SEO analýza konkurence a content gap

Poznejte svou konkurenci v SEO. Proč? Zjistíte, jaké má slabé a silné stránky a v čem ji váš byznys může předčít. Využijte svůj potenciál a posuňte své podnikání na vyšší úroveň. Content gap a/nebo analýza konkurence vám poskytne užitečná data, jejichž zužitkování zlepší výkon vašeho webu.

Chci SEO analýzu konkurence
eVisions

Naordinovali jsme klinice SEO proceduru. A jaký je výsledek? Přeplněné KPI o 768 %

MONETA Money Bank: Jak jsme pomohli vybudovat SEO jedničku bankovního sektoru

MONETA Money Bank

Jak jsme díky SEO a copywritingu zvýšili návštěvnost webu ČEZ o 130 %

ČEZ

1. místo - Banky, pojišťovny, finance

Internet Effectiveness Awards 2024

1. místo - Digitální transformace

Internet Effectiveness Awards 2024

1. místo - Výkonnostní marketing

Internet Effectiveness Awards 2024

1. místo - SEO roku

WebTop100 2024, 2023, 2022

S čím vám SEO analýza konkurence pomůže

Zmapujete konkurenci

Konkurence v onlinu může být jiná než v reálném světě

  • Díky SEO analýze konkurence určíme několik nejsilnějších a nejvýznamnějších konkurentů v online prostředí
  • Zjistíte, jaké má vaše webová stránka mezery nejen v pokrytí obsahu, ale i technické nastavení a linkbuildingu

Budete mít přehled o svém podnikání

A přilákáte nové zákazníky

  • Získáte velkou dávku nové inspirace, jak s webem pracovat
  • Odhalíte nové trendy v odvětví

Objevíte nové příležitosti

A získáte náboje k poražení konkurence

  • Realizované úpravy pomohou webu k lepšímu pokrytí ve vyhledávačích
  • Lepší relevantní pokrytí = efektivnější plnění byznysových cílů webu

Jak postupujeme při tvorbě SEO a content gap analýzy?

01Potvrdíme si rozsah analýzy

  • Analýzu konkurence lze pojmout velmi ze široka, ale také zaměřit jen na konkrétní oblast, která vás zajímá, aby investice byla maximálně efektivní. Na úvod si zavoláme a potvrdíme všechny tyto náležitosti.

02Identifikujeme vaši online konkurenci

  • Prvním krokem v SEO analýze konkurence je určení několika nejsilnějších a nejvýznamnějších konkurentů vaší firmy na internetu. Využijeme jak váš seznam přímé konkurence, tak ale i vlastní rešerši online prostředí.

03Využijeme potřebné nástroje

  • K realizaci analýzy používáme vaše interní nástroje jako Google Search Console a Google Analytics, ale především data z nástrojů třetích stran k analýze konkurence jako SimilarWeb, Ahrefs, Semrush, Pagespeed Insights, Marketing Miner a další. Nezapomínáme ani na selský rozum, abychom ze všech nástrojů mohli stanovit ucelené závěry.

04Stanovíme cíle

  • Ze srovnání s konkurencí stanovíme dílčí cíle, kterých by web měl dosáhnout, aby zvýšil výkonnost svého webu.

05Odhalíme příležitosti a prioritizujeme

  • Z dílčích analýz konkurence (technické SEO, obsah, linkbuilding, ...) definujeme hlavní potíže a příležitosti ke zlepšení. Nezapomínáme ani na prioritizaci, která vychází nejen z přínosu optimalizace, ale také její náročnosti (především na straně vývoje).

06Předáme a konzultujeme výstup

  • Výstup analýzy vám představíme, ať už při online nebo osobním setkání. Poukážeme na hlavní zjištění a doporučíme další kroky. Pokud je to potřeba, jsme vám k ruce i pro navazující konzultace - například kontrolu správnosti nasazených úprav.

Proč se svěřit do rukou právě nám?

Jak jsme díky SEO a copywritingu zvýšili návštěvnost webu ČEZ o 130 %

zvýšená návštěvnost webu o

130 %

pojem „elektřina“ se zobrazuje na

prvním místě

Copywriter vám pomůže vytvořit kvalitní obsah, který přiláká čtenáře, zatímco SEO specialista zajistí, aby byl tento obsah snadno dohledatelný. Vezmeme vás na skok k našemu klientovi ČEZ a prozradíme, jak se nám podařilo zvýšit návštěvnost jeho webu o desítky tisíc návštěv ročně a vylepšit pozice ve výsledcích vyhledávání na Googlu.

ČEZ

MONETA Money Bank: Jak jsme pomohli vybudovat SEO jedničku bankovního sektoru

soutěž Internet Effectiveness Awards

první místo

WebTop100 SEO roku 2024

druhé místo

MONETA Money Bank je nezpochybnitelný leader na poli SEO v bankovním sektoru. V naprosté většině vertikál dominuje v metrice Share of Voice, která je kromě organické návštěvnosti a konverzí hlavní SEO metrikou, kterou dlouhodobě monitorujeme a na měsíční bázi reportujeme. Jaké kroky k této roli leadera vedly?

MONETA Money Bank

Jak jsme s ČSOB Pojišťovnou zvýšili návštěvnost blogu o 620 % díky featured snippets

zvýšená návštěvnost blogu o

620 %

WEBTOP100 SEO roku 2021
  1. místo
Více

ČSOB Pojišťovna skončila na 2. místě v soutěži WebTop100 v kategorii SEO roku 2021. Rozhodli jsme se proto, že ukážeme část práce na projektu, která je hlavně o tom, jak co nejvíce vytěžit ze spojení znalostí SEO specialisty a senior copywritera, v tomto případě šlo o Petra Hlaváče a Dany Grófové.

Zvýšení neplacené návštěvnosti o 888 % v hodnotě statisíců korun měsíčně. Tajemství SEO úspěchu AutoPalace

zvýšení neplacené návštěvnosti o

888 %

soutěž Internet Effectiveness Awards

první místo

Více

V případové studii se podíváme na zvolený strategický přístup, počáteční výzvy a klíčové kroky, které nás dovedly ke skvělým výsledkům a prvnímu místu v prestižní soutěži Internet Effectiveness Awards (IEA) v kategorii výkonnostního marketingu.

AutoPalace

Naordinovali jsme klinice SEO proceduru. A jaký je výsledek? Přeplněné KPI o 768 %

přeplněné KPI o

768 %

bounce rate pouhých

8,7 %

Před časem nás oslovila síť klinik, lékáren a laboratoří s prosbou o ozdravení webu a zvýšení návštěvnosti. Po důkladné analýze a pečlivém nastavení strategie jsme si spolu s klientem nastavili jasný cíl – za pomoci SEO zvýšit organickou návštěvnost o 30 %. Stanovenou laťku jsme však přeplnili o 768 %! Jak se nám to podařilo?

Proč si objednat analýzu konkurence právě od nás?

Největší SEO tým

Máme největší agenturní SEO tým Česku a na Slovensku s bohatými zkušenostmi.

Ocenění

Máme za sebou prokazatelné výsledky pravidlené oceňované v soutěžích jako WebTop100 nebo IEA.

Stabilní základna spokojených klientů

Klientům přinášíme skvělé výsledky, které můžeme doložit nejen oceněními v soutěžích, ale také mnoha spokojenými referencemi.

Zkušenosti

Máme zkušenosti s e-shopy i lead gen weby, s leadery trhu i ambiciózními start-upy.

Mezinárodní projekty

Dokážeme kvalitně pokrýt nejen český a slovenský trh, ale i většinu Evropy.

První krok je na vás

Nezávazná poptávka

Formulář byl úspěšně odeslán

Ozveme se vám nejpozději do 24 hodin.

Proč my?

  • Tisíce provedených analýz
  • Stovky spokojených klientů
  • Prokazatelné výsledky a prestižní SEO ceny

Naše odbornost potvrzena

Shoptet_Partner_colour_vertical_logo
CzechTrade
mitglied
evisions

FAQ

Kolik stojí a jak dlouho trvá analýza konkurence?

Zobrazit odpověď

Délka zpracování je zpravidla 3 až 5 týdnů dle rozsahu a aktuálních kapacit.

Cena se liší dle velikosti webu a především odvětví, ve kterém podnikáte.

  • Menší odvětví – 26 250 Kč až 35 000 Kč
  • Střední odvětví – 35 000 Kč až 52 500 Kč
  • Velké odvětví – od 52 500 Kč

Co je to SEO?

Zobrazit odpověď

SEO (Search Engine Optimization) je proces optimalizace webových stránek, který si klade za cíl zlepšení organických (neplacených) pozic ve výsledcích vyhledávání (v SERPu). To znamená, že když lidé hledají informace související s určitým obsahem, zobrazí se mu (mimo reklamu) právě ty relevantní, a hlavně pro uživatele optimalizované weby.

Proč bych měl investovat do SEO, a né do PPC?

Zobrazit odpověď

Jestli je váš byznys spíš sprint na 100 metrů, než maraton, tak nasypte všechno do PPC. Ale jestli stavíte dlouhodobě udržitelný byznys, s kvalitním SEO to půjde mnohem lépe a ve finále i mnohem levněji.

Optimalizace webu pro vyhledávače vám přinese organickou návštěvnost a spolu s ní i úžasnou nezávislost na placených kampaních a vysokou důvěryhodnost. Ideální je samozřejmě využít kombinaci obou aktivit, jelikož se efektivně doplňují.

Blog