Mapa vstupních stránek
Mapa vstupních stránek převede klíčová slova do ideální struktury webu a vy přesně uvidíte, kam která slova patří. To vám zásadně pomůže ve vyhledávání v SERPu i AI nástrojích.
Naše ocenění .
1. MÍSTOIEA 2024: Banky, pojišťovny, finance
1. MÍSTOWebTop100 2022: SEO roku
1. MÍSTOIEA 2024: Výkonnostní marketing
1. MÍSTOIEA 2024: Digitální transformace
1. MÍSTOWebTop100 2023: SEO roku
2. MÍSTOWebTop100 2021: SEO roku
Víme, co vás trápí, a umíme to vyřešit

Nízká organická návštěvnost
Možná web špatně pokrývá klíčová slova. Mapa vstupních stránek vám ukáže, jak to napravit.

Chybí jasné zadání
Zjistíte, jaké vstupní stránky a klíčová slova doplnit na stávajících i nových stránkách.

Texty píšete nahodile
Mapa vstupních stránek poskytuje datově podložené instrukce pro všechny typy stránek.
Jak to probíhá .
1.Poznáme se
Probereme vaše cíle, priority, produkty a konkurenci a zjistíme, jaké máte dosavadní SEO výstupy.

2.Sbíráme klíčová slova
Používáme SEO nástroje a AI k získání všech relevantních frází pro váš web.

3.Čistíme a připravujeme data
Klíčová slova rozdělíme, doplníme hledanost, konkurenčnost a pozice.

4.Mapujeme klíčová slova
Podkladová data přiřadíme ke stávajícím stránkám nebo navrhneme nové – zásadní krok pro ideální strukturu webu.

5.Reporting
Dostanete kompletní výstupy s doporučeními, jak optimalizovat web podle mapy vstupních stránek. Vše vám vysvětlíme.

Vrtá vám tohle všechno hlavou?
Rozumíme vašim otázkám ohledně SEO a AI. Přinášíme jasné odpovědi a hlavně výsledky.
- Jak efektivně získávat zpětné odkazy?
- AI v SEO – hrozba, nebo příležitost?
- Jak nastavit strukturu webu?
- Jak efektivně získávat zpětné odkazy?
- AI v SEO – hrozba, nebo příležitost?
- Jak nastavit strukturu webu?
- Jak psát obsah pro SEO?
- Jaká je má viditelnost v AI nástrojích?
- AI v SEO – hrozba, nebo příležitost?
- Jak psát obsah pro SEO?
- Jaká je má viditelnost v AI nástrojích?
- AI v SEO – hrozba, nebo příležitost?
- Čemu pomáhá linkbuilding?
- Kdy čekat první výsledky SEO?
- SEO v době AI – jak na to?
- Čemu pomáhá linkbuilding?
- Kdy čekat první výsledky SEO?
- SEO v době AI – jak na to?
- Jaké jsou nejlepší SEO nástroje?
- Jak psát obsah pro SEO?
- Co je to SEO?
- Jaké jsou nejlepší SEO nástroje?
- Jak psát obsah pro SEO?
- Co je to SEO?
- Jak optimalizovat rychlost webu?
- AI v SEO – hrozba, nebo příležitost?
- Na co myslet při redesignu webu?
- Jak optimalizovat rychlost webu?
- AI v SEO – hrozba, nebo příležitost?
- Na co myslet při redesignu webu?
- Jak optimalizovat pro ChatGPT, Gemini, Perplexity?
- Automatizace v SEO – jak začít?
- Čemu pomáhá linkbuilding?
- Jak optimalizovat pro ChatGPT, Gemini, Perplexity?
- Automatizace v SEO – jak začít?
- Čemu pomáhá linkbuilding?
Vaše výsledky, naše vizitka .

- +400%
nárůst organické návštěvnosti
- Leader Share of Voice
napříč vertikálami
- Produkty:
Přesná mapa webu .
Nejde jen o seznam slov. Klíčová slova přetvoříme do hotové SEO struktury (Excel + Mindmap), která odhalí potřebné i chybějící stránky. Výsledkem je daty podložené zadání pro okamžitý růst.


Mějte po svém boku opravdu silného partnera

Data a zkušenosti
AI se vyvíjí, my jdeme s ní a držíme krok.
Spokojení klienti
Stovky firem různých velikostí.
Audity a strategie
Tisíce provedených auditů a SEO strategií.
10+ ocenění ze soutěží
WebTop100 a Internet Effectiveness Awards.

SEO experti
12 CZ/SK specialistů + 7 pro mezinárodní trhy.
10+ nástrojů .
Náš technologický základ tvoří nástroje pro analytiku, automatizaci a umělou inteligenci. Díky nim zlepšujeme projekty komplexně a s důrazem na přesnost a výsledky.

Víme, co vás zajímá
Co je to SEO?
SEO (Search Engine Optimization) je optimalizace webu tak, aby byl lépe vidět ve vyhledávačích a AI nástrojích, přinesl více návštěvníků a konverzí.
Čemu pomáhá linkbuilding?
Zvyšuje autoritu a viditelnost značky, podporuje digitální PR, lepší pozice ve vyhledávání i dohledatelnost v AI nástrojích.
Jak efektivně získávat zpětné odkazy?
Pomáhají PR články, spolupráce se stávajícími i potenciálními partnery, blogery a tak podobně. Důležité je cílit na relevantní a autoritativní zdroje.
AI v SEO – hrozba nebo příležitost?
AI není hrozba, ale příležitost. Doplňuje klasické vyhledávání a umožňuje efektivnější optimalizaci a zisk konkurenční výhody.
Kdy lze očekávat první výsledky SEO?
Závisí na výši investice a konkurenčním prostředí. První výsledky jsou obvykle patrné po cca 3 měsících, ale efekt SEO je dlouhodobý.
Je lepší investovat do SEO nebo PPC?
PPC poskytuje okamžité výsledky, SEO buduje dlouhodobou stabilitu. Ideální je kombinace obojího, nastavená podle priorit vašeho byznysu.
Proč my?
- Rychlá konzultace zdarma a bez závazků
- Praktické tipy, jak zlepšit výsledky vašeho byznysu
- Jasná představa, jak vám s růstem můžeme pomoci
Kdo se s vámi spojí:





















