Menu

Lovebrand

Lovebrand je značka, kterou mají lidé rádi. Mezi základní charakteristiky lovebrandu patří pozitivní cítění, zaujetí, obdiv, porozumění tomu, co značka reprezentuje. Ke značce kterou považujeme za lovebrand máme pozitivní vztah, často používáme její výrobky nebo služby, rádi o ní mluvíme a doporučujeme ji. V případě luxusních značek, které nejsou předmětem běžné spotřeby, toužíme po nákupu výroků či služeb nebo být jakkoliv se značkou spjatí.

Zákazníci chtějí vědět, co lovebrand dělá a identifikovat se sní – mají chuť být spojováni s danou značkou.

Lovebrand je značka, kterou milují jak zákazníci, tak ale i zaměstnanci. Většina firem by si přála stát se pro své cílové skupiny lovebrandem.

Vytvořit lovebrand je velmi náročné a podaří se to jen velmi malé skupině značek. Univerzální návod neexistuje. Inspirovat se ale můžete např. v reportu z konference Jak budovat lovebrand.