eVisions.cz

E-commerce Expo 2018: Jak v zahraničí neprodělat kalhoty?

Jan Vohryzek: Proč na exportu záleží a kde začít?

O tom, jak se do zahraničí vydat s rozmyslem a minimalizovat riziko neúspěchu, se ve své přednášce rozpovídal Jan Vohryzek z Googlu a dal publiku několik tipů, jak na to:

  1. identifikujte své tržní příležitosti, tedy objektivní skutečnosti, které vám pomohou poznat trh, jako například demografii nebo ekonomické faktory
  2. sestavte si shortlist příležitostí, ve kterém zanalyzujete zákazníky, konkurenci, ale i aktuální trendy na trhu
  3. vyberte si nejvhodnější trh z hlediska logistiky, použijte vhodné platební metody a lokalizujte stránky
  4. připravte si porci vytrvalosti a trpělivosti a definujte si KPI pro každou fázi expanze

Nevíte, kde s analýzami začít? Odpíchněte se od země pomocí nástrojů Google Trends, Consumer Barometer a Market Finder.

Jan Kvasnička: Jak optimalizovat e-shop pro zahraniční trhy. Prakticky!

Mezi klienty Honzy Kvasničky patří třeba Pelikan.sk a VašeČočky.cz, na jejichž německých mutacích 321linsen.de a lentiamo.ch pracujeme také, a právě na příkladech z těchto projektů vystavěl Honza přednášku plnou užitečných CRO a UX nápadů. Co konkrétně prozradil?

Zkrátka vymýšlejte, testujte, spouštějte a pořád znovu a pořád dokola. Vždy je co vylepšovat. A nezapomeňte se inspirovat u konkurence. Obzvlášť je-li domácí provenience a má oproti vám výhodu domácího hráče na trhu.

Zaznělo také…

Pokud jste letošní ročník E-commerce Expo nestihli, nezapomeňte si koupit lístek na ten příští. Pod názvem Reshoper proběhne 29. ledna 2019 opět na výstavišti Letňany.

Přemýšlíte o vstupu na zahraniční trh a netroufáte si na něj sami? Napište nám. Společně určitě něco vymyslíme.