
SEO analýza webu
Děláte „úplně všechno“, ale pořád se nezobrazujete ve výsledcích vyhledávání? Nechte si udělat SEO audit, který odhalí příčiny a doporučí, jak je optimalizovat i čím začít.
Proč se pustit do SEO auditu webu?
Jak pracujeme při SEO auditu?
01Poznáme váš byznys
Než s auditem začneme, chceme vás poznat. Domluvíme si schůzku a získáme od vás všechny potřebné informace, které nám mohou při tvorbě auditu pomoct.
02Využijeme potřebné nástroje
K realizaci auditu používáme kombinaci dat z interních nástrojů jako Google Search Console a Google Analytics. Využíváme však i data například z crawlera Screaming Frog a nástrojů jako Ahrefs, Semrush, Pagespeed Insights a další. Nezapomínáme ani na selský rozum, abychom ze všech nástrojů mohli stanovit ucelené závěry.
03Odhalíme potíže a prioritizujeme
Z analýz všech technických a obsahových SEO faktorů definujeme hlavní potíže a příležitosti ke zlepšení. Nezapomínáme ani na prioritizaci, která vychází nejen z přinosu optimalizace, ale také její náročnosti (především na straně vývoje). Součástí auditu jsou konkrétní návrhy a doporučení ke zlepšení webu.
04Předáme a konzultujeme závěry
Výstup auditu vám představíme, ať už při online nebo osobním setkání. Poukážeme na hlavní zjištění a doporučíme další kroky. Pokud je to potřeba, jsme vám k ruce i pro navazující konzultace - například kontrolu správnosti nasazených úprav.
Jak vypadá SEO analýza od evisions?
V technické části se zabýváme hlavně indexací a procházením webu vyhledávacími roboty, nastavením souborů robots.txt a sitemap.xml. Zkoumáme, jestli web nepoužívá zakázané optimalizační techniky, stav URL adres, stavové kódy, optimalizaci chybové stránky, direktivy meta robots a canonical tagy, rychlost webu, core web vitals, nastavení strukturovaných dat, použitelnost v mobilních zařízeních, přístupnost obsahu, navigaci a interní prolinkování, stav jazykových mutací webu, ale i stránkování, řazení a filtraci.
V onpage části jde hlavně o optimalizaci titulků, meta popisků, nadpisů a textového i vizuálního obsahu. Navíc se vždy snažíme o „něco extra“ – doporučení nad rámec auditu, jak web inovovat a získat konkurenční SEO výhodu.
Rozsah SEO auditu je individuální. Zpravidla analyzujeme technické a obsahové (on-page) SEO faktory, ale můžeme se podívat i na off-page (linkbuilding). Pokud ale máte e-shop třeba na Shoptetu, dává smysl zaměřit se hlavně na obsahový SEO audit, protože většinu technických faktorů na krabicovém řešení stejně nezoptimalizujeme.
Výstupem pak může být detailní PDF (vhodné při jednorázové spolupráci pro interní týmy klienta) nebo jen checklist ve sdílené tabulce coby podklad pro navazující dlouhodobou SEO spolupráci.
Proč se svěřit do rukou právě nám?
Proč svěřit SEO audit právě nám?
Největší SEO tým
Máme největší agenturní SEO tým Česku a na Slovensku s bohatými zkušenostmi.
Ocenění
Máme za sebou prokazatelné výsledky pravidlené oceňované v soutěžích jako WebTop100 nebo IEA.
Stabilní základna spokojených klientů
Klientům přinášíme skvělé výsledky, které můžeme doložit nejen oceněními v soutěžích, ale také mnoha spokojenými referencemi.
Zkušenosti
Máme zkušenosti s e-shopy i lead gen weby, s leadery trhu i ambiciózními start-upy.
Mezinárodní projekty
Dokážeme kvalitně pokrýt nejen český a slovenský trh, ale i většinu Evropy.
První krok je na vás
Proč my?
- Tisíce provedených analýz
- Stovky spokojených klientů
- Prokazatelné výsledky
Naše odbornost potvrzena






FAQ
Jak dlouho audit trvá a kolik stojí?
Délka zpracování je zpravidla 3 až 5 týdnů dle rozsahu a aktuálních kapacit.
Cena se liší dle velikosti webu a sjednaného rozsahu auditu (např. jen technická analýza, nebo i linkbuilding?).
Cena se zpravidla pohybuje v rozmezí:
- Menší web – 26 250 Kč až 35 000 Kč
- Střední web – 35 000 Kč až 43 750 Kč
- Velký web – od 43 750 Kč
Co je to SEO?
SEO (Search Engine Optimization) je proces optimalizace webových stránek, který si klade za cíl zlepšení organických (neplacených) pozic ve výsledcích vyhledávání (v SERPu). To znamená, že když lidé hledají informace související s určitým obsahem, zobrazí se mu (mimo reklamu) právě ty relevantní, a hlavně pro uživatele optimalizované weby.
Proč bych měl investovat do SEO, a né do PPC?
Jestli je váš byznys spíš sprint na 100 metrů, než maraton, tak nasypte všechno do PPC. Ale jestli stavíte dlouhodobě udržitelný byznys, s kvalitním SEO to půjde mnohem lépe a ve finále i mnohem levněji.
Optimalizace webu pro vyhledávače vám přinese organickou návštěvnost a spolu s ní i úžasnou nezávislost na placených kampaních a vysokou důvěryhodnost. Ideální je samozřejmě využít kombinaci obou aktivit, jelikož se efektivně doplňují.