Lovebrand
Lovebrand je značka, kterou mají lidé rádi. Mezi základní charakteristiky lovebrandu patří pozitivní cítění, zaujetí, obdiv, porozumění tomu, co značka reprezentuje. Ke značce kterou považujeme za lovebrand máme pozitivní vztah, často používáme její výrobky nebo služby, rádi o ní mluvíme a doporučujeme ji. V případě luxusních značek, které nejsou předmětem běžné spotřeby, toužíme po nákupu výroků či služeb nebo být jakkoliv se značkou spjatí.
Zákazníci chtějí vědět, co lovebrand dělá a identifikovat se sní – mají chuť být spojováni s danou značkou.
Lovebrand je značka, kterou milují jak zákazníci, tak ale i zaměstnanci. Většina firem by si přála stát se pro své cílové skupiny lovebrandem.
Vytvořit lovebrand je velmi náročné a podaří se to jen velmi malé skupině značek. Univerzální návod neexistuje. Inspirovat se ale můžete např. v reportu z konference Jak budovat lovebrand.
-
Úspěšná SEO migrace webu Foodora.cz: Od starého k novému
05.09.2024Firmě Foodora jsme pomáhali s migrací webu. Zvládnutí této výzvy…
-
Crowdfunding jako marketingová strategie: Změní nové studie stereotyp financování start-upů?
14.10.2021Na crowdfunding se často díváme skrz prsty a bereme ho…
-
Case study: Jak jsme z minerálních hnojiv udělali hot FB topic a zvýšili organický dosah YoY o 269 %
13.02.2020Tato případovka vás přesvědčí, že každý obor je dost sexy…
-
Case study: Jak jsme to na Facebooku rozjeli s klientem MAN Truck & Bus Czech Republic
26.11.2018Jak komplexně a dlouhodobě zvýšit organické a virální metriky FB…
-
eVisions je náš lovebrand aneb jak vybudovat firmu, kterou budou zaměstnanci milovat?
13.02.2018Je vašim cílem vybudovat firmu, kterou budou (nejen) vaši zaměstnanci…