Strategie a nastavení měření
Navrhneme plán měření přesně podle vašich obchodních a marketingových cílů. Sledujte výkon kampaní, chování uživatelů i produkty a dělejte rozhodnutí založená na přesném měření a relevantních datech.
Víme, co vás trápí a umíme to vyřešit

Špatné nastavení pro mezinárodní web
Bez správného nastavení pro vícejazyčné weby nemůžete správně vyhodnocovat data.

Komplexní sledování leadových formulářů
Vícekrokové formuláře neměříte tak, aby bylo jasné, v jakém kroku uživatelé odcházejí.

Nemáte nastavené e-commerce události
U e-shopu nejsou správně nastavené metriky pro nákupy, vložení do košíku nebo dokončení objednávky.
Naše řešení pro vaše výzvy .
Implementace a nastavení událostí do Facebook Pixel
Více z kampaní Meta Ads. Precizní integrace Pixelu a událostí na web. Získáte přesné remarketingové publikum a data pro optimalizaci.
Nastavení a správa GTM
Zjednodušte správu tagů a skriptů. Nastavíme GTM pro přesné sledování událostí, což vám přinese flexibilitu bez zásahu vývojářů.
Nastavení GA4
Základ pro moderní marketing. Zajistíme profesionální a funkční implementaci Google Analytics 4. Spolehlivě měřte uživatelské chování.
Nastavení Cookie lišty
Compliance a data v pořádku. Nastavíme lištu v souladu s GDPR a Consent Mode v2. Získáte marketingové a analytické souhlasy, které jsou dnes nutné.
Nastavení Consent Mode
Přesné a legální sbírání dat. Implementací Consent Mode získáte relevantní informace, aniž byste porušili soukromí uživatelů.
Audit webové analytiky
Nevěříte svým datům? Audit odhalí technické chyby, nesoulady a nevyužité příležitosti pro optimalizaci výkonu. Získejte jistotu v rozhodování.
Strategie měření a datová architektura
Data, kterým můžete věřit. Nastavíme architekturu, která sladí byznysové cíle s reálným chováním zákazníků na webu.
Vrtá vám tohle všechno hlavou?
Zjistěte, jestli měříte správná data, rozumíte konverzím a využíváte je k lepším rozhodnutím a kampaním.
- Jak správně nastavit e‑commerce události pro e‑shop?
- Jaké jsou rozdíly v atribuci mezi GA4 a Google Ads
- Jak se pohybuje uživatel v různých fázích nákupního procesu?
- Jak správně nastavit e‑commerce události pro e‑shop?
- Jaké jsou rozdíly v atribuci mezi GA4 a Google Ads
- Jak se pohybuje uživatel v různých fázích nákupního procesu?
- Mám správně implementovaný Consent Mode?
- Jak uživatelé konvertují na webu?
- Který zdroj návštěvnosti přináší nejlepší výsledky?
- Mám správně implementovaný Consent Mode?
- Jak uživatelé konvertují na webu?
- Který zdroj návštěvnosti přináší nejlepší výsledky?
- Jak se pohybuje uživatel v různých fázích nákupního procesu?
- Mám data, kterým můžu věřit?
- Jak zvýšit efektivitu PPC kampaní pomocí měření konverzí?
- Jak se pohybuje uživatel v různých fázích nákupního procesu?
- Mám data, kterým můžu věřit?
- Jak zvýšit efektivitu PPC kampaní pomocí měření konverzí?
- Jaké konverze měřím?
- Jak nastavit analytiku pro nový web?
- Jak zvýšit efektivitu PPC kampaní pomocí měření konverzí?
- Jaké konverze měřím?
- Jak nastavit analytiku pro nový web?
- Jak zvýšit efektivitu PPC kampaní pomocí měření konverzí?
- Jak nastavit GA4?
- Jak nastavit Data Layer?
- Jak uživatelé konvertují na webu?
- Jak nastavit GA4?
- Jak nastavit Data Layer?
- Jak uživatelé konvertují na webu?
- Musím mít na webu implementovanou cookies lištu?
- Měřím správná data?
- Kde ztrácím své uživatele?
- Musím mít na webu implementovanou cookies lištu?
- Měřím správná data?
- Kde ztrácím své uživatele?
9+ nástrojů .
Náš technologický základ tvoří nástroje pro analytiku, automatizaci a umělou inteligenci. Díky nim zlepšujeme projekty komplexně a s důrazem na přesnost a výsledky.

Když chcete mít vedle sebe opravdu silného partnera

30+ úspěšných projektů
A další příběhy přidáváme…
17 zahraničních trhů
A international tým pod jednou střechou.
7 vítězství na prestižních soutěžích
A řada dalších ocenění, které potvrzují naši kvalitu.
90 % klientů pokračuje ve spolupráci
Dlouhodobá důvěra a výsledky.

7 týmů, přes 50 odborníků
Od roku 2011 rosteme s našimi klienty.
Na co nejčastěji odpovídáme
Co zahrnují služby webové analytiky?
Datovou architekturu, nastavení měření, reporting a optimalizaci podle cílů.
Proč je analytika důležitá pro můj web?
Umožňuje zlepšit UX, konverze a ROI, díky přesnému měření výkonu webu a kampaní.
Jaké nástroje používáme pro analytiku?
Google Analytics, GTM, Facebook Pixel/CAPI, Google Ads a Sklik pro sledování výkonu.
Jak zajistit správný sběr dat na webu?
Implementujeme události a analytiku pro různé technologie, včetně SPA a dynamických webů.
Co je datová architektura a proč je důležitá?
Navrhuje tok dat mezi nástroji, zajišťuje přesné měření konverzí a efektivní reporting.
Co je webová analytika?
Webová analytika je proces sběru, měření, analýzy a reportování dat o návštěvnosti webových stránek za účelem pochopení a optimalizace jejich výkonu.
Proč my?
- Rychlá konzultace zdarma a bez závazků
- Praktické tipy, jak zlepšit výsledky vašeho byznysu
- Jasná představa, jak vám s růstem můžeme pomoci
Naš SCS tým:

