Analýza trhu

Analýza trhu je dalším zásadním aspektem, když chcete svůj byznys posunout o mílový krok dopředu, ať už v rámci expanze na nový trh nebo na lokálním trhu. Zahrnuje shromažďování a vyhodnocování informací o trhu, zákaznících, konkurenci a dalších faktorech, které ovlivňují podnikání. Chcete přehlednou analýzu trhu? Tu my v evisions umíme.

Chci důkladnou analýzu trhu
eVisions

Proč potřebujete analýzu trhu?

Pochopíte trh

A lépe porozumíte konkurenci i zákazníkům

  • Analýza vám pomáhá získat hlubší porozumění trhu, na kterém působíte. Zjistíte, jaké jsou trendy, potřeby zákazníků a jaké jsou silné a slabé stránky vašich konkurentů pro jistější identifikaci hrozeb a příležitostí

Identifikace konkurenční výhody

A přesně budete vědět, co ještě vylepšit

  • Analýza vám pomůže odhalit, v čem jste lepší než vaši konkurenti
  • Zároveň identifikuje oblasti, ve kterých se můžete zlepšit, abyste byli konkurenceschopnější a viditelnější

Budete vědět, co dál

a na koho zacílit

  • Na základě segmentace se vám bude snáz cílit na konkrétní zákazníky.
  • Cílené kampaně mají vyšší míru úspěšnosti než plošná komunikace. Díky tomu snížíte marketingové náklady a zvýšíte návratnost investic.

Porozumíte poptávce

  • Zjistíte, zda je o váš produkt či službu v dané zemi skutečný zájem a jak ho zákazníci hledají.
  • Pomůže vám to při tvorbě marketingové strategie na novém trhu.

Cenová strategie

podle bonity zákazníků a konkurence

  • Analýza vám ukáže, jak nastavit cenotvorbu, aby byla konkurenceschopná a zisková
  • Nezapomeneme také na ceny spojené s dopravou

Jak postupujeme při tvorbě analýzy trhu?

01Poznáme váš byznys

  • Nejprve se seznámíme s vaším byznysem a trhem a zjistíme, jaká mají specifika. Vaše USP, specifika byznysu, atd. Identifikujeme vaši konkurenci a podíváme se, kdo jsou vaši zákazníci. Stávající i potenciální.

02Nasbíráme data

  • Následně posbíráme veškerá data, které s vaším byznysem souvisejí, ať už přímo, okrajově nebo jen teoreticky.
  • Velikost trhu a cílovky, poptávku po vašem produktu/službě, bonitu, kulturní záležitosti a politický status země, a další..

03Zpracujeme data

  • Po získání všech potřebných dat celý datový soubor očistíme. Důležité informace srovnáme, seřadíme a připravíme pro další krok.

04Vyhodnotíme data

  • Samotná analýza konkurence je sice důležitý podklad pro další rozvoj webu, ale bez konkrétních doporučení snadno skončí v šuplíku.
  • Proto vám z nasbíraných dat vytáhneme i konkrétní a jasně uchopitelné závěry, doporučení a směr, jak váš web rozvíjet.

05Předáme výstup a doporučení

  • Přehledně zpracované tabulky vám předáme i s tzv. výstupním průvodním dokumentem, který vám pomůže vše pochopit a uvést do praxe. Dáme vám strategické doporučení na další marketingové kroky

Proč potřebujete analýzu trhu od evisions?

Komplexní přehled

Analýza trhu od nás, expertů v evisions, vám přinese komplexní pohled na vaše online konkurenční prostředí, a to díky odborným znalostem v digitálním marketingu a SEO. Díky důkladné analýze trhu odhalíme rizika a hrozby, kterým může vás byznys při expanzi na zahraniční trhy čelit. Současně odhalíte silné a slabé stránky své společnosti, zjistíte, v jakých oblastech se ještě můžete zlepšit. Na základě nově načerpaných poznatků připravíme strategii expanze a stanovíme konkrétní kroky, které jsou zásadní.

17 trhů

Aktuálně s našimi klienty fungujeme na 17 evropských trzích, kde disponujeme robustními daty, know-how i sítí partnerů z oblasti digitálního online marketingu.

Mezinárodní tým

Přímo v Praze máme mezinárodní tým 8 rodilých mluvčích a expertů na marketingovou expanzi z 5 různých zemí. Německo, Polsko, Slovensko, Rakousko a Maďarsko tak známe stejně jako Středočeský kraj.

7 let zkušeností

Naše největší zkušenosti máme v regionech DACH a CEE, konkrétně v Německu, Rakousku, Polsku a Maďarsku. Silně se orientujeme také na trhy ve Velké Británii, Francii, Nizozemsku, Španělsku, Rumunsku, Bělorusku a Slovinsku. Spolupracovali jsme však i s klienty z vzdálenějších trhů, včetně Spojených arabských emirátů a USA.

Největší firmy

Nenajdete moc lepších příkladů zahraničních expanzí z Česka než Notino, Livesport, Eurowag a FTMO a my měli tu čest být u všech. Do Česka jsme zase pomohli New Yorkeru nebo Douglasu, takže to známe i z druhé strany.

Pracujte s námi

Nezávazná poptávka

Formulář byl úspěšně odeslán

Ozveme se vám nejpozději do 24 hodin.

Proč my?

  • Desítky provedených analýz
  • 17 evropských trhů
  • 7 let zkušeností – Specializace na CEE a DACH
  • Mezinárodní tým – 8 rodilých mluvčích
  • Silné know-how – Data, partneři, expanze napříč Evropou
  • Ověřené výsledky – Notino, Livesport, Eurowag, FTMO
  • Analýzu umíme ve slovenštině, angličtině, němčině, polštině či maďarštině

Certifikáty

mitglied
collabim_cert
CzechTrade
FBP-Badges-Partner
google
mergado
mergado
Shoptet_Partner_colour_vertical_logo
sklik

FAQ

Co je analýza trhu?

Zobrazit odpověď

Analýza trhu je proces shromažďování a vyhodnocování informací o trhu, na kterém působíte nebo plánujete působit. Cílem je získat hlubší porozumění trhu, zákazníkům, konkurenci a trendům.

Proč je analýza trhu důležitá?

Zobrazit odpověď
  • Umožňuje firmám činit informovaná rozhodnutí o produktech, cenách, marketingu a strategii.
  • Pomáhá identifikovat příležitosti pro růst a expanzi.
  • Minimalizuje rizika spojená s podnikáním.
  • Zlepšuje konkurenceschopnost firmy.
  • Pomáhá s tvorbou efektivní marketingové strategie.

Jak často by se měla analýza trhu provádět?

Zobrazit odpověď

Analýza trhu by měla být prováděna pravidelně, zejména před vstupem na nový trh, uvedením nového produktu nebo při významných změnách v odvětví. Trh sledujte průběžně.

Kolik stojí a jak dlouho trvá analýza trhu?

Zobrazit odpověď

Délka zpracování: Obvykle 4–6 týdnů od podpisu smlouvy (dle kapacit). Cena závisí na byznysovém segmentu a rozsahu analýzy. Startovní cena: Od 39 000 Kč bez DPH (jednorázová platba).