Analýza klíčových slov
Jestli chcete být ve vyhledávačích vidět, neobejdete se bez ní. Analýza klíčových slov je základním stavebním kamenem každého webu a jeho online marketingové strategie. S „klíčovkou“ poznáte svou cílovku a získáte podklady nejen k rozvoji webu, ale i k všeobecnému byznysovému rozhodování.
Proč potřebujete analýzu klíčových slov?
Jak postupujeme při tvorbě klíčovky?
01Poznáme váš byznys
- Nejprve se seznámíme s vaším byznysem a trhem a zjistíme, jaká mají specifika. Identifikujeme vaši konkurenci a podíváme se, kdo jsou vaši zákazníci. Stávající i potenciální.
02Nasbíráme data
- Následně posbíráme veškerá klíčová slova a hledané dotazy, které s vaším byznysem souvisejí, ať už přímo, okrajově nebo jen teoreticky.
- K tomu nám slouží Google Search Console a placené analytické nástroje jako Marketing Miner, Ahrefs, SEMrush nebo Collabim. Díváme se ale i na práci konkurence.
03Zpracujeme data
- Dalším krokem je práce s daty. Nástroje jako Marketing Miner, Ahrefs nebo Collabim nám nejprve pomohou s tzv. množením klíčových slov a poskytnou nám datasety o desítkách až stovkách tisíc klíčových slov (dle velikosti odvětví).
- Následně celý datový soubor očistíme o nerelevantní a s vaším byznysem nesouvisející výrazy. Ruku v ruce s tím klíčová slova klasifikujeme do kategorií a logických shluků a dodáme v podobě přehledných kontingenčních tabulek.
04Vyhodnotíme data
- Samotná analýza klíčových slov je sice důležitý podklad pro další rozvoj webu, ale bez konkrétních doporučení snadno skončí v šuplíku.
- Proto vám z nasbíraných dat vytáhneme i konkrétní a jasně uchopitelné závěry, doporučení a směr, jak váš web rozvíjet. K tomu nám slouží nad rámec podkladových dat v Excelu přehledový dashboard v Looker studiu.
05Předáme výstup a doporučení
- Přehledně zpracované datové podklady a výstupy vám předáme a doporučíme navazující kroky.
Jak vypadá náš výstup?
Kompletní seznam klíčových slov
- Hlavní list všech klíčových slov se všemi podstatnými údaji - hledanost, pozice, konkurenčnost, CPC, sezónnost, vstupní stránky a tak dále.
- Práci s tímto seznamem využijí především specialisté, kteří si různé kombinace údajů filtrují dle potřeby.
Kontingenční tabulky
- Klasifikace klíčových slov umožní vytvořit přehledné kontingenční tabulky, které dávají jasnou hierarchii klíčovým slovům a jejich tématům. Shlukují klíčová slova do logických celků a usnadňují práci s daty.
Průvodní dokument
- Přehledový dashboard v Looker studiu, který vám pomůže analýzu klíčových slov 100% pochopit, naučit se s ní pracovat, a hlavně poukáže na největší příležitosti.
- Data vizualizuje na úrovni vstupních stránek vašeho webu.
- Součástí jsou také doporučení dalších kroků.
Proč se svěřit do rukou právě nám?
První krok je na vás
Proč my?
- Stovky spokojených klientů, včetně lídrů trhů fintech a telco
- Tisíce provedených analýz pro největší firmy a e-shopy
- Prokazatelné výsledky a prestižní SEO ceny
Naše odbornost potvrzena






FAQ
Jak dlouho to trvá a kolik to stojí?
Délka zpracování je zpravidla 3 až 5 týdnů dle rozsahu a aktuálních kapacit.
Cena se liší dle velikosti webu a především odvětví, ve kterém podnikáte. U webů s větším záběrem je vhodné zaměřit se nejprve na byznysově prioritní kategorie, které se optimalizují jako první. Tím se zvyšuje efektivita investic vynaložených do SEO.
- Menší odvětví – 26 250 Kč až 35 000 Kč
- Střední odvětví – 35 000 Kč až 52 500 Kč
- Velké odvětví – od 52 500 Kč
Využíváte při tvorbě analýzy umělou inteligenci?
Ano - snažíme se rešerše a repetitivní činnosti při tvorbě analýzy automatizovat, aby nám co nejvíce času zbylo na interpretaci závěrů.