Správa mezinárodních PPC kampaní
Prodáváte i v zahraničí? Nechte správu PPC kampaní na nás. Známe lokální specifika. Kampaně globálního rozsahu pro nás nejsou žádný problém. S námi se vám investice do reklamy rychle vrátí.
Víme, co vás trápí, a umíme to vyřešit

Nemáte stejné výsledky jako na domácím trhu
Kampaně často nesplňují cíle – nastavení a optimalizace pro zahraniční trhy je odlišná než v ČR.

Vybrali jste špatný reklamní systém
Netušíte, které platformy jsou pro konkrétní trh efektivní, a jak je kombinovat.

Nelokalizujete
Obecné kampaně nefungují všude. Je třeba přizpůsobit obsah a strategii jednotlivým zemím.
Jak probíhá spolupráce .
1.Konzultace
Snažíme se pochopit váš byznys, cíle a očekávání, abychom vám mohli navrhnout strategii šitou na míru.

2.Audit kampaní
Vypracujeme detailní audit účtů a připravíme strategii: strukturu kampaní, alokaci rozpočtů, nastavení publika a cílových skupin.

3.Realizace
Nastavíme kampaně a po vašem schválení spustíme vyhledávací, obsahové a YouTube kampaně a měření konverzí. Postupně optimalizujeme podle prvních výsledků.

4.Kontinuální správa
Pravidelně upravujeme a testujeme kampaně, hledáme nové možnosti a strategie. Díky partnerství s Googlem máme přímou podporu pro maximální výkon.

5.Reporting
Dostanete přehledný report s aktuálními výsledky, které můžete sledovat kdykoli, nebo je spolu s naším specialistou jednou měsíčně projdeme.

Vrtá vám tohle všechno hlavou?
Nevíte, proč kampaně nefungují a rozpočet mizí? My máme odpovědi i řešení, jak získat větší množství zákazníků na zahraničním trhu.
- Jak otestovat, zda se mi nový trh vyplatí?
- Jak se liší chování zákazníků podle země?
- Jaký rozpočet potřebuji pro zahraniční trh?
- Jak přizpůsobit kampaně kulturním rozdílům?
- Jak otestovat, zda se mi nový trh vyplatí?
- Jak se liší chování zákazníků podle země?
- Jaký rozpočet potřebuji pro zahraniční trh?
- Jak přizpůsobit kampaně kulturním rozdílům?
- Jak oslovit firmy v zahraničí přes Google Ads?
- Jak správně lokalizovat reklamy a klíčová slova?
- Jak zacílit na zákazníky v USA?
- Vyplatí se mi investovat do reklam v UK?
- Jak oslovit firmy v zahraničí přes Google Ads?
- Jak správně lokalizovat reklamy a klíčová slova?
- Jak zacílit na zákazníky v USA?
- Vyplatí se mi investovat do reklam v UK?
- Jak nastavit strategii pro vstup na nový trh?
- Jak přizpůsobit strategii lokální konkurenci?
- Jaký reklamní systém je nejlepší pro jiný trh?
- Jak nastavit strategii pro vstup na nový trh?
- Jak přizpůsobit strategii lokální konkurenci?
- Jaký reklamní systém je nejlepší pro jiný trh?
- Potřebuji zvlášť kampaně pro každý trh?
- Podle čeho rozdělit rozpočet mezi země?
- Jak nastavit priority mezi trhy?
- Potřebuji zvlášť kampaně pro každý trh?
- Podle čeho rozdělit rozpočet mezi země?
- Jak nastavit priority mezi trhy?
- Jak řešit různé jazyky v jedné kampani?
- Jak spustit kampaně v Německu nebo Rakousku?
- Jak vyhodnotím, který kanál funguje nejlépe?
- Jak řešit různé jazyky v jedné kampani?
- Jak spustit kampaně v Německu nebo Rakousku?
- Jak vyhodnotím, který kanál funguje nejlépe?
- Jak nastavit kampaně ve více jazycích?
- Je lepší testovat více zemí najednou nebo postupně?
- Má smysl mít jednu globální kampaň?
- Jak nastavit kampaně ve více jazycích?
- Je lepší testovat více zemí najednou nebo postupně?
- Má smysl mít jednu globální kampaň?
Vaše výsledky, naše vizitka .

- 1 231 objednávek
jen z tří videí a remarketingu
- 2 000 000 Kč
hodnota konverzí díky netradiční kampani a remarketing
- Produkty:
Když chcete mít vedle sebe opravdu silného partnera

Data a zkušenosti
Začněte konečně vydělávat díky PPC
Správa účtů v zahraničí
Pomůžeme vám s online expanzí
100+ mil. Kč ročně
Pracujeme s různými rozpočty.
150+ klientů
Pomohli jsme více než stovce firem z různých segmentů a odvětví.

10 PPC specialistů
Zkušenosti z mnoha projektů.
7+ nástrojů .
Náš technologický základ tvoří nástroje pro analytiku, automatizaci a umělou inteligenci. Díky nim zlepšujeme projekty komplexně a s důrazem na přesnost a výsledky.

Víme, co vás zajímá
Potřebuju PPC kampaně pro svůj byznys?
PPC přináší rychlé a měřitelné výsledky – návštěvy, leady či prodeje. Poradíme, pokud si nejste jistí.
Jaké reklamní systémy spravujete?
Spravujeme Google Ads, Sklik, Microsoft Ads a kampaně na sociálních sítích.
Můžete nastavit kampaně i v zahraničí?
Ano, nabízíme i mezinárodní kampaně přizpůsobené konkrétním trhům.
Co je zahrnuto v pravidelné správě kampaní?
Sledování výsledků, optimalizace, testování nových kampaní a doporučení mimo PPC.
Kdo bude spravovat náš účet?
Každý účet má přiděleného specialistu, který komunikuje a zajišťuje správu.
Jak často dostaneme reporty a máme call?
Reporty jsou dostupné kdykoliv v Looker Studiu; společný call plánujeme minimálně jednou měsíčně. Podle potřeby i častěji.
Proč se nám ozvat?
- Rychlá konzultace zdarma a bez závazků
- Praktické tipy, jak zlepšit výsledky vašeho byznysu
- Jasná představa, jak vám s růstem můžeme pomoci
Kdo se s vámi spojí:

