CPM se na TikToku počítá na základě počtu sledujících. CPM na sledujícího je však nižší než na Instagram. Při výpočtu ceny je důležité podívat se na počet zhlédnutí videa.
Nejdůležitějším ukazatelem je počet zhlédnutí videí. Pro průměrný počet shlédnutí je třeba vzít v úvahu posledních 7 až 10 videí. A samozřejmě se podívejte i na celkový počet sledujících a jejich demografické údaje.
Lidé se chtějí na TikToku bavit, proto do obsahu autentickým způsobem zakomponujte i humor. Svým obsahem se přibližujte trendům, které se akorát šíří a zkuste komunikovat neobvykle. TikTok je odlišná komunita a vaši odvahu může ocenit. Pomoci vám mohou i TikTokéři, kteří vědí, co na platformě nejlépe funguje.
Počet slov k titulkům je omezen na přibližně 100 znaků. Do popisu zahrňte i 4 maximálně 5 hashtagu. Po nahrání videa už nemáte možnost jej změnit, proto ho pořádně zkontrolujte. Pokud byste chtěli poskytnout více informací, využijte prostor v komentářích.
To závisí na mnoha faktorech. Částka se liší od celkové úrovně vlivu. Při účtování ceny se berou v úvahu počty shlédnutí videa, jejich dosah a míra zapojení.
V první řadě si vyberte téma, které chcete komunikovat, aby byl váš obsah konzistentní. Vycházejte z toho, co vám je blízké. Lidí musíte zaujmout, bavit a nabídnout jim nějakou přidanou hodnotu. Videa zveřejňujte pravidelně a ze začátku například jednou denně. Je důležité, abyste to hned při startu uchopili správně. Nezapomeňte označit vhodné hashtag, aby vaše … Číst celé
TikTok má mimo jiné nejvyšší míru zapojení (engagement rate) sledujících ze všech sociálních sítí. Současně lze na TikToku připojovat i odkazy, a tak si na web přivést smysluplnou traffic. Tvorba video-obsahu může podpořit růst počtu sledujících a získané publikum tak může snadno objevit i vaše další sociální sítě. V současnosti je výhodou, že na TikToku … Číst celé
Charli D’Amelio je s více než 100 miliony sledujícimi najsledovanejší TikTokerkou.
Úspěšní umělci na TikToku mohou vydělávat a to způsobem influencer marketingu. Pokud mají vybudované publikum, mohou spolupracovat se značkami a propagovat jejich produkty či služby.
Klikněte na „Sounds“ v dolní části obrazovky, díky čemuž se vám otevře zvuková knihovna. Nacházet různé zvuky můžete pomocí vyhledávacího panelu, seznamu skladeb nebo skrz nástroj „Discover“. Po nalezení vhodného zvuku klikněte na „Use this sound“.
Na začátku mohli mít videa jen 15 sekund, avšak limit se prodloužil a dnes je to 60 sekund. Platí to však pro videa, které jsou nahrané v aplikaci. Pokud přidáváte již existující video, může být i déle.
Do vyhledávacího pole zadejte hashtag (bez znaku #). Zobrazí se vám, kolik vidění má konkrétní hashtag a zároveň uvidíte i související hashtagy. Pak si už jen vyberte ten, který se vám k videu hodí nejvíce.
Ne, to není možné. Videa můžete nahrávat pouze přes stáhnutou aplikaci ve vašem mobilu.
Je možné použít již existující video. Klikněte na record TikTok a v pravém dolním rohu klikněte na „Nahrát“ a vyberte video, které chcete použít.
Na TikToku neexistuje „dětská pojistka“ a tak není možné kontrolovat, co dítě sleduje a kolik na této sociální síti tráví času. Zakázat její používání není řešením a tak je velmi důležité, aby rodiče s dětmi rozvíjeli komunikaci a porozumění.
Aplikace je zaměřena hlavně na dospívající populaci, avšak mohou ji používat i mladší uživatelé. Proto je důležité, aby rodiče dávali pozor na to, co jejich děti sledují.
Účet si můžete vytvořit pomocí e-mailové adresy, telefonního čísla nebo platformy třetí strany, např. Facebook. Bude vám přiřazeno uživatelské jméno, které můžete změnit, stačí kliknout na ikonku v pravém dolním rohu a následně na „Upravit profil“.
Podle pravidel musí být každému uživateli minimálně 13 let, aby se mohl zaregistrovat na této platformě. Toto pravidlo však není možné mít zcela pod kontrolou.
Lidé se skrze zajímavá videa mohou stát zajímavějšími a oblíbenými mezi uživateli této platformy. Tato platforma není jen o dětských tanečních videích, ale představuje i silný nástroj pro budování značky. Publikum tak můžete oslovit novým způsobem, a to buď vlastním obsahem, nebo prostřednictvím spolupráce s TikTok influencery, které vaše potenciální publikum už může sledovat.
TikTok je světově nejstahovanější aplikace roku 2020, která je k dispozici ve více než 150 zemích. Od roku 2016 umožňuje vytvářet a sdílet krátká videa, ve kterých je možné kombinovat hudbu a filtry.