Menu

Strategie a nastavení měření

Navrhneme plán měření přesně podle vašich obchodních a marketingových cílů. Sledujte výkon kampaní, chování uživatelů i produkty a dělejte rozhodnutí založená na přesném měření a relevantních datech.

Chci měřit

Víme, co vás trápí a umíme to vyřešit

Špatné nastavení pro mezinárodní web

Bez správného nastavení pro vícejazyčné weby nemůžete správně vyhodnocovat data.

Komplexní sledování leadových formulářů

Vícekrokové formuláře neměříte tak, aby bylo jasné, v jakém kroku uživatelé odcházejí.

Nemáte nastavené e-commerce události

U e-shopu nejsou správně nastavené metriky pro nákupy, vložení do košíku nebo dokončení objednávky.

Čeho společně dosáhneme .

Sladíme cíle s měřením

Efektivně sledujeme a optimalizujeme výkon kampaní podle vašich obchodních a marketingových cílů.

Data-driven rozhodování

Rozhodujte se na základě přesných a spolehlivých dat, kterým můžete věřit.

Maximalizujeme ROI

Optimalizujeme rozdělení rozpočtu a kampaní pro vyšší návratnost investic.

Lépe porozumíte zákazníkům

Získáte přehled o interakcích uživatelů s webem, formuláři i stránkami a o tom, kde dochází k opuštění.

Vrtá vám tohle všechno hlavou?

Zjistěte, jestli měříte správná data, rozumíte konverzím a využíváte je k lepším rozhodnutím a kampaním.

Chci měřit
  • Jak správně nastavit e‑commerce události pro e‑shop?
  • Jaké jsou rozdíly v atribuci mezi GA4 a Google Ads
  • Jak se pohybuje uživatel v různých fázích nákupního procesu?
  • Jak správně nastavit e‑commerce události pro e‑shop?
  • Jaké jsou rozdíly v atribuci mezi GA4 a Google Ads
  • Jak se pohybuje uživatel v různých fázích nákupního procesu?
  • Mám správně implementovaný Consent Mode?
  • Jak uživatelé konvertují na webu?
  • Který zdroj návštěvnosti přináší nejlepší výsledky?
  • Mám správně implementovaný Consent Mode?
  • Jak uživatelé konvertují na webu?
  • Který zdroj návštěvnosti přináší nejlepší výsledky?
  • Jak se pohybuje uživatel v různých fázích nákupního procesu?
  • Mám data, kterým můžu věřit?
  • Jak zvýšit efektivitu PPC kampaní pomocí měření konverzí?
  • Jak se pohybuje uživatel v různých fázích nákupního procesu?
  • Mám data, kterým můžu věřit?
  • Jak zvýšit efektivitu PPC kampaní pomocí měření konverzí?
  • Jaké konverze měřím?
  • Jak nastavit analytiku pro nový web?
  • Jak zvýšit efektivitu PPC kampaní pomocí měření konverzí?
  • Jaké konverze měřím?
  • Jak nastavit analytiku pro nový web?
  • Jak zvýšit efektivitu PPC kampaní pomocí měření konverzí?
  • Jak nastavit GA4?
  • Jak nastavit Data Layer?
  • Jak uživatelé konvertují na webu?
  • Jak nastavit GA4?
  • Jak nastavit Data Layer?
  • Jak uživatelé konvertují na webu?
  • Musím mít na webu implementovanou cookies lištu?
  • Měřím správná data?
  • Kde ztrácím své uživatele?
  • Musím mít na webu implementovanou cookies lištu?
  • Měřím správná data?
  • Kde ztrácím své uživatele?

9+ nástrojů .

Náš technologický základ tvoří nástroje pro analytiku, automatizaci a umělou inteligenci. Díky nim zlepšujeme projekty komplexně a s důrazem na přesnost a výsledky.

Když chcete mít vedle sebe opravdu silného partnera

30+ úspěšných projektů

A další příběhy přidáváme…

17 zahraničních trhů

A international tým pod jednou střechou.

7 vítězství na prestižních soutěžích

A řada dalších ocenění, které potvrzují naši kvalitu.

90 % klientů pokračuje ve spolupráci

Dlouhodobá důvěra a výsledky.

7 týmů, přes 50 odborníků

Od roku 2011 rosteme s našimi klienty.

Na co nejčastěji odpovídáme

Zobrazit odpověď

Co zahrnují služby webové analytiky?

Datovou architekturu, nastavení měření, reporting a optimalizaci podle cílů.

Zobrazit odpověď

Proč je analytika důležitá pro můj web?

Umožňuje zlepšit UX, konverze a ROI, díky přesnému měření výkonu webu a kampaní.

Zobrazit odpověď

Jaké nástroje používáme pro analytiku?

Google Analytics, GTM, Facebook Pixel/CAPI, Google Ads a Sklik pro sledování výkonu.

Zobrazit odpověď

Jak zajistit správný sběr dat na webu?

Implementujeme události a analytiku pro různé technologie, včetně SPA a dynamických webů.

Zobrazit odpověď

Co je datová architektura a proč je důležitá?

Navrhuje tok dat mezi nástroji, zajišťuje přesné měření konverzí a efektivní reporting.

Zobrazit odpověď

Co je webová analytika?

Webová analytika je proces sběru, měření, analýzy a reportování dat o návštěvnosti webových stránek za účelem pochopení a optimalizace jejich výkonu.

Nezávazně poptat

Naš SCS tým:

Formulář byl úspěšně odeslán

Ozveme se vám nejpozději do 24 hodin.

Proč my?

  • Rychlá konzultace zdarma a bez závazků
  • Praktické tipy, jak zlepšit výsledky vašeho byznysu
  • Jasná představa, jak vám s růstem můžeme pomoci
Naš SCS tým: