Obsahový audit
Kvalitní obsah je jedním z hlavních pilířů fungujícího webu, a proto musí být přizpůsobený nejen zákazníkům, ale i vyhledávačům a AI chatbotům. Chcete vědět, jak si stojí váš web?
Proč potřebujete obsahový audit webu?
Jak postupujeme při obsahovém auditu?
01Zrevidujeme web
- Odhalíme na vašem webu chyby a mezery, které vám mohou bránit v plnění vašich marketingových a obchodních cílů.
- Zkontrolujeme kvalitu textů i to, jestli web plní SEO a UX podmínky.
02Zaměříme se na detaily
- Budou nás zajímat názvy kategorií a menu, kategorické texty i popisky produktů, CTA tlačítka a samozřejmě metatitulky a metapopisky.
- Zaměříme se také na optimalizaci stránky o nás, kontaktní stránky a FAQs.
- A když budete chtít, koukneme i na texty na bannerech.
03Naší specialitou je funkční blog
- Jestli máte blog, podíváme se na něj opravdu důkladně. Nejen po stránce jazyka a pokrytí klíčových slov, ale i struktury, formátování, interního prolinkování a vizuálu. Všechno musí ladit!
Proč si nechat zrevidovat obsah týmem z evisions?
Odbornost
Náš tým tvoří špičkoví specialisté v oboru
Kreativita
Naši senior copywriteři napíší skvělý text na jakékoliv téma
Zkušenosti
Máme bohaté zkušenosti z desítek projektů všech typů i velikostí
Komplexnost
Na projektu spolupracují konzultanti z SEO, PPC, UX, copywritingu, sociálních sítích a dalších odvětví internetového marketingu
Flexibilita
Nasloucháme našim klientům, přinášíme expertní doporučení
Dělejte obsahový audit s námi
Proč my?
- Desítky provedených analýz
- Získáte přehled o vaší konkurenci
- Analýzu umíme ve slovenštině, angličtině, němčině, polštině či francouzštině.
FAQ
Jaký je rozdíl mezi obsahovým a SEO auditem?
Obsahový audit neslouží k odhalení technických a SEO nedostatků na webu. Pro tyto účely je nutné poptat SEO audit, ve kterém kromě obsahu zkoumáme také pokrytí klíčových slov na webu, zpětné odkazy i viditelnost vašeho webu v porovnání s konkurencí.
Kdy je potřeba obsahový audit?
- Když si obsah tvoříte sami a chcete znát názor odborníků.
- Pokud vám s obsahem pomáhají interní či externí copywriteři a nejste si jistí jeho kvalitou.
- Když chcete opravit chyby, ale nechcete platit za přetextování.
- Pokud je váš web přeložený z jiného jazyka a je třeba zkontrolovat překlady i lokalizaci.