to PR? Slova public relations označují váš vztah k zákazníkům, odpůrcům a celkové veřejnosti.
My online PR chápeme jako zvyšování povědomí o značce prostřednictvím online kanálů. Zahrnuje komunikaci se zákazníky, tvorbu komunity a další aktivity směřující k vytváření a ovlivňování vztahů s veřejností a potenciálními zákazníky. Jedná se o dlouhodobou činnost, pomocí které společnosti ovlivňují vnímání své značky veřejností, získávají zpětnou vazbu a částečně podporují růst brand awareness prostřednictvím internetu.
Způsobů a cílů marketingové komunikace se zákazníky, zaměstnanci, fanoušky, obchodními partnery, investory, dodavateli, novináři a dalšími lidmi důležitými pro úspěch vaší společnosti, je mnoho. Používáme public relations nástroje a využíváme různé obory pro celistvou strategii. Pro každého klienta proto připravujeme individuální plán online public relations na míru jeho podnikání.
Proč si vybrat nás:
- Online PR plánujeme v kontextu celkového online marketingu. Využíváme synergie různých nástrojů.
- Jsme originální, profesionální a komunikativní.
- Díky přesahům do ostatních oborů online marketingu dokážeme maximalizovat cíle kampaní.
- Plánujeme a připravujeme také krizové scénáře a ovládáme krizovou komunikaci.
- Máme ty správné kontakty. :)
-
Udělejte rozhovor, ze kterého každému spadne čelist
09.10.2017Kdy jste naposledy četli rozhovor, u kterého se vám tajil...
-
Sprechen Sie Marketing? Nenechte si ujít tyto konference!
02.10.2017Přejedly se vám české marketingové akce? Vytáhněte stříbrné příbory po...
-
Ze života copywritera: Očekávání versus realita
25.09.2017Jak vypadá copywriting, když si sundáte růžové brýle? Nebojte, pořád...
-
17 tipů, jak využívat Instagram efektivněji
18.09.2017Instagram využívá přes 700 milionů aktivních uživatelů a samotné stories...
-
Facebook vs. VK: Kdo je lepší?
07.09.2017Steve Jobs jednou řekl: „Dobří umělci kopírují, ti nejlepší kradou.“...
-
České a slovenské marketingové konference, na kterých nesmíte chybět!
14.08.2017Pravděpodobně si stále ještě vychutnáváte slunečné letní počasí u vody...
-
Novinky z onlajnu #27
22.06.2017Máme pro vás opět pravidelnou porci novinek ze světa online...
-
10 nejčastějších chyb uchazečů o práci
02.05.2017Najít si práci není snadné. Zaměstnavatelé mají často přehnané požadavky,...
-
Infografika: České hokejové kluby na sociálních sítích v roce 2017
28.03.2017Jak by obstály hokejové kluby, kdyby se nehrálo na branky,...
-
České fotbalové kluby na sociálních sítích v roce 2017
21.03.2017Po roce jsme se rozhodli opět prozkoumat oblíbenost fotbalových týmů...
-
Novinky z onlajnu #24
16.03.2017Od posledního dílu se toho ve světě online marketingu odehrálo...
-
Infografika: Světoví tenisté na sociálních sítích
04.11.2016Po úspěšných sportovních infografikách věnujících se fotbalu a hokeji na...
-
15 + 1 tipů, jak na e-mail marketing
13.10.2016Zákazníci otevřou průměrně méně než třetinu e-mailů a jen 5,4...
-
Politika sociálně – aktivita předsedů politických stran na Twitteru
13.09.2016Blíží se volby. Ano, už zase. A vypadá to, že...
-
Infografika: Euro 2016 – Fotbalové reprezentace na sociálních sítích
23.06.2016Fotbalové Euro je po olympiádě a mistrovství světa 3. nejsledovanější...
-
10 filmů, které by měl vidět každý marketér
27.05.2016Zapatráli jsme ve vodách kinematografie a vylovili pro vás 10...
-
Infografika: České hokejové kluby na sociálních sítích
08.03.2016Po velkém úspěchu infografiky znázorňující popularitu klubů české nejvyšší fotbalové...
-
Tipy na zlepšení marketingových aktivit fotbalové Slavie
25.02.2016Minule jsme publikovali infografiku oblíbenosti českých fotbalových klubů na nejrozšířenějších...
-
Infografika: České fotbalové kluby na sociálních sítích
11.02.2016V sobotu 13. února začíná jarní část fotbalové ligy. Na...
-
10 tipů, jak na Online Reputation Management
01.12.2015Je vaše pověst na internetu ohrožena nespokojenými zákazníky, nekalou konkurencí...