Menu

MONETA Money Bank: Jak jsme pomohli vybudovat SEO jedničku bankovního sektoru

MONETA Money Bank je nezpochybnitelný leader na poli SEO v bankovním sektoru. Spolupráci jsme navázali v polovině roku 2019. Jak jsme navázali na předchozí agenturu a pomohli tak vybudovat SEO jedničku bankovního sektoru se dozvíte níže v naší Case Study.

Zdroj: Moneta Money Bank

Úvod

MONETA Money Bank je naším klientem již od první poloviny roku 2019. Navázali jsme na dobrou práci předchozí agentury, která pomohla klientovi vytvořit nový SEO-friendly web ve třetím kvartále roku 2018. My jsme se tak díky dobrému technickému zázemí webu mohli hned od počátku spolupráce v roce 2019 plně soustředit především na obsahovou práci, linkbuilding a časem také na ladění „nice to have“ příležitostí, na které se více podíváme v kapitole SEO strategie. A spolupráce nadále pokračuje, a to zejména díky mnoha úspěchům, kterých jsme společně s klientem dosáhli! Takovými úspěchy je například sdílené druhé místo v soutěži SEO roku 2020první místo v soutěži Internet Effectiveness Awards 2024.

MONETA Money Bank je nezpochybnitelný leader na poli SEO v bankovním sektoru. V naprosté většině vertikál dominuje v metrice Share of Voice, která je kromě organické návštěvnosti a konverzí hlavní SEO metrikou, kterou dlouhodobě monitorujeme a na měsíční bázi reportujeme. 

Jaké kroky k této roli leadera vedly? A jak výrazná tato dominance aktuálně je? Na to se detailně podíváme v tomto článku.


Cíle

Web Moneta.cz vnímáme jako prodejní nástroj, který se musí zobrazovat v organických výsledcích vyhledávání co nejširší skupině uživatelů. Vzhledem k vysoké konkurenci v placené části výsledků, rozpočtovým tlakům a sezónnosti kampaní je udržitelně rostoucí visibilita v organických výsledcích cestou ke stabilnímu růstu prodejních výsledků.

Témata na blogu

Marek
Autor článku

Marek Foršt

Head of SEOLinkedIn