SEO analýza webu
Komplexní SEO analýza odhalí nedostatky vašeho webu nebo e-shopu a po aplikaci doporučených úprav přivede nové zákazníky z vyhledávačů a AI nástrojů.
Ocenění .
1. MÍSTOIEA 2024: Banky, pojišťovny, finance
1. MÍSTOWebTop100 2022: SEO roku
1. MÍSTOIEA 2024: Výkonnostní marketing
1. MÍSTOIEA 2024: Digitální transformace
1. MÍSTOWebTop100 2023: SEO roku
2. MÍSTOWebTop100 2021: SEO roku
Víme, co vás trápí, a umíme to vyřešit

Malá organická návštěvnost
Zjistíme, proč váš web nepřitahuje potenciální zákazníky.

Váš web se nezobrazuje na klíčová slova
Zjistíme, co za tím vězí a navrhneme kroky ke zlepšení pozic.

Jste příliš závislí na placené reklamě
Pomůžeme vám budovat stabilní byznys i bez velkých investic do PPC kampaní.
Jak to probíhá .
1.Poznáme se
Probereme vaše cíle, priority a konkurenci, abychom přesně pochopili, co potřebujete.

2.Vrhneme se na to
Využijeme naše SEO nástroje a analyzujeme všechna data, která nám pomohou web zlepšit.

3.Vše prověříme
Detailně projdeme technické i obsahové SEO faktory, případně i zpětné odkazy.

4.Určíme vám priority
Navrhneme jasný plán kroků podle důležitosti, abyste věděli, co řešit nejdřív.

5.Reporting
Vše vám odprezentujeme, zodpovíme otázky a nabídneme podporu pro dlouhodobý SEO růst.

Vrtá vám tohle všechno hlavou?
Rozumíme vašim otázkám ohledně SEO a AI. Přinášíme jasné odpovědi a hlavně výsledky.
- Jak optimalizovat pro ChatGPT, Gemini, Perplexity?
- Jak optimalizovat pro ChatGPT, Gemini, Perplexity?
- AI v SEO – hrozba, nebo příležitost?
- Jak optimalizovat pro ChatGPT, Gemini, Perplexity?
- Jak optimalizovat pro ChatGPT, Gemini, Perplexity?
- AI v SEO – hrozba, nebo příležitost?
- Jak optimalizovat rychlost webu?
- Na co myslet při redesignu webu?
- Kdy čekat první výsledky SEO?
- Jak optimalizovat rychlost webu?
- Na co myslet při redesignu webu?
- Kdy čekat první výsledky SEO?
- Čemu pomáhá linkbuilding?
- Jak nastavit strukturu webu?
- Jaká je má viditelnost v AI nástrojích?
- Čemu pomáhá linkbuilding?
- Jak nastavit strukturu webu?
- Jaká je má viditelnost v AI nástrojích?
- Jaké jsou nejlepší SEO nástroje?
- Jak psát obsah pro SEO?
- Jak efektivně získávat zpětné odkazy?
- Jaké jsou nejlepší SEO nástroje?
- Jak psát obsah pro SEO?
- Jak efektivně získávat zpětné odkazy?
- SEO v době AI – jak na to?
- SEO v době AI – jak na to?
- Co je to SEO?
- SEO v době AI – jak na to?
- SEO v době AI – jak na to?
- Co je to SEO?
- Jak efektivně získávat zpětné odkazy?
- Jak psát obsah pro SEO?
- Automatizace v SEO – jak začít?
- Jak efektivně získávat zpětné odkazy?
- Jak psát obsah pro SEO?
- Automatizace v SEO – jak začít?
Vaše výsledky, naše vizitka .

- 888 %
zvýšení neplacené návštěvnosti
- 3 měsíce
za tak dlouho se klientovi vrátili investice a stal se lídrem
- Produkty:
copy?
Konkrétní výstupy .
Audit vám dá jasný, daty podložený přehled technických i obsahových slabin. Prioritizovaný checklist ukáže, co řešit pro největší byznysový přínos. Výstupy ihned využije váš tým.


Mějte po svém boku opravdu silného partnera

Data a zkušenosti
AI se vyvíjí, my jdeme s ní a držíme krok.
Spokojení klienti
Stovky firem různých velikostí.
Audity a strategie
Tisíce provedených auditů a SEO strategií.
10+ ocenění ze soutěží
WebTop100 a Internet Effectiveness Awards.

SEO experti
12 CZ/SK specialistů + 7 pro mezinárodní trhy.
10+ nástrojů .
Screaming Frog, Ahrefs, Semrush, Marketing Miner, Collabim, Google Search Console, GA4, Google Sheets, Looker Studio, Bing Webmaster Tools

Víme, co vás zajímá
Co je to SEO?
SEO (Search Engine Optimization) je optimalizace webu tak, aby byl lépe vidět ve vyhledávačích a AI nástrojích, přinesl více návštěvníků a konverzí.
Čemu pomáhá linkbuilding?
Zvyšuje autoritu a viditelnost značky, podporuje digitální PR, lepší pozice ve vyhledávání i dohledatelnost v AI nástrojích.
Jak efektivně získávat zpětné odkazy?
Pomáhají PR články, spolupráce se stávajícími i potenciálními partnery, blogery a tak podobně. Důležité je cílit na relevantní a autoritativní zdroje.
AI v SEO – hrozba nebo příležitost?
AI není hrozba, ale příležitost. Doplňuje klasické vyhledávání a umožňuje efektivnější optimalizaci a zisk konkurenční výhody.
Kdy lze očekávat první výsledky SEO?
Závisí na výši investice a konkurenčním prostředí. První výsledky jsou obvykle patrné po cca 3 měsících, ale efekt SEO je dlouhodobý.
Je lepší investovat do SEO nebo PPC?
PPC poskytuje okamžité výsledky, SEO buduje dlouhodobou stabilitu. Ideální je kombinace obojího, nastavená podle priorit vašeho byznysu.
Proč my?
- Rychlá konzultace zdarma a bez závazků
- Praktické tipy, jak zlepšit výsledky vašeho byznysu
- Jasná představa, jak vám s růstem můžeme pomoci
Kdo se s vámi spojí:

