Menu

Seminář: Jak na úspěšnou firemní komunikaci na sociálních sítích

Uspět na sociálních sítích je poměrně snadné, pokud ovládnete základní principy komunikace. Musíte umět zaujmout publikum, vytvořit relevantní strategii, umět ,,vyprávět“ a vybírat správné metriky pro vyhodnocování stanovených cílů.

Tápete v prezentaci vaší značky na sociálních sítích? Nevíte, jak nastavit strategii, nebo jaký obsah pro vaší značku tvořit? Poradíme vám. Přihlaste se na online seminář Jak uspět na sociálních sítích – vše vás naučíme.

Získáte aktuální data pro sociální sítě v ČR i ve světe, dozvíte se aktuální trendy, představíme vám specifika jednotlivých sociálních sítích a poradíme vám, na kterých sítích a jak by měla zazářit právě vaše značka.

A protože se dnes na sociálních sítích neobejdete bez placené reklamy, část školení je věnována social ads, tedy reklamám na sociálních sítích. Dozvíte se, jaké reklamy byste měli zvolit, kolik a kam investovat.

Na jaké dotazy naleznete odpověď:

  1. V čem se liší jednotlivé platformy sociálních sítích, jaké jsou aktuální trendy a jak využít jejich potenciál?
  2. Jak na sociálních sítích zaujmout správnou skupinu lidí?
  3. Jak nastavovat cíle a správně je vyhodnocovat?
  4. Jak tvořit social media strategii, co by měla obsahovat a proč se bez ní neobejdete?
  5. Jak vytvořit obsahovou strategii pro efektivní prezentaci
    značky na sociálních sítích? Jak vypadají efektivní příspěvky ? Jaké jsou možnosti a úspěšné formáty?
  6. Kdy se vyplatí využít placenou propagaci na sociálních sítích (Social Ads) a jak ji efektivně využívat?
  7. Kolik investovat a jak reklamy vyhodnocovat?

Osnova online semináře:

Část I.

  • Charakteristika, data, trendy nejpopulárnějších sociálních sítí (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Twitter a další) a možnosti využití pro váš business
  • Čtyři principy úspěchu na sociálních sítích – představení konceptu „zaujmi-naslouchej-vyprávěj-vyhodnocuj“
    • Princip 1: Jak zaujmout na sociálních sítích?
    • Princip 2: Naučte se naslouchat a začněte strategií.
    • Princip 3: Co a jak vyprávět (sdílet) na sociálních sítích?
    • Princip 4: Vyhodnocování aneb jak poznáte, že to funguje?

Část II.

  • Jak na úspěšnou reklamu aneb jak ze sociálních sítí vytěžit maximum
  • Budování značky vs. výkonnostní marketing
  • Základní principy každé reklamy:
    • Stanovte si jasný cíl (jak na měřitelné cíle pro B2B i B2C)
    • Pracujte s daty, ne s domněnkami (Facebook Pixel a další)

Kdo vás seminářem povede?

Termín online semináře

Seminář proběhne online formou v úterý 29.11. od 10:00 hodin.

Orientační délka semináře je 2 hodiny.

Jak se na online seminář přihlásit?

Přihlásíte se pomocí formuláře na této stránce. Do 2 pracovních dnů vám zašleme potvrzení, že s vámi počítáme.







    Co dalšího potřebujete vědět?

    • Seminář probíhá v menší skupině účastníků. Chceme se vám individuálně věnovat.
    • Bude prostor pro vaše konkrétní dotazy a krátkou konzultaci. Budete nám moct poslat dotazy ještě před školením.
    • Účast na semináři nevyžaduje speciální odborné znalosti nebo předchozí školení.
    • Po skončení semináře vám zašleme certifikát o jeho absolvování.
    • Seminář trvá 2 hodiny včetně prostoru pro dotazy a to online formou. Připojíte se na něj skrze link, který vám zašleme krátce před jeho konáním e-mailem.
    • Cena online semináře je 2 000 Kč/os. bez DPH.

    Pro koho je školení vhodné?

    • Pro správce sociálních sítí, kteří hledají inspiraci, chtějí mít ucelený přehled a komplexní znalosti.
    • Pro marketéry a manažery, kteří chtějí být v obraze a mít přehled o kvalitě dodavatelů a jejich práce v oblasti social media.
    • Pro online marketéry, kteří chtějí vědět, jak prezentace a propagace skrze sociální sítě funguje.
    • Pro e-shopaře a majitele firem, kteří hledají způsoby, jak oslovit své zákazníky prostřednictvím sociálních sítí.

    Co o nás říkají ti, které jsme již proškolili?

    „Tisíceré díky za přednášku o sociálních sítích. Nestává se mi často, abych měl za hodinu čtyři strany A4 poznámek.“

    • Ing. Jiří Racek, Ph.D., SVUS Pharma a.s.

    „Agentura eVisions předčila naše očekávání. Je důležité obklopit se lidmi, kteří odvádí špičkovou práci, jsou vždy otevření k diskuzi a přichází proaktivně s návrhy na zlepšení.“

    • Jana Machourková, MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o.

    „Se školením byli všichni spokojení a velmi se nám líbilo. Řekla bych, že i předčilo očekávání! Informace se nyní snažíme využívat v praxi.“

    • Andrea Fialová, Kalkulátor.cz