SEO analýza webu

Děláte „úplně všechno“, ale pořád se nezobrazujete ve výsledcích vyhledávání? Nechte si udělat SEO audit, který odhalí příčiny a doporučí, jak je optimalizovat i čím začít.

Chci odborný SEO audit
eVisions

Jak jsme s ČSOB Pojišťovnou zvýšili návštěvnost blogu o 620 % díky featured snippets

Naordinovali jsme klinice SEO proceduru. A jaký je výsledek? Přeplněné KPI o 768 %

MONETA Money Bank: Jak jsme pomohli vybudovat SEO jedničku bankovního sektoru

MONETA Money Bank

Jak jsme zvýšili organickou návštěvnost ePojisteni.cz o 300 %

ePojisteni.cz

Lišáckým SEO a content marketingem k úspěchu: z nuly na tisíce kliknutí denně

Generali Deutschland AG

Jak jsme díky SEO a copywritingu zvýšili návštěvnost webu ČEZ o 130 %

ČEZ

1. místo - SEO roku

WebTop100 2024, 2023, 2022

1. místo - Výkonnostní marketing

Internet Effectiveness Awards 2024

1. místo - Digitální transformace

Internet Effectiveness Awards 2024

1. místo - Banky, pojišťovny, finance

Internet Effectiveness Awards 2024

Proč se pustit do SEO auditu webu?

Odhalíte slabá místa webu

A současně příležitosti k optimalizaci a růstu webu

  • Analyzujeme technické i obsahové nedostatky webu
  • Doporučíme, jak je optimalizovat

Zjistíte, jak postupovat

Společně s auditem dodáme akční plán

  • Nedostatků může být několik - je nutné správně prioritizovat
  • Akční plán reflektuje náročnost implementace i potenciální přínos optimalizace

Poroste váš organický výkon

Implementace bodů z auditu vám pomůže dosáhnout lepších výsledků

  • Návštěvnost vašeho webu vzroste až o stovky procent
  • Snížíte závislost na ostatních marketingových kanálech

Jak pracujeme při SEO auditu?

01Poznáme váš byznys

Než s auditem začneme, chceme vás poznat. Domluvíme si schůzku a získáme od vás všechny potřebné informace, které nám mohou při tvorbě auditu pomoct.

02Využijeme potřebné nástroje

K realizaci auditu používáme kombinaci dat z interních nástrojů jako Google Search Console a Google Analytics. Využíváme však i data například z crawlera Screaming Frog a nástrojů jako Ahrefs, Semrush, Pagespeed Insights a další. Nezapomínáme ani na selský rozum, abychom ze všech nástrojů mohli stanovit ucelené závěry.

03Odhalíme potíže a prioritizujeme

Z analýz všech technických a obsahových SEO faktorů definujeme hlavní potíže a příležitosti ke zlepšení. Nezapomínáme ani na prioritizaci, která vychází nejen z přinosu optimalizace, ale také její náročnosti (především na straně vývoje). Součástí auditu jsou konkrétní návrhy a doporučení ke zlepšení webu.

04Předáme a konzultujeme závěry

Výstup auditu vám představíme, ať už při online nebo osobním setkání. Poukážeme na hlavní zjištění a doporučíme další kroky. Pokud je to potřeba, jsme vám k ruce i pro navazující konzultace - například kontrolu správnosti nasazených úprav.

Jak vypadá SEO analýza od evisions?

V technické části se zabýváme hlavně indexací a procházením webu vyhledávacími roboty, nastavením souborů robots.txt a sitemap.xml. Zkoumáme, jestli web nepoužívá zakázané optimalizační techniky, stav URL adres, stavové kódy, optimalizaci chybové stránky, direktivy meta robots a canonical tagy, rychlost webu, core web vitals, nastavení strukturovaných dat, použitelnost v mobilních zařízeních, přístupnost obsahu, navigaci a interní prolinkování, stav jazykových mutací webu, ale i stránkování, řazení a filtraci.

V onpage části jde hlavně o optimalizaci titulků, meta popisků, nadpisů a textového i vizuálního obsahu. Navíc se vždy snažíme o „něco extra“ – doporučení nad rámec auditu, jak web inovovat a získat konkurenční SEO výhodu.

Rozsah SEO auditu je individuální. Zpravidla analyzujeme technické a obsahové (on-page) SEO faktory, ale můžeme se podívat i na off-page (linkbuilding). Pokud ale máte e-shop třeba na Shoptetu, dává smysl zaměřit se hlavně na obsahový SEO audit, protože většinu technických faktorů na krabicovém řešení stejně nezoptimalizujeme.

Výstupem pak může být detailní PDF (vhodné při jednorázové spolupráci pro interní týmy klienta) nebo jen checklist ve sdílené tabulce coby podklad pro navazující dlouhodobou SEO spolupráci.

Proč se svěřit do rukou právě nám?

Zvýšení neplacené návštěvnosti o 888 % v hodnotě statisíců korun měsíčně. Tajemství SEO úspěchu AutoPalace

zvýšení neplacené návštěvnosti o

888 %

soutěž Internet Effectiveness Awards

první místo

Více

V případové studii se podíváme na zvolený strategický přístup, počáteční výzvy a klíčové kroky, které nás dovedly ke skvělým výsledkům a prvnímu místu v prestižní soutěži Internet Effectiveness Awards (IEA) v kategorii výkonnostního marketingu.

AutoPalace

Jak jsme s ČSOB Pojišťovnou zvýšili návštěvnost blogu o 620 % díky featured snippets

zvýšená návštěvnost blogu o

620 %

WEBTOP100 SEO roku 2021
  1. místo

ČSOB Pojišťovna skončila na 2. místě v soutěži WebTop100 v kategorii SEO roku 2021. Rozhodli jsme se proto, že ukážeme část práce na projektu, která je hlavně o tom, jak co nejvíce vytěžit ze spojení znalostí SEO specialisty a senior copywritera, v tomto případě šlo o Petra Hlaváče a Dany Grófové.

Jak jsme díky SEO a copywritingu zvýšili návštěvnost webu ČEZ o 130 %

zvýšená návštěvnost webu o

130 %

pojem „elektřina“ se zobrazuje na

prvním místě

Copywriter vám pomůže vytvořit kvalitní obsah, který přiláká čtenáře, zatímco SEO specialista zajistí, aby byl tento obsah snadno dohledatelný. Vezmeme vás na skok k našemu klientovi ČEZ a prozradíme, jak se nám podařilo zvýšit návštěvnost jeho webu o desítky tisíc návštěv ročně a vylepšit pozice ve výsledcích vyhledávání na Googlu.

ČEZ

Jak jsme zvýšili organickou návštěvnost ePojisteni.cz o 300 %

zvýšení organické návštěvnosti o

300 %

dlouhodobá spolupráce neuvěřitelných

7 let

Společnost ePojisteni.cz se na nás obrátila v roce 2013. Trh s online pojištěním byl v té době již poměrně saturovaný, přesto se ePojisteni.cz povedlo tento segment diametrálně změnit, většinu trhu ovládnout a definovat to, jak se v Česku lidé pojišťují. Jak se povedlo řádově navýšit organickou návštěvnost a dosáhnout maximální SEO viditelnosti díky optimalizaci pro vyhledávače?

ePojisteni.cz

Proč svěřit SEO audit právě nám?

Největší SEO tým

Máme největší agenturní SEO tým Česku a na Slovensku s bohatými zkušenostmi.

Ocenění

Máme za sebou prokazatelné výsledky pravidlené oceňované v soutěžích jako WebTop100 nebo IEA.

Stabilní základna spokojených klientů

Klientům přinášíme skvělé výsledky, které můžeme doložit nejen oceněními v soutěžích, ale také mnoha spokojenými referencemi.

Zkušenosti

Máme zkušenosti s e-shopy i lead gen weby, s leadery trhu i ambiciózními start-upy.

Mezinárodní projekty

Dokážeme kvalitně pokrýt nejen český a slovenský trh, ale i většinu Evropy.

První krok je na vás

Nezávazná poptávka

Formulář byl úspěšně odeslán

Ozveme se vám nejpozději do 24 hodin.

Proč my?

  • Tisíce provedených analýz
  • Stovky spokojených klientů
  • Prokazatelné výsledky

Naše odbornost potvrzena

mitglied
Shoptet_Partner_colour_vertical_logo
google
CzechTrade
collabim_cert

FAQ

Jak dlouho audit trvá a kolik stojí?

Zobrazit odpověď

Délka zpracování je zpravidla 3 až 5 týdnů dle rozsahu a aktuálních kapacit.

Cena se liší dle velikosti webu a sjednaného rozsahu auditu (např. jen technická analýza, nebo i linkbuilding?).

Cena se zpravidla pohybuje v rozmezí:

  • Menší web – 26 250 Kč až 35 000 Kč
  • Střední web – 35 000 Kč až 43 750 Kč
  • Velký web – od 43 750 Kč

Co je to SEO?

Zobrazit odpověď

SEO (Search Engine Optimization) je proces optimalizace webových stránek, který si klade za cíl zlepšení organických (neplacených) pozic ve výsledcích vyhledávání (v SERPu). To znamená, že když lidé hledají informace související s určitým obsahem, zobrazí se mu (mimo reklamu) právě ty relevantní, a hlavně pro uživatele optimalizované weby.

Proč bych měl investovat do SEO, a né do PPC?

Zobrazit odpověď

Jestli je váš byznys spíš sprint na 100 metrů, než maraton, tak nasypte všechno do PPC. Ale jestli stavíte dlouhodobě udržitelný byznys, s kvalitním SEO to půjde mnohem lépe a ve finále i mnohem levněji.

Optimalizace webu pro vyhledávače vám přinese organickou návštěvnost a spolu s ní i úžasnou nezávislost na placených kampaních a vysokou důvěryhodnost. Ideální je samozřejmě využít kombinaci obou aktivit, jelikož se efektivně doplňují.

Dělíme se o know-how