SEO strategie
SEO strategie by neměla chybět v žádném marketingovém plánování, pokud již na internetu existuje poptávka po vašem produktu. Chcete zlepšit viditelnost svého webu a vyšplhat se ve vyhledávačích co nejvýše? Vsaďte na správnou SEO strategii zahrnující konkrétní taktiky. A váš web bude excelovat i bez placených kampaní.
Proč se pustit do SEO strategie?
Jak postupujeme při tvorbě SEO strategie?
01Stanovíme si rozsah strategie
- Bude potřeba SEO audit i analýza klíčových slov? A co analýza konkurence? Domluvíme se společně na rozsahu SEO strategie a podkladů, ze kterých bude vycházet.
- V případě, že máte jakékoliv užitečné SEO výstupy z minulosti, rozhodně je rádi využijeme – pomůže nám to být při tvorbě nové SEO strategie efektivnější.
02Poznáme váš byznys
- Seznámíme se s vaším byznysem a specifiky trhu, na kterém fungujete. Zanalyzujeme vaši konkurenci a podíváme se, kdo jsou vaši zákazníci. Stávající i potenciální.
03Využijeme potřebné nástroje
- K tvorbě SEO strategie používáme kombinaci dat z interních nástrojů jako Google Search Console a Google Analytics. Využíváme však i data například z crawlera Screaming Frog a nástrojů jako Marketing Miner, Ahrefs, Semrush, Pagespeed Insights a další.
- Nezapomínáme ani na selský rozum, abychom ze všech nástrojů a podkladů mohli stanovit ucelené závěry.
04Odhalíme příležitosti a prioritizujeme
- Ze všech úvodních analýz definujeme hlavní nedostatky a příležitosti ke zlepšení. Nezapomínáme ani na prioritizaci, která vychází nejen z přínosu optimalizace, ale také její náročnosti (především na straně vývoje). Součástí strategie jsou konkrétní taktiky, návrhy a doporučení k optimalizaci.
05Předáme výstup a doporučení
- Přehledně zpracované tabulky vám předáme i s tzv. výstupním průvodním dokumentem, který vám pomůže vše pochopit a uvést do praxe.
- Přejdeme k samotné optimalizaci - doporučení, konzultace a odbavování konkrétních kroků.
Proč SEO strategii od nás?
Největší SEO tým
Máme největší agenturní SEO tým Česku a na Slovensku s bohatými zkušenostmi.
Ocenění
Máme za sebou prokazatelné výsledky pravidlené oceňované v soutěžích jako WebTop100 nebo IEA.
Stabilní základna spokojených klientů
Klientům přinášíme skvělé výsledky, které můžeme doložit nejen oceněními v soutěžích, ale také mnoha spokojenými referencemi.
Zkušenosti
Máme zkušenosti s e-shopy i lead gen weby, s leadery trhu i ambiciózními start-upy.
Mezinárodní projekty
Dokážeme kvalitně pokrýt nejen český a slovenský trh, ale i většinu Evropy.
Proč se svěřit do rukou právě nám?
První krok je na vás
Proč my?
- Stovky spokojených klientů, včetně lídrů trhů fintech a telco
- Tisíce provedených analýz pro největší firmy a e-shopy
- Prokazatelné výsledky a prestižní SEO ceny
Naše odbornost potvrzena






FAQ
Jak dlouho SEO strategie trvá a kolik to stojí?
Délka zpracování je zpravidla 3 až 5 týdnů dle rozsahu a aktuálních kapacit.
Cena se liší dle velikosti webu a sjednaného rozsahu strategie a podkladových analýz.
Cena se zpravidla pohybuje v rozmezí:
- Menší web – 26 250 Kč až 43 750 Kč
- Střední web – 43 750 Kč až 61 250 Kč
- Velký web – od 61 250 Kč
Co je to SEO?
SEO (Search Engine Optimization) je proces optimalizace webových stránek, který si klade za cíl zlepšení organických (neplacených) pozic ve výsledcích vyhledávání (v SERPu). To znamená, že když lidé hledají informace související s určitým obsahem, zobrazí se mu (mimo reklamu) právě ty relevantní, a hlavně pro uživatele optimalizované weby.
Proč bych měl investovat do SEO, a né do PPC?
Jestli je váš byznys spíš sprint na 100 metrů, než maraton, tak nasypte všechno do PPC. Ale jestli stavíte dlouhodobě udržitelný byznys, s kvalitním SEO to půjde mnohem lépe a ve finále i mnohem levněji.
Optimalizace webu pro vyhledávače vám přinese organickou návštěvnost a spolu s ní i úžasnou nezávislost na placených kampaních a vysokou důvěryhodnost. Ideální je samozřejmě využít kombinaci obou aktivit, jelikož se efektivně doplňují.