SEO analýza konkurence a content gap
Poznejte svou konkurenci v SEO. Proč? Zjistíte, jaké má slabé a silné stránky a v čem ji váš byznys může předčít. Využijte svůj potenciál a posuňte své podnikání na vyšší úroveň. Content gap a/nebo analýza konkurence vám poskytne užitečná data, jejichž zužitkování zlepší výkon vašeho webu.
S čím vám SEO analýza konkurence pomůže
Jak postupujeme při tvorbě SEO a content gap analýzy?
01Potvrdíme si rozsah analýzy
- Analýzu konkurence lze pojmout velmi ze široka, ale také zaměřit jen na konkrétní oblast, která vás zajímá, aby investice byla maximálně efektivní. Na úvod si zavoláme a potvrdíme všechny tyto náležitosti.
02Identifikujeme vaši online konkurenci
- Prvním krokem v SEO analýze konkurence je určení několika nejsilnějších a nejvýznamnějších konkurentů vaší firmy na internetu. Využijeme jak váš seznam přímé konkurence, tak ale i vlastní rešerši online prostředí.
03Využijeme potřebné nástroje
- K realizaci analýzy používáme vaše interní nástroje jako Google Search Console a Google Analytics, ale především data z nástrojů třetích stran k analýze konkurence jako SimilarWeb, Ahrefs, Semrush, Pagespeed Insights, Marketing Miner a další. Nezapomínáme ani na selský rozum, abychom ze všech nástrojů mohli stanovit ucelené závěry.
04Stanovíme cíle
- Ze srovnání s konkurencí stanovíme dílčí cíle, kterých by web měl dosáhnout, aby zvýšil výkonnost svého webu.
05Odhalíme příležitosti a prioritizujeme
- Z dílčích analýz konkurence (technické SEO, obsah, linkbuilding, ...) definujeme hlavní potíže a příležitosti ke zlepšení. Nezapomínáme ani na prioritizaci, která vychází nejen z přínosu optimalizace, ale také její náročnosti (především na straně vývoje).
06Předáme a konzultujeme výstup
- Výstup analýzy vám představíme, ať už při online nebo osobním setkání. Poukážeme na hlavní zjištění a doporučíme další kroky. Pokud je to potřeba, jsme vám k ruce i pro navazující konzultace - například kontrolu správnosti nasazených úprav.
Proč se svěřit do rukou právě nám?
Proč si objednat analýzu konkurence právě od nás?
Největší SEO tým
Máme největší agenturní SEO tým Česku a na Slovensku s bohatými zkušenostmi.
Ocenění
Máme za sebou prokazatelné výsledky pravidlené oceňované v soutěžích jako WebTop100 nebo IEA.
Stabilní základna spokojených klientů
Klientům přinášíme skvělé výsledky, které můžeme doložit nejen oceněními v soutěžích, ale také mnoha spokojenými referencemi.
Zkušenosti
Máme zkušenosti s e-shopy i lead gen weby, s leadery trhu i ambiciózními start-upy.
Mezinárodní projekty
Dokážeme kvalitně pokrýt nejen český a slovenský trh, ale i většinu Evropy.
První krok je na vás
Proč my?
- Tisíce provedených analýz
- Stovky spokojených klientů
- Prokazatelné výsledky a prestižní SEO ceny
Naše odbornost potvrzena






FAQ
Kolik stojí a jak dlouho trvá analýza konkurence?
Délka zpracování je zpravidla 3 až 5 týdnů dle rozsahu a aktuálních kapacit.
Cena se liší dle velikosti webu a především odvětví, ve kterém podnikáte.
- Menší odvětví – 26 250 Kč až 35 000 Kč
- Střední odvětví – 35 000 Kč až 52 500 Kč
- Velké odvětví – od 52 500 Kč
Co je to SEO?
SEO (Search Engine Optimization) je proces optimalizace webových stránek, který si klade za cíl zlepšení organických (neplacených) pozic ve výsledcích vyhledávání (v SERPu). To znamená, že když lidé hledají informace související s určitým obsahem, zobrazí se mu (mimo reklamu) právě ty relevantní, a hlavně pro uživatele optimalizované weby.
Proč bych měl investovat do SEO, a né do PPC?
Jestli je váš byznys spíš sprint na 100 metrů, než maraton, tak nasypte všechno do PPC. Ale jestli stavíte dlouhodobě udržitelný byznys, s kvalitním SEO to půjde mnohem lépe a ve finále i mnohem levněji.
Optimalizace webu pro vyhledávače vám přinese organickou návštěvnost a spolu s ní i úžasnou nezávislost na placených kampaních a vysokou důvěryhodnost. Ideální je samozřejmě využít kombinaci obou aktivit, jelikož se efektivně doplňují.