Menu

Strategie měření a datová architektura

Pomůžeme vám uspořádat všechna data z webu a kampaní tak, abyste přesně viděli, co vaši zákazníci dělají, co funguje a kde ztrácíte peníze. Díky tomu budete dělat rozhodnutí, která zlepší prodeje.

Chci data

Víme, co vás trápí a umíme to vyřešit

Nesledujete nákupní proces

Nemáte nastavené měření e‑commerce událostí a nevíte, kde uživatele ztrácíte.

Formuláře a konverze nejsou pod kontrolou

Vícekrokové formuláře nesledujete, takže netušíte, kde lidé ztrácí zájem.

Nekonzistentní data napříč webem

Kvůli duplicitní návštěvnosti a jinému nastavení cílů mezi subdoménami nechápete chování uživatelů.

Průběh spolupráce

1.Poznáme se

Nejprve zjistíme, s čím potřebujete pomoct a nastavíme si dosažitelné cíle a co přesně budeme měřit.

2.Integrujeme nástroje

Určíme si, odkud kam půjdou data mezi nástroji (např. GA4, GTM, BigQuery) a jak budou připravena pro reporting a vizualizace.

3.Navrhneme datovou strukturu

E-commerce, lead generation nebo mezinárodní weby – definujeme, jak budou data organizována a propojena mezi systémy, aby byla připravena pro analýzu.

4.Vše vám vysvětlíme

Vytvoříme diagramy toků dat, struktury a integrací. Budete mít jasný plán pro sběr a vizualizaci dat. Vše s vámi prokonzultujeme.

Čeho společně dosáhneme

Kvalitních dat

Budete mít data, kterým můžete věřit a která přesně odrážejí realitu.

Efektivní integrace nástrojů

Bezproblémového propojení dat mezi nástroji pro sběr, analýzu a vizualizaci.

Flexibility pro různé typy webů

Přizpůsobení datové struktury a analytiky pro e‑commerce, lead gen i mezinárodní weby.

Přehlednosti

Rychlého vyhodnocení výkonu vašeho webu

Vrtá vám tohle všechno hlavou?

Zjistěte, jestli měříte správná data, rozumíte konverzím a využíváte je k lepším rozhodnutím a kampaním.

Chci data
  • Jak nastavit analytiku pro nový web?
  • Jak zvýšit efektivitu PPC kampaní pomocí měření konverzí?
  • Měřím správná data?
  • Jak nastavit analytiku pro nový web?
  • Jak zvýšit efektivitu PPC kampaní pomocí měření konverzí?
  • Měřím správná data?
  • Jak nastavit GA4?
  • Mám data, kterým můžu věřit?
  • Kde ztrácím své uživatele?
  • Jak nastavit GA4?
  • Mám data, kterým můžu věřit?
  • Kde ztrácím své uživatele?
  • Jak nastavit Data Layer?
  • Jaké konverze měřím?
  • Mám správně implementovaný Consent Mode?
  • Jak nastavit Data Layer?
  • Jaké konverze měřím?
  • Mám správně implementovaný Consent Mode?
  • Jaké konverze měřím?
  • Jak uživatelé konvertují na webu?
  • Jak správně nastavit e‑commerce události pro e‑shop?
  • Jaké konverze měřím?
  • Jak uživatelé konvertují na webu?
  • Jak správně nastavit e‑commerce události pro e‑shop?
  • Který zdroj návštěvnosti přináší nejlepší výsledky?
  • Musím mít na webu implementovanou cookies lištu?
  • Mám data, kterým můžu věřit?
  • Který zdroj návštěvnosti přináší nejlepší výsledky?
  • Musím mít na webu implementovanou cookies lištu?
  • Mám data, kterým můžu věřit?
  • Jaké jsou rozdíly v atribuci mezi GA4 a Google Ads
  • Jak se pohybuje uživatel v různých fázích nákupního procesu?
  • Měřím správná data?
  • Jaké jsou rozdíly v atribuci mezi GA4 a Google Ads
  • Jak se pohybuje uživatel v různých fázích nákupního procesu?
  • Měřím správná data?

9+ nástrojů

Náš technologický základ tvoří nástroje pro analytiku, automatizaci a umělou inteligenci. Díky nim zlepšujeme projekty komplexně a s důrazem na přesnost a výsledky.

Jsme silným partnerem, který se postará o růst byznysu

30+ úspěšných projektů

A další příběhy přidáváme…

17 zahraničních trhů

A international tým pod jednou střechou.

7 vítězství na prestižních soutěžích

A řada dalších ocenění, které potvrzují naši kvalitu.

90 % klientů pokračuje ve spolupráci

Dlouhodobá důvěra a výsledky.

7 týmů, přes 50 odborníků

Od roku 2011 rosteme s našimi klienty.

Na co nejčastěji odpovídáme

Zobrazit odpověď

Co zahrnují služby webové analytiky?

Datovou architekturu, nastavení měření, reporting a optimalizaci podle cílů.

Zobrazit odpověď

Proč je analytika důležitá pro můj web?

Umožňuje zlepšit UX, konverze a ROI, díky přesnému měření výkonu webu a kampaní.

Zobrazit odpověď

Jaké nástroje používáme pro analytiku?

Google Analytics, GTM, Facebook Pixel/CAPI, Google Ads a Sklik pro sledování výkonu.

Zobrazit odpověď

Jak zajistit správný sběr dat na webu?

Implementujeme události a analytiku pro různé technologie, včetně SPA a dynamických webů.

Zobrazit odpověď

Co je datová architektura a proč je důležitá?

Navrhuje tok dat mezi nástroji, zajišťuje přesné měření konverzí a efektivní reporting.

Zobrazit odpověď

Co je webová analytika?

Webová analytika je proces sběru, měření, analýzy a reportování dat o návštěvnosti webových stránek za účelem pochopení a optimalizace jejich výkonu.

Nezávazně poptat

Naš SCS tým:

Formulář byl úspěšně odeslán

Ozveme se vám nejpozději do 24 hodin.

Proč my?

  • Rychlá konzultace zdarma a bez závazků
  • Praktické tipy, jak zlepšit výsledky vašeho byznysu
  • Jasná představa, jak vám s růstem můžeme pomoci
Naš SCS tým: