Ano, je to možné. Obecně se ale doporučuje spouštět ve stejný čas reklamu na Facebooku i na Instagramu. Pokud chcete zobrazovat reklamu jen na Instagramu, stačí vyškrtnout všechna jiná umístnění a ponechat pouze Instagram.
Ano, používání tlačítek, které mohou používat firemní profily, je zdarma. Jedná se o tlačítka Call, Text, E-mail nebo Get Directions.
Propagace na Instagramu funguje tím způsobem, že Instagram vytvoří kopii vašeho postu a bude ho propagovat. Jedná se o opak Facebooku, který používá originální příspěvek, čím zvyšujete social proof příspěvku. U Instagramu to bohužel takto nefunguje a reklamy se tak více hodí v případě, že je vaším cílem zviditelnění se, dosah, nebo třeba návštěva webu či … Číst celé
Ano, pro spuštění reklamy na Instagramu není nutné mít instagramový profil. Při vytváření reklamy ve Správci reklam v Business Manageru jednoduše zvolíte umístění reklamy i na Instagram.
Reklama na Instagramu funguje stejně dobře jako jiné formy reklamy. Zejména pak v případech, pokud je vaším cílem zviditelnění, dosah či interakce (like, komentář), je pro vás Instagram vhodnou platformou pro propagaci.
To bohužel v současné době není možné. Pro nastavení reklamy na Instagramu je nutné disponovat facebookovou stránkou a mít svůj účet přepnutý na Firemní profil.
Ano, je to možné. Umístění reklamy nastavíte na úrovni ad setu v Business Manageru. Můžete tedy zvolit, zda se má reklama zobrazovat také na Instagramu, nebo pouze na Facebooku, či na obou platformách.
Pokud jste někdy tvořili propagaci na Facebooku, tak víte, že je tam pravidlo 20 % textu. Pokud toto pravidlo nedodržíte, dojde k velkému propadu dosahu příspěvku. Stejné pravidlo je i na Instagramu, přičemž mějte na paměti, že na Instagramu by příspěvky neměly vypadat jako reklama, protože lidé zde hledají inspiraci. Obecně se zaměřte zejména na kvalitní … Číst celé
Spustit propagaci bez finanční investice není možné. Pokud chcete zdarma propagovat svůj účet, budete muset pravidelně zveřejňovat příspěvky, používat relevantní hashtagy a tvořit interakce s jinými účty na Instagramu (lajkovat, komentovat, sdílet).
Pro efektivnější tvorbu reklamy na Instagramu je vhodné vytvořit reklamy okolo strategie, kterou jste si pro Instagram určili (např. by měla být ve stejném duchu, v jakém sestavujete váš feed). Poté je dobré, aby ústředním bodem strategie byly fotografie. Nezapomeňte používat hashtagy, klíčová slova a statistiky, které vám Instagram nabízí – díky nim budete moci reklamy používat … Číst celé
Instagram je dalším kanálem, kterým můžete oslovit cílovou skupinu a dosáhnout vytyčeného cíle. Může se jednat o zvyšování dosahu, konverzního poměru nebo počtu instalací vaší aplikace. Jednoduchou propagací již existujícího příspěvku si pomůžete i ke zviditelnění značky nebo vašeho profilu.
Ano. Dynamické reklamy na Instagramu využívají také historii prohlížení příspěvků. Díky tomu se vám budou zobrazovat reklamy na produkty, které by pro vás mohly být relevantní a zajímavé. Kromě toho využívá Instagram také data o tom, koho sledujete, co lajkujete nebo sdílíte a komentujete.
Reklama na Instagramu funguje velmi jednoduše – pokud chcete sami propagovat nějaký svůj příspěvek, stačí u něj kliknout na Propagovat a zvolit okruh uživatelů, rozpočet a jak dlouho bude reklama spuštěná. Pokud budete vytvářet propagaci přes „boostovací tlačítko“, reklama se bude zobrazovat na Facebooku a Instagramu. Pro lepší tvorbu reklamy je vhodné využít Business Manager, což je nástroj od … Číst celé
Aby Instagram dosáhl toho, že se vám budou zobrazovat reklamy, které vás zajímají, používá informace o vašem chování na Instagramu a Facebooku. Reklamy se tak mohou zobrazovat například podle toho, koho sledujete, co označujete jako To se mi líbí nebo co sdílíte či hledáte. Zájmy, podle kterých Instagram reklamu vybírá najdete i na svém profilu. V … Číst celé
Reklamy na Instagramu používají reklamní systém Facebooku, což je jeden ze systémů s velmi propracovaným způsobem cílení. V jeho rámci je možné cílit na uživatele dle věku, pohlaví, demografických údajů či chování. Funguje to velmi jednoduše tak, že pokud je možné o uživateli tyto informace zjistit (vyplnil je v profilu), algoritmus cílení reklamy jej zahrne do … Číst celé
Ano, reklamy na Instagramu mohou být cílené dle mnoha faktorů. V rámci cílení reklamy je možné vybrat cílení automatické, které vám vytvoří okruh uživatelů samo. Zvolit můžete i podobný okruh uživatelů, který se zaměří na lidi s podobnými vzorci jako je to u vašich stávajících sledujících/zákazníků. Vytvořit si můžete i vlastní okruh uživatelů. V rámci cílení pak můžete … Číst celé
Ano, možné to je. Je však nutné dodržovat zákony v dané zemi, ve které budete spouštět reklamu. V rámci cílení se například jedná o nutnost cílit jen na osoby, které ze zákona mohou pít alkohol (v ČR nad 18 let).
Pro spuštění efektivní kampaně na Instagramu je nejlepší vytvořit jednotlivé reklamy v kontextu celé marketingové strategie. Ta by měla být založena na fotografiích (tedy vašem feedu). Kromě toho také používejte hashtagy. V neposlední řadě nezapomeňte sledovat statistiky a testovat jednotlivé kampaně a cílení. Díky tomu zjistíte, co funguje nejlépe, a své reklamy tak můžete optimalizovat pro maximální efekt.
Pomocí instagramové reklamy jste schopni oslovit potenciální zákazníky. Optimalizace kampaní na Instagramu jsou stejné jako na Facebooku – můžete nastavit kampaně např. na traffic, interakce, dosah, konverze, katalogové prodeje a další. Díky nim můžete získat nové sledující, zvýšit povědomí o značce, nebo dokonce zvýšit prodeje vašich produktů.
Nejlehčí způsob propagace příspěvku na Instagramu je přes tlačítko Propagovat u vybraného příspěvku. Poté vyberete cíl, okruh uživatelů, které chcete oslovit, rozpočet a délku trvání reklamy a následně ji spustíte. Reklamu ale můžete vytvořit i přes Business Manager v sekci Správce reklam. Postup je podobný – s rozdílem, že zde můžete vytvořit i úplně novou reklamu bez existujícího příspěvku.
Jednoznačná odpověď na tuto otázku neexistuje. Záleží na mnoha faktorech. Mimo jiné i na tom, zda se pohybujete více v prostředí Instagramu nebo Facebooku, kde vás lidé hledají nejčastěji, kde s nimi komunikujete a kde se více prezentujete.Obecně má Facebook menší brand management, ale zase se zde denně nachází mnohem více lidí (video tu má … Číst celé
Reklama na Instagramu je založena na účtování poplatku za propagaci příspěvků. To znamená, že si sami nastavíte rozpočet – částku, jakou chcete na reklamu vynaložit. Zda to bude sto korun nebo třeba tisíc, je na vás. Z tohoto rozpočtu se pak peníze rozloží rovnoměrně po celou dobu kampaně. Všechna vyúčtování pak naleznete v Business Manageru, kde si … Číst celé
Ano, možné to je. U reklamy na Facebooku a Instagramu můžete zobrazovat stejné fotografie či videa, nebo můžete nastavit zvláštní obsah pro jednotlivé platformy. Ve Správci reklam pak označíte, kde se má reklama zobrazovat – zda jen na Instagramu, nebo na Facebooku, či na obou.
Při tvorbě reklam na Instagramu můžete použít optimalizaci na dosah, dosah a četnost, povědomí o značce, místní povědomí o značce, prokliky na web, zhlédnutí videa, konverze na webu, dynamické reklamy, instalaci mobilní aplikace nebo zájem o mobilní aplikaci.
Průměrná cena za proklik v kampaních se pohybuje okolo 4 Kč až 47 Kč. Pokud budete spouštět kampaně účtované za CPM (cost per mile, tedy cena za tisíc zobrazení), můžete očekávat cenu okolo 118 Kč za oslovení 1 000 lidí. Konečné rozhodnutí je ale na vás. Pokud jste začátečník, doporučujeme stanovovat nižší částky. Při stanovení rozpočtu na … Číst celé
Cílení reklamy na Instagramu vám umožní zasáhnout správného člověka, kterého chcete oslovit. Můžete cílit podle lokality, demografických údajů (věk, pohlaví, jazyk), zájmů (např. podle používaných aplikací nebo sledovaných účtů), chování (podle aktivit, které na Instagramu dělají). Vytvořit můžete i vlastní okruh uživatelů nebo podobný okruh uživatelů (vhodný pro nalezení nových zákazníků podobných těm stávajícím). Pro rychlé … Číst celé
Největší výhodou reklamy na Instagramu je, že propagované příspěvky vypadají jako klasické posty a při prohlížení nejsou tolik nápadné. Tím pádem jsou i méně rušící než klasická propagace.
Formáty reklamy na Instagramu jsou podobné možnostem příspěvku. Vytvořit můžete jednu fotografii, video, rotující reklamu, kde si lidé mohou prohlížet více fotografií nebo videí, Stories a sbírku. Ve fotografiích nebo videích můžete vytvořit příběh – to často používají e-shopy pro své produkty.
Instagram v současné době neumožňuje reklamu přímo pro získávání sledujících. Uživatele můžete přivést na váš profil, kde se rozhodne, jestli vás bude sledovat. Proto je důležité mít kvalitní obsah a přidávat příspěvky pravidelně. Podívejte se na 28 tipů, jak získat followers na Instagramu, abyste zjistili, co můžete udělat pro získání více sledujících.
Reklama na Instagramu může probíhat několika způsoby. Nejčastěji se využívá umístění do feedu, tedy mezi ostatní příspěvky na hlavní nástěnce uživatele. Oblíbené jsou dnes také reklamy ve Stories. Ty mohou být kreativnější a můžete si s nimi trochu víc graficky vyhrát. V neposlední řadě pak lze reklamu umístit i do sekce Prozkoumat.
Přestože nemáte k dispozici velké rozpočty, vyplatí se vám reklamu na Instagramu používat. Jeho výhodou totiž je, že reklamy vypadají jako běžné příspěvky a sledujícího uživatele tolik neruší. Díky reklamě můžete získat více sledujících, přivést lidi na váš profil nebo na web.Využívat můžete i reklamy ve Stories, které rovněž přilákají lidi na váš profil nebo vámi … Číst celé
Abyste mohli používat propagované příspěvky, musíte mít nejdřív přepnutý svůj účet na firemní profil. Pro přehled v reklamách se vám bude hodit i Business manager, který spravuje reklamy na Facebooku i Instagramu. Přihlásíte se do něj stejnými údaji jako do svého facebookového účtu. Následně stačí v Nastavení přidat svůj instagramový účet a můžete začít vytvářet reklamy. Propagace je nejjednodušší u … Číst celé
Pokud jste už nastavovali reklamu na Facebooku, tak určitě víte, že kreativa nesmí mít více jak 20 % textu. Stejné pravidlo platí také u Instagramu.
Reklamy na Instagramu a Facebooku nesmí propagovat tabákové produkty či příbuzné produkty.
Business profil na Instagramu se vyplatí hned z několika důvodů:– můžete si plánovat příspěvky (za pomoci aplikací třetích stran),– můžete sledovat statistiky svého profilu a dozvědět se cenná data i o vašem publiku a lépe tak pracovat s příspěvky a vytvářet obsah, který vaše publikum zajímá, v neposlední řadě budete mít také přehled o konverzích a výnosech,– můžete využívat placenou … Číst celé
Fake profily, tedy falešné účty, jsou na Instagramu stále rozšířené a často slouží jen k nahnání lajků nebo sledujících. Tyto účty mají typicky velký počet sledujících, můžou to být statisíce i miliony. Fake profil je také často spojen s podobnou skupinou, čímž snadno získá lajky i komentáře od skutečných účtů.– Vždy si nejdřív prověřte, zda … Číst celé
Direct na Instagramu naleznete pod ikonou vlaštovky v hlavním feedu v pravém horním rohu. Pomocí Instagram Direct je možné posílat zprávy uživatelům Instagramu. Zprávy mohou být textové, ale lze poslat i video zprávu, hlasovou zprávu, fotky, videa nebo GIFy. Můžete si v něm i přeposílat příspěvky z feedu – pod každým příspěvkem naleznete ikonu vlaštovky, pomocí které … Číst celé
Přejděte do rozhraní pro nahrávání InstaStories, potáhněte nahoru a v pravém horním rohu se vám zobrazí ikona Vybrat několik. Po jejím zvolení můžete vybrat až 10 fotografií, které nahrajete do Stories najednou.
Na Instagram je nyní možné najednou nahrát až deset fotografií. Klikněte na ikonu + pro přidání fotografie, vpravo zvolte Vybrat několik, označte fotografie, které chcete nahrát a v pravém horním rohu zvolte Další. Fotografie se vám nahrají v pořadí, v jakém jste je vybrali. V dalším kroku je můžete upravovat tak, jak jste zvyklí.
Instagram má možnosti vkládání příspěvků přes Mac omezené. Abyste mohli příspěvek sdílet, je nutné mít nainstalované rozšíření, kterým v prohlížeči zobrazíte mobilní verzi webu. Zde je však omezení, že je možné přidat pouze popisek a už ne označení jiného účtu či sdílení na dalších sociálních sítích.
Uložení příspěvku/fotky z Instagramu do telefonu není možné. Příspěvky ale můžete ukládat do sbírky na Instagramu. Pod příspěvkem, který chcete uložit stačí kliknout na ikonu záložky. Dlouhým podržením ikony se zobrazí možnost uložit fotku do konkrétní vámi vytvořené sbírky. Takto uložené příspěvky najdete na svém profilu v menu pod možností Uložené. Zde můžete příspěvky přesouvat mezi sbírkami … Číst celé
Možnost uložení svého živého vysílání se vám zobrazí po skončení nahrávání, pozdější uložení není možné. Uloží se však pouze samotné video bez komentářů a průběhu vysílání. Video pak naleznete v galerii svého telefonu.
Pro živé vysílání nebo Stories stačí v hlavním instagramovém feedu kliknout na ikonu fotoaparátu vlevo nahoře. Ve spodní liště pak potáhnutím zvolíte možnost Živě.
Bohužel, samotná aplikace tuto možnost nenabízí. Aby lidé neviděli, že si prohlížíte jejich Stories, musíte využít aplikace třetích stran, například Story Saver App (Google Play, App Store). V aplikaci uvidíte seznam uživatelů, které sledujete a mají aktivní Stories. Stories můžete také vyhledat u uživatelů, které nesledujete. Díky této aplikaci budete procházet Stories anonymně a můžete je i rovnou … Číst celé
Příspěvky na Instagramu ztišíte tak, že přejdete na profil, jehož příspěvky chcete ztišit, kliknete na Sleduji a následně na Přerušit. Zde pak vyberete možnost Příspěvky a přepnete jej na ztišení.Příspěvky je možné ztišit i přímo z hlavního feedu Instagramu. Tady stačí u příspěvku kliknout na tři tečky a vybrat možnost Ztišit a následně Ztišit příspěvky.
Stories na Instagramu ztišíte jednoduchým podržením prstu na profilové fotce v řádku se Stories nahoře v hlavním instagramovém feedu a následně vyberete možnost Ztišit příběhy. Takto ztišené příběhy se vám nebudou zobrazovat ve výběru nových Stories. Naleznete je pak na samém konci řádku se Stories vpravo, kde je stejným způsobem můžete zase Zrušit ztišení.
Na Instagramu je možné vytvořit také skupinovou konverzaci. Zahájíte ji, když přejdete do Direct message přes ikonu vlaštovky v hlavním feedu na Instagramu. Při výběru, komu chcete zprávu poslat, pak jednoduše vyberete více uživatelů, které chcete do konverzace zapojit.
Pokud chcete někomu přeposlat profilovou stránku jiného uživatele Instagramu, přejděte na profil, který chcete přeposlat a nahoře klikněte na ikonu menu. Zde pak stačí vybrat možnost Sdílet profil, vybrat, komu chcete profil sdílet a odeslat.
Pokud jste narazili při prohlížení příspěvků na Instagramu na něco, co chcete někomu přeposlat, stačí pod daným příspěvkem kliknout na ikonu vlaštovky, zvolit, komu chcete danou zprávu poslat a odeslat. Pokud byste chtěli příspěvek odeslat z Instagramu uživateli na Facebook, uděláte tak jedině přes sdílení příspěvku a následnou volbu Sdílet v soukromé zprávě.
Zprávu na Instagramu je možné odeslat přes Direct message, kterou naleznete v hlavním feedu Instagramu pod ikonou vlaštovky v pravém horním rohu. Tady pak naleznete možnost napsat zprávu a vyberete, komu chcete zprávu poslat.
V pravém horním rohu rozklikněte ikonu vlaštovky, která vás zavede do Direct message – zpráv na Instagramu. Zde opět v pravém horním rohu můžete zvolit ikonu pro psaní zprávy, dále vybrat komu zprávu chcete zaslat a následně se zobrazí vlákno, ve kterém můžete ve spodní liště zvolit vyfocení fotografie a přímé zaslání, zaslání fotografie z galerie, dále GIFu … Číst celé
Video chat je možné na Instagramu použít, když přejdete do Direct message přes ikonu vlaštovky v hlavním feedu Instagramu v pravém horním rohu. Zde stačí zahájit konverzaci, ve které chcete použít video chat a v pravém horním rohu kliknout na ikonu kamery. Pak už stačí jen nahrát zprávu a odeslat.
Shadowban na Instagramu znamená, že se vaše příspěvky nebudou zobrazovat pod hashtagy, které jste u příspěvku uvedli. Uživatelé tak váš příspěvek neuvidí ve vyhledávání podle daného hasthtagu. Tyto příspěvku zůstanou viditelné pouze těm, kdo vás už sleduje.
Důvodů k úbytku sledujících může být několik: opakující se obsah, nevhodný obsah, špatná komunikace, mazání fake profilů, nebo příliš nekonzistentní obsah. Lidé jsou také citliví na příliš prodejních příspěvků. Proto se snažte své cílové skupině naslouchat a nabízet jí stále něco nového z oblasti vašeho společného zájmu.
Aplikaci Instagram můžete odstranit trvale, nebo svůj účet jen dočasně deaktivovat. Účet deaktivujete na počítači, kde si v prohlížeči otevřete adresu www.instagram.com, přes mobilní aplikaci bohužel tento proces nelze provést. Na webové stránce se přihlásíte do svého účtu, kliknete na ikonu panáčka, kterou se dostanete na svůj profil a následně vyberete možnost Upravit profil. Tady úplně dole najdete možnost Dočasná … Číst celé
Zvýšení dosahu, tedy počtu jedinečných účtů, které viděly vaše příspěvky, lze provést několika ověřenými způsoby. Můžete například zapojit své sledovatele výzvou k akci, označením jiných účtů v příspěvku a podobně. Myslete i na správné využití hashtagů. Využívejte Stories a sdílejte pravidelně. Nebojte se sdílet i obsah jiných uživatelů, například přesdílením ve Stories. Dosah můžete zvýšit … Číst celé
Statistiky na Instagramu lze sledovat pouze pokud máte firemní účet. Osobní účty tuto možnost nemají. Jestli máte firemní účet, najdete statistiky v Přehledech. K těm se dostanete po kliknutí na ikonu menu ve svém profilu na Instagramu a následně zvolte možnost Přehledy. Sledovat je možné okruhy svých sledujících a informace o nich, stejně tak dosah příspěvků, počet lajků, nebo … Číst celé
Začít vydělávat přes Instagram je možné několika způsoby. Tím prvním je placená reklama, dále pak sponzorovaný obsah, shoutout neboli jednorázové zveřejnění produktu/služby dané značky. Můžete ale také prodávat online, zapojit se do affiliate programu, nebo prodávat vlastní produkty/merchandise.
Získat spolupráci na Instagramu vám pomohou hashtagy, kterými se zviditelníte. Důležité je mít i kvalitní obsah. Nepotřebujete mít desítky tisíc sledujících, je ale nutné dát publiku, a potažmo i tomu, kdo by s vámi chtěl spolupracovat, něco navíc. Jestli budete radit, jak zhubnout, propagovat zdravý životní styl a ekologii, jste cestovatel nebo máte hodně čtený … Číst celé
Tmavý režim v Instagramu je novinkou poslední verze 114.0. Abyste tento režim získali, musíte mít aplikaci aktualizovanou na tuto verzi. Tmavý režim se ale zobrazí pouze tehdy, pokud máte celkové nastavení svého telefonu nastaven do tmavého režimu. Manuální přepnutí aplikace zatím neumožňuje.
Reklamy na Instagramu je možné skrýt jednoduchým způsobem. Pokud se vám daná reklama nelíbí, stačí u dané reklamy kliknout na ikonu menu (tři tečky) a vybrat možnost Skrýt reklamu. Zde můžete uvést i důvod, proč nechcete, aby se vám reklama zobrazovala. Vypnout všechny reklamy/sponzorované příspěvky však není možné.
Přidání odkazu do Stories je umožněno všem uživatelům. Odkaz ve Stories vytvoříte snadno – při vkládání Stories klikněte na ikonu řetězu v záložce Samolepky. Po kliknutí na něj zadáte adresu cílové stránky. Uživatel se na ni dostanete kliknutím na tento button ve vašem Stories. Přečtěte si naši case study: Jak rychle a efektivně rozjet účet na Instagramu … Číst celé
Pro založení firemního účtu na Instagramu je nutné mít založený obyčejný instagramový účet a vytvořenou firemní stránku na Facebooku. Poté ve svém profilu na Instagramu rozklikněte ikonu menu a vyberte Nastavení. Tady najdete možnost Přepnout na firemní profil. Následně stačí postupovat podle pokynů.
Odstranit přidaný druhý účet na Instagramu není nic těžkého. Přejděte na svůj profil a klikněte na ikonu menu v pravém horním rohu. Zde vyberte možnost Nastavení a následně Odhlášení konkrétního účtu.
Přidat správce k instagramovému účtu je snadné. Stačí přejít na svůj profil, kde kliknete na ikonu menu v pravém horním rohu a vyberete Nastavení. Zde najdete možnost Přidat účet a zadáte uživatelské jméno a heslo účtu, který chcete přidat jako správce k tomu vašemu. Tento uživatel pak má možnost spravovat váš profil – přidávat příspěvky, Stories, nebo měnit text profilu, … Číst celé
Tato možnost je na Instagramu dostupná pouze pro InstaStories. U příspěvku nebo profilu je možné v případě firemního profilu v Přehledech zjistit pouze počet uživatelů, kteří viděli vaší fotku nebo profil. Konkrétního uživatele však nezjistíte.
Bohužel, Instagram tuto možnost zatím nenabízí.
Bohužel, Instagram tuto možnost zatím nenabízí.
V momentě, kdy nějaký účet přestanete sledovat, není jeho majitel od Instagramu žádným způsobem obeznámen. Majitel účtu se může dozvědět o tom, že jste ho přestali sledovat pouze pokud využívá některou z aplikací na sledování svých sledujících.
Na Instagramu si můžete nastavit i možnost skrytí vašich komentářů. To najdete v menu ve svém profilu v sekci Nastavení. Tady vyberete možnost Soukromí a následně Komentáře. Tady pak stačí vybrat možnost, zda je chcete skrýt, či nikoliv.
Abyste zjistili, kdo vás na Instagramu přestal sledovat, musíte využít aplikace třetích stran. Do určité míry vám tuto informaci poskytnou i Přehledy, pokud máte firemní účet. Zjistíte tak však pouze to, kolik sledujících jste ztratili, ale už ne konkrétní uživatele.Oblíbenou je pro zjištění toho, kdo vás přestal na Instagramu sledovat, aplikace Followers Track for Instagram (Google Play, App Store). … Číst celé
Abyste získali více lajků na Instagramu, zkuste se držet osvědčených rad a tipů, které vám pomůžou. Jedním z nich je přidávat příspěvky pravidelně, sdílet fotky/obrázky například s textem, infografikou nebo také videa a správně používat hashtagy. Právě podle nich mohou uživatelé nalézt váš příspěvek. V neposlední řadě si dejte záležet i na vizuální stránce vašeho … Číst celé
Existuje hned několik tipů, které vám pomohou získat více sledujících na Instagramu. Ze všeho nejdřív je ale nutné si promyslet, proč chcete sledující získat, pro koho bude váš profil zajímavý, nebo co jim můžete poskytnout jen vy. Základem pro získávání sledujících je pak vaše uživatelské jméno a samozřejmě obsah, tedy vaše fotografie. Abyste získávali sledující, měli … Číst celé
Bohužel, Instagram umožňuje vyhledávání pouze pomocí jednoho hashtagu, a to jak na mobilním telefonu, tak na počítači. Kombinaci více hashtagů ve vyhledávání zatím Instagram neumí.
Bohužel, Instagram takovéto filtrování neumožňuje. Vyhledávat a filtrovat můžete pouze podle hashtagů, účtů, nebo míst. Uživatele můžete vyhledávat podle jména nebo uživatelského jména. Výsledky ale vycházejí z různých kritérií, jako jsou lidé, které sledujete, vaše spojení, ale i to, kterým příspěvkům dáváte nejvíce lajků.
Instagram nemá vyhrazeny žádné speciální dny, kdy je nejlepší vkládat příspěvky. Co se týče časů, tak obecně se dá říct, že nejlépe jsou na tom 7.–9. hodina ráno, 11.–13. hodina (oběd) a 17.–19. hodina večer. Uživatelé jsou ale aktivní konzistentně a nic nepokazíte ani příspěvkem vloženým ve 21 hodin.Více informací o tomto tématu pak najdete … Číst celé
Pokud máte svou aplikaci Instagram aktualizovanou na nejnovější verzi, měli byste mít dostupnou možnost přidání hudby do svých Stories. Při tvorbě Stories rozklikněte ikonu smajlíka v horní liště, zobrazí se vám nabídka atributů, které je možné do Stories přidat. Zde můžete zvolit možnost Hudba.
Příspěvky na Instagram se vkládají primárně přes telefon. Přes počítač je pro vložení příspěvku nejjednodušší použít Facebook Creator Studio (business.facebook.com/creatorstudio), který od srpna 2019 umožňuje vkládání a plánování příspěvků také pro Instagram. Další možností je přepnout prohlížeč do mobilního režimu.
Hashtagy jsou klíčová slova, na základě kterých se dá v Instagramu vyhledávat. K příspěvku je možné použít až 30 hashtagů. Důležité je, aby zadané hashtagy byly relevantní k příspěvku a vašemu profilu. Hashtagy vybírejte podle oblíbenosti, tedy počtu příspěvků, které jsou daným hashtagem označeny. Vhodné je vybírat ty populární, ale vyhněte se hashtagům s miliony … Číst celé
Možnost sdílet příspěvek z Instagramu můžete vypnout/zapnout zvlášť pro Twitter nebo Facebook při samotném přidávání příspěvku na Instagram. Tuto možnost sdílení uvidíte při úpravě popisku k příspěvku. Abyste mohli příspěvek sdílet na další sociální sítě, musíte mít účty propojené s Instagramem. To nastavíte po kliknutí na ikonu menu ve svém profilu, vyberete možnost Nastavení a následně Účet. Tady kliknete na Propojené … Číst celé
Video je možné na Instagram sdílet několika způsoby: ve feedu, ve Stories, v živém vysílání a přes IGTV. Kromě živého vysílání a IGTV je délka videa omezena.Ve feedu vložíte video stejným způsobem jako fotku. Video může mít 1 minutu a můžete ho po nahrání upravovat pomocí filtrů, vložit do něj hudbu a přidat popis či místo. … Číst celé
Instagram poskytuje možnost skrýt sledující a sledovatele pouze přepnutím do soukromého profilu. Díky němu zůstane na vašem profilu viditelný pouze váš profil, profilová fotka a počty sledujících a sledovaných, které ale nebude možné rozkliknout. Aby jiný uživatel mohl zobrazit vaše příspěvky, musíte ho schválit jako svého nového sledujícího. Takto schválení lidé však už uvidí vše … Číst celé
Instagram je sociální síť pro sdílení fotografií a videí. Aplikace je dostupná pro Android i iOS. Primárně je určena pro mobilní zařízení, ale prohlížet si fotky, vyhledávat je, lajkovat nebo komentovat můžete i přes svůj počítač. Přidávat obsah je však možné pouze přes mobilní telefon.Po zaregistrování se na Instagram můžete přidávat své fotky a videa a sledovat další … Číst celé
Instagram TV (IGTV) je nová služba, která uživatelům umožňuje vkládat videa s délkou až 1 hodinu. Funguje jako samostatná aplikace pro Android i iOS, je ale také dostupná přes Instagram. Najdete ji vpravo nahoře pod ikonou televize. Video se začne přehrávat hned po kliknutí na tuto ikonu. Mezi videi lze vybírat posouváním do stran a pomocí vyhledávání.
Tzv. Instagram feed je hlavní kanál, ve kterém se vám zobrazují příspěvky od uživatelů, kterých sledujete. Vidíte ho vždy při otevření aplikace Instagram. Jako feed se také označuje i „galerie“ vašich fotek, které vidíte při otevření svého profilu.Ve feedu můžete sdílet obsah, lajkovat příspěvky a komentovat je. Najdete v něm i obsah hashtagů, které sledujete … Číst celé
InstaStories přidáte kliknutím na ikonu fotoaparátu vlevo nahoře vedle nápisu Instagram při prohlížení feedu. Dále kliknutím na vaši profilovou fotku přímo na vašem profilu. Otevře se vám rozhraní pro tvorbu InstaStories. Můžete vyfotit fotku, pořídit video, boomerang apod. Potáhnutím nahoru můžete přidat fotku nebo video z galerie. Pokud jste již nějaké Stories přidali, poklepáním na profilovou fotku … Číst celé
Přehledy na Instagramu jsou dostupné pouze uživatelům s firemním profilem. Poté najdete přehledy snadno na svém profilu v menu v pravém horním rohu pod možností Přehledy.Přehledy vám mohou pomoci v lepším plánování příspěvků, ukáží vám dny i časy, kdy vaše fotky získávají nejvíce lajků, jaký mají dosah, nebo počet zobrazení. Najdete zde také informace o svých propagacích i … Číst celé
Instagram bio je jednoduše váš popisek profilu. Naleznete snadno pod profilovým obrázkem a jménem na svém Instagramovém profilu. Zde můžete napsat informace o sobě, nebo také přidat odkaz na svůj blog či nejnovější články.Text v bio změníte jednoduše kliknutím na Upravit profil, kde do textového pole stačí napsat to, co chcete, aby o vás další uživatelé … Číst celé
Na Instagramu je možné si posílat i zprávy, tzv. Instagram Direct. Zprávy z Directu, stejně jako odpovědi na Stories naleznete pod ikonou vlaštovky v pravém horním rohu při prohlížení vašeho feedu, tedy příspěvků od vámi sledovaných účtů.
Pokud chcete trochu vylepšit vzhled svého feedu na Instagramu, ale zároveň byste neradi fotky smazali, můžete je z profilu odstranit pomocí možnosti Archivovat – po rozkliknutí fotky kliknete na tři tečky vpravo nahoře a vyberete možnost Archivovat.Archivované fotky se nebudou zobrazovat ve vašem feedu, ale zároveň nebudou nenávratně pryč. Kdykoliv můžete archivované fotky vrátit zpět. Stačí ve svém profilu rozkliknout ikonu … Číst celé
Cizí příběh přímo sdílet nemůžete. Jedinou možností je udělat si screenshot a ten poté zveřejnit ve vlastním InstaStory. Výjimkou je, pokud vás jiný uživatel ve svém příběhu označí pomocí možnosti @ZMÍNKA. V upozorněních se vám poté zobrazí, že vás jiný uživatel označil ve svém příběhu a zde máte možnost Přidat do svého příběhu.
Bohužel tyto možnosti Instagram zatím neumožňuje.
Pokud chcete na Instagramu zablokovat uživatele, otevřete si jeho profil, klikněte na ikonu menu (tři tečky) v pravém horním rohu. Hned druhá položka je Zablokovat. Zablokovaný uživatel neuvidí vaše fotky, videa ani vás nebude moci vyhledat. Vy však jeho příspěvky stále uvidíte.Zablokovanou osobu můžete odblokovat stejným způsobem – rozkliknutím ikony menu v pravém horním rohu na profilu uživatele a zvolením Odblokovat.
Instagram sám bohužel neumožňuje změnu fontu písma. Existují však šikovné aplikace, které vám s tím pomohou. Do Unicode Text Conventer stačí napsat text, který chcete umístit na Instagram, kliknout na Show a následně vybrat některý z fontů v nabídce. Další podobnou aplikací je například Fonts for Instagram. Vytvořený text stačí pak jen zkopírovat na Instagram a máte hotovo. Pozor však na … Číst celé
Možnost sdílet příspěvek jiného uživatele, tak jak to je možné na Facebooku, není na Instagramu zatím dostupná. Přesdílet cizí příspěvek na svém profilu můžete pouze, pokud vám k tomu autor dá svolení, či na svém profilu uvádí, že mu to nevadí. Pokud máte svolení autora, je možné sdílet jeho fotku skrze aplikaci Repost (ke stažení zde). Tato aplikace … Číst celé
Označovat produkty v příspěvcích na Instagramu můžete v případě, že máte profil označen jako firemní. Musíte mít také aktivní business profil, který je propojený s katalogem produktů na Facebooku. Pokud vás Instagram schválí jako ověřenou firmu získáte možnost nastavení funkce označování produktů. V sekci Nastavení firmy je umístěna záložka Nakupování, zde vyberte konkrétní katalog produktů, se kterým svůj profil … Číst celé
Možnost zvětšit si profilovou fotku bohužel z Instagramu už zmizela. V předchozích verzích to bylo možné podržením prstu na profilové fotce, poté se vám profilová fotka zobrazila větší. Dnes už to není možné ani přes otevření obrázku v novém okně, ani přes druhé nástroje jako instadp.net nebo jiné mobilní aplikace.
Klikací odkaz můžete na Instagram přidat do popisku svého profilu. Přidání odkazu můžete realizovat kliknutím na možnost Upravit profilpřímo na vašem profilu. Dále je možné přidat odkaz do vašich InstaStories. Tato služba je ale dostupná pouze účtům, které mají minimálně 10 tisíc sledujících. Jak na to? Při vkládání fotky/videa do InstaStories se vám v liště zobrazí ikona řetězu. … Číst celé
Změna jména na Instagramu je jednoduchá. Přihlaste se do svého účtu a zobrazte si svůj profil. Tam pod profilovou fotkou najdete možnost Upravit profil. Vcelku snadno pak už naleznete pole se jménem a uživatelským jménem i dalšími údaji. Pro změnu jména stačí jen vyplnit textové pole. Pokud budete měnit uživatelské jméno, myslete na to, že to … Číst celé