Analýza klíčových slov

Jestli chcete být ve vyhledávačích vidět, neobejdete se bez ní. Analýza klíčových slov je základním stavebním kamenem každého webu a jeho online marketingové strategie. S „klíčovkou“ poznáte svou cílovku a získáte podklady nejen k rozvoji webu, ale i k všeobecnému byznysovému rozhodování.

Chci klíčovku
eVisions

Jak jsme s ČSOB Pojišťovnou zvýšili návštěvnost blogu o 620 % díky featured snippets

Jak jsme díky SEO a copywritingu zvýšili návštěvnost webu ČEZ o 130 %

ČEZ

MONETA Money Bank: Jak jsme pomohli vybudovat SEO jedničku bankovního sektoru

MONETA Money Bank

Naordinovali jsme klinice SEO proceduru. A jaký je výsledek? Přeplněné KPI o 768 %

1. místo - SEO roku

WebTop100 2024, 2023, 2022

1. místo - Výkonnostní marketing

Internet Effectiveness Awards 2024

1. místo - Digitální transformace

Internet Effectiveness Awards 2024

1. místo - Banky, pojišťovny, finance

Internet Effectiveness Awards 2024

Proč potřebujete analýzu klíčových slov?

Poznáte trh a cílovku

  • Zjistíte, co lidé opravdu chtějí a jak tomu říkají
  • Uvidíte, kde se s potenciálními zákazníky míjíte
  • Najdete konkurenty, o kterých jste možná ani nevěděli
  • Odhalíte propast v dohledatelnosti webu oproti konkurenci

Získáte podklad k růstu návštěvnosti

  • Analýza klíčových slov je základem SEO strategie
  • Poznáte plný potenciál vašeho odvětví a webu
  • Odhalíte relevantní klíčová slova a vzory k optimalizaci
  • Budete schopni lépe zacílit stávající i nové zákazníky

Získáte byznysové insighty

  • Získáte inspiraci k relevantnímu rozšíření sortimentu produktů a služeb, o které se vaše cílová skupina zajímá
  • Naučíte se lépe chápat potřeby svých zákazníků
  • Daleko efektivnějí budete proměňovat návštěvnost v peníze

Jak postupujeme při tvorbě klíčovky?

01Poznáme váš byznys

  • Nejprve se seznámíme s vaším byznysem a trhem a zjistíme, jaká mají specifika. Identifikujeme vaši konkurenci a podíváme se, kdo jsou vaši zákazníci. Stávající i potenciální.

02Nasbíráme data

  • Následně posbíráme veškerá klíčová slova a hledané dotazy, které s vaším byznysem souvisejí, ať už přímo, okrajově nebo jen teoreticky.
  • K tomu nám slouží Google Search Console a placené analytické nástroje jako Marketing Miner, Ahrefs, SEMrush nebo Collabim. Díváme se ale i na práci konkurence.

03Zpracujeme data

  • Dalším krokem je práce s daty. Nástroje jako Marketing Miner, Ahrefs nebo Collabim nám nejprve pomohou s tzv. množením klíčových slov a poskytnou nám datasety o desítkách až stovkách tisíc klíčových slov (dle velikosti odvětví).
  • Následně celý datový soubor očistíme o nerelevantní a s vaším byznysem nesouvisející výrazy. Ruku v ruce s tím klíčová slova klasifikujeme do kategorií a logických shluků a dodáme v podobě přehledných kontingenčních tabulek.

04Vyhodnotíme data

  • Samotná analýza klíčových slov je sice důležitý podklad pro další rozvoj webu, ale bez konkrétních doporučení snadno skončí v šuplíku.
  • Proto vám z nasbíraných dat vytáhneme i konkrétní a jasně uchopitelné závěry, doporučení a směr, jak váš web rozvíjet. K tomu nám slouží nad rámec podkladových dat v Excelu přehledový dashboard v Looker studiu.

05Předáme výstup a doporučení

  • Přehledně zpracované datové podklady a výstupy vám předáme a doporučíme navazující kroky.

Jak vypadá náš výstup?

Kompletní seznam klíčových slov

  • Hlavní list všech klíčových slov se všemi podstatnými údaji - hledanost, pozice, konkurenčnost, CPC, sezónnost, vstupní stránky a tak dále.
  • Práci s tímto seznamem využijí především specialisté, kteří si různé kombinace údajů filtrují dle potřeby.

Kontingenční tabulky

  • Klasifikace klíčových slov umožní vytvořit přehledné kontingenční tabulky, které dávají jasnou hierarchii klíčovým slovům a jejich tématům. Shlukují klíčová slova do logických celků a usnadňují práci s daty.

Průvodní dokument

  • Přehledový dashboard v Looker studiu, který vám pomůže analýzu klíčových slov 100% pochopit, naučit se s ní pracovat, a hlavně poukáže na největší příležitosti.
  • Data vizualizuje na úrovni vstupních stránek vašeho webu.
  • Součástí jsou také doporučení dalších kroků.

Proč se svěřit do rukou právě nám?

Zvýšení neplacené návštěvnosti o 888 % v hodnotě statisíců korun měsíčně. Tajemství SEO úspěchu AutoPalace

zvýšení neplacené návštěvnosti o

888 %

soutěž Internet Effectiveness Awards

první místo

Více

V případové studii se podíváme na zvolený strategický přístup, počáteční výzvy a klíčové kroky, které nás dovedly ke skvělým výsledkům a prvnímu místu v prestižní soutěži Internet Effectiveness Awards (IEA) v kategorii výkonnostního marketingu.

AutoPalace

MONETA Money Bank: Jak jsme pomohli vybudovat SEO jedničku bankovního sektoru

WEBTOP100 SEO roku 2020

druhé místo

WEBTOP100 SEO roku 2024

druhé místo

MONETA Money Bank je nezpochybnitelný leader na poli SEO v bankovním sektoru. V naprosté většině vertikál dominuje v metrice Share of Voice, která je kromě organické návštěvnosti a konverzí hlavní SEO metrikou, kterou dlouhodobě monitorujeme a na měsíční bázi reportujeme. Jaké kroky k této roli leadera vedly?

MONETA Money Bank

Naordinovali jsme klinice SEO proceduru. A jaký je výsledek? Přeplněné KPI o 768 %

přeplněné KPI o

768 %

bounce rate pouhých

8,7 %

Před časem nás oslovila síť klinik, lékáren a laboratoří s prosbou o ozdravení webu a zvýšení návštěvnosti. Po důkladné analýze a pečlivém nastavení strategie jsme si spolu s klientem nastavili jasný cíl – za pomoci SEO zvýšit organickou návštěvnost o 30 %. Stanovenou laťku jsme však přeplnili o 768 %! Jak se nám to podařilo?

Jak jsme s ČSOB Pojišťovnou zvýšili návštěvnost blogu o 620 % díky featured snippets

zvýšená návštěvnost blogu o

620 %

WEBTOP100 SEO roku 2021
  1. místo

ČSOB Pojišťovna skončila na 2. místě v soutěži WebTop100 v kategorii SEO roku 2021. Rozhodli jsme se proto, že ukážeme část práce na projektu, která je hlavně o tom, jak co nejvíce vytěžit ze spojení znalostí SEO specialisty a senior copywritera, v tomto případě šlo o Petra Hlaváče a Dany Grófové.

První krok je na vás

Nezávazná poptávka

Formulář byl úspěšně odeslán

Ozveme se vám nejpozději do 24 hodin.

Proč my?

  • Stovky spokojených klientů, včetně lídrů trhů fintech a telco
  • Tisíce provedených analýz pro největší firmy a e-shopy
  • Prokazatelné výsledky a prestižní SEO ceny

Naše odbornost potvrzena

Shoptet_Partner_colour_vertical_logo
collabim_cert
CzechTrade
google
mitglied

FAQ

Jak dlouho to trvá a kolik to stojí?

Zobrazit odpověď

Délka zpracování je zpravidla 3 až 5 týdnů dle rozsahu a aktuálních kapacit.

Cena se liší dle velikosti webu a především odvětví, ve kterém podnikáte. U webů s větším záběrem je vhodné zaměřit se nejprve na byznysově prioritní kategorie, které se optimalizují jako první. Tím se zvyšuje efektivita investic vynaložených do SEO.

  • Menší odvětví – 26 250 Kč až 35 000 Kč
  • Střední odvětví – 35 000 Kč až 52 500 Kč
  • Velké odvětví – od 52 500 Kč

Využíváte při tvorbě analýzy umělou inteligenci?

Zobrazit odpověď

Ano - snažíme se rešerše a repetitivní činnosti při tvorbě analýzy automatizovat, aby nám co nejvíce času zbylo na interpretaci závěrů.

Dělíme se o know-how