Menu

Infografika: Marketingové konference, fóra a další oborové akce roku 2018

Autor Diana Zadáková Diana Zadáková

Rádi se sebevzděláváte, chcete předstihnout konkurenci nebo mít zkrátka přehled o novinkách z vašeho oboru? Připravili jsme si pro vás infografiku oborových konferencí, fór, soutěží a dalších akcí, které by vám letos neměly uniknout!

V naší infografice naleznete termíny nejvýznamnějších českých konferencí, fór a jiných oborových akcí. Některé zatím nemají přesný datum, a proto uvádíme pouze měsíc.

Kromě termínu obsahuje infografika místo konání akce a také základní oborové zařazení, kterého se událost týká (např. sociální sítě, BI,…).

Veškeré události si můžete stáhnout do svého Google Kalendáře přímo zde.

Marketingové konference, fóra a další akce roku 2018

 

Základní informace & zajímavosti, které o blížících se akcích musíte vědět

Březen

Hned v březnu nás čeká 7 významných konferencí: New Media Inspiration, GDPR v marketingu, Brandstorming, E-shop summit a EXPO, Marketing Monday, Primetime for… Big Data a Machine Learning Prague. Na které byste měli být právě vy?

New Media inspiration

Kladete si někdy otázku, zda jste si správně vybrali své profesní zařazení? Zda nemůže nastat situace, že vaši práci jednoho dne nahradí robot? Fenomén umělé inteligence (AI) je žhavým tématem napříč všech oborů, profesí a činností – některé totiž může zcela zničit, jiné naopak posílit.

Máte důvod se obávat? Odpověď by vám měla přinést konference New Media Inspiration.

GDPR v marketingu

Jak na marketing právně správně? Nové nařízení GDPR se dotkne téměř všech oblastí marketingu. Pokud budete zacházet s osobními údaji špatně, hrozí vám od května obrovské pokuty. Od konference GDPR v marketingu nečekejte teoretizování, ale praktické návody, jak se na nové nařízení připravit.

 

Brandstorming

Láká vás vše, co se točí kolem značek? Uvažujete nad změnou svého brandu, ale nevíte, jestli se vám vyplatí? Kdy má smysl nad změnou značky uvažovat? Letošní ročník Brandstormingu se nese ve znamení ZMĚNY – rebranding, renaming, repositioning, restart… Na všechny tyto pojmy si konference posvítí.

 

E-shop summit a EXPO

V polovině března nás čeká nejlepší česká odborná konference pro e-shopaře – E-shop summit! Z prostředí Českých Budějovic se přesouvá do pražského Průmyslového paláce na Výstavišti v Praze v Holešovicích. E-shop summit bude doprovázet expozice, která přivede přes 60 vystavovatelů.

A máme pro vás 2 překvapení!

Překvapení č. 1: Mezi vystavovateli budeme i my a chystáme pro vás speciální a praktický dáreček. Tak se stavte;)

Překvapení č. 2: Náš Country Manager pro Německo Milan Fiala bude mít přednášku na téma: Jak zvládnout expanzi na německý trh bez zbytečných přešlapů.

Na co se v rámci Milanovi přednášky můžete těšit? Každý přeci ví, že kdo se bojí, nesmí do Německa! E-commerce v Německu je pro české eshopy a konzultanty pole neorané. Milan vám pomůže proniknout do jeho záludností. Počítejte s velkým množstvím zajímavých informací, které se vám při expanzi na jeden z bezpochyby nejzajímavějších evropských trhů budou jistě hodit.

  • Oborové zařazení: E-commerce, Online marketing
  • Datum: 16-17. 3. 2018
  • Místo: Praha – Výstaviště Holešovice
  • Web
  • Extra tip #1: S kódem EVISIONS získáte 20% slevu na vstupenku.
  • Extra tip #2: Zajímá vás, jak si vede česká e-commerce? Jaké jsou oblíbené způsoby platby, dopravy a kolik činily celkové tržby českých e-shopů? Nejen to se dozvíte v posledním díle našich Novinek z onlajnu.

 

Marketing Monday

Víte, co vaši zákazníci skutečně chtějí? Po čem touží? A víte to doopravdy, nebo stále trochu tápete? V rámci konference Marketing Monday poznáte skvělé nástroje, které vám o potřebách a tužbách vašich (potenciálních) zákazníků prozradí neuvěřitelné věci. A co je nejdůležitější – na konferenci se dozvíte, jak tyto informace využít pro svůj business.

  • Oborové zařazení: Customer care, Online marketing
  • Téma: Tohle je váš zákazník. Nevěříte? Vaše chyba!
  • Datum: 19. 3. 2018
  • Místo: Praha – Opero
  • Web
  • Extra tip: Víte, jak moc se liší český a německý zákazník? Přečtěte si, jaké jsou speciality německého onlajnu.

 

Primetime for…Big data

Čtvrtý ročník konference Primetime for… Big data si posvítí na propojení člověka s technologií.

Pokud vás zajímá, jak využívat velká data a jak velkou moc může mít spojení člověk + AI + BI, pak je nejvyšší čas si koupit vstupenku.

 

  • Oborové zařazení: AI, BI
  • Datum: 21. 3. 2018
  • Místo: Praha – Národní technická knihovna
  • Web
  • Extra tip: Neunikl vám článek o roli AI v online marketingu?

Machine Learning Prague

Machine Learning Prague je další konference zaměřená na AI a ML (Machine Learning). Je třeba si uvědomit, že se nesmíme nechat těmito sofistikovanými pojmy zastrašit. Pokud půjdete na konferenci Machine Learning Prague, uděláte z ,,hrozby“ svou konkurenční výhodu.

  • Oborové zařazení: MI, AI
  • Datum: 23.-25. 3. 2018
  • Místo: Praha – CEVRO Institute
  • Web

SEOloger s Garrym Illyesem

Nenechte si ujít speciální SEOloger, který celý proběhne online! Přes Hangouts si s námi popovídá Garry Illyes, Webmaster Trends Analyst z Google Switzerland. Doporučujeme se mrknout na FB událost, kde naleznete více informací.

  • Oborové zařazení: SEO
  • Datum: 29. 3. 2018
  • Místo: online – URL s Hangoutem bude zveřejněno v den akce
  • FB událost
  • Extra tip: Zajímají vás netradiční optimalizační techniky? Přečtěte si, jak dělat SEO bez SEO.

Duben

Internet Advertising Conference

Přední mediální profesionálové a zahraniční hosté se podívají na zoubek největším výzvám českého internetu. Dozvíte se například, jak se proměňují média nebo jak se prolíná psychologická prognóza s targetingem v online reklamě.

 

Data restart

Data, data a zase ta data! Na konferenci Data restart vás čeká další dávka know-how zaměřená na (ne)webovou analytiku, data science a BI.

 

Newsfeed Day

Vážení facebookáři a social media specialisté, vezměte povinně do ruky diáře a poznamenejte si 17. duben. Čeká nás historicky první česká konference zaměřená na výkonnostního stránku Facebooku! Konference bude nabitá významnými marketingovými osobnostmi, které vám poradí, jak využívat Facebook nejen pro branding, ale především jako významný zdroj tržeb.

05.03.2018

Komentáře