MAN Truck & Bus Czech Republic
Klientovi MAN Truck & Bus Czech Republic jsme na FB stránce vybudovali silnou komunitu zákazníků, respektive řidičů jejich vozů. Navzdory klesajícímu organickému dosahu se nám komplexně a dlouhodobě daří zvyšovat organické a virální metriky facebookové stránky. Během dvouleté spolupráce se nám podařilo oslovit více než 4 miliony uživatelů. Jednorázově využíváme FB jako účinný kanál o informování aktualit ze společnosti, akčních nabídkách vozů nebo pro HR kampaně.
Odkaz na case studyGenerali DE
Od roku 2017 se staráme o organickou návštěvnost německé pojišťovny Generali. Největším problémem na začátku spolupráce byla prakticky neexistují nebrandová návštěvnost z vyhledávačů. I přes velmi omezené možnosti úprav na webu klienta se nám podařilo vybudovat stabilní nebrandovou návštěvnost z vyhledávačů díky vhodně zvolené optimalizaci produktů klienta a tvorbě kvalitního obsahu do sekce Generali Journal.
Bellinda
Pro e-shop Bellinda již 7 let zajišťujeme marketingové aktvity v oblasti správy FB profilu, Instagram profilu, obsahového marketingu a SEO. Příležitostně realizujeme také produktová focení. Největším úspěchem je pro nás dlouholetá spokojenost klientky, která do našich rukou postupně svěřila péči nejen o český trh, ale i aktivity na slovenském, polském a maďarském trhu.
VaseCocky.cz v Německu
O organickou návštěvnost e-shopu VaseCocky.cz na německém a rakouském trhu jsme se starali již od roku 2016. Podíleli jsme se zejména na off-page optimalizaci a zvyšování popularity webu ve vyhledávačích. Po několika úvodních měsících jsme díky vhodně zvolené strategii nejprve zastavili propad návštěvnosti, který e-shop trápil při našem převzetí projektu, a vzápětí jsme dokázali zajistit stabilní růst e-shopu každý rok o desítky procent, jak po stránce organické návštěvnosti, tak i po stránce tržeb z neplaceného vyhledávání.
Více informacíNOTINO
NOTINO na německém a rakouském trhu patří mezi naše klienty již od roku 2018. Od té doby se na pravidelné bázi podílíme na off-page optimalizaci, on-page optimalizaci i technických konzultacích obou webů. Výsledkem naší práce je 30% nárůst organické návštěvnosti a 20% nárůst transakcí meziročně.
Prsteny.cz
Blog Prsteny.cz vyžadoval kompletní změnu strategie obsahu. Za rok a půl tvorby a propagace líbivějších a optimalizovaných článků jsme návštěvnost blogu zvýšili ze 4 tisíc na 14 753 návštěv za měsíc. Články Rýdl tak milují nejen lidé (až 75 % z nich je dočítá do konce), ale i vyhledávače.
Securitas
Klient potřeboval rozšířit svůj zásah o nové potenciální zákazníky ve vybrané lokalitě – společně jsme navrhli řešení, strategii a výsledkem bylo o 63 % více oslovených potenciálních zákazníků.
Epojisteni.cz
S ePojisteni.cz spolupracujeme už více než 5 let. Za tuto dobu jsme pomohli ePojisteni.cz se stát jedničkou v organickém vyhledávání. Návštěvnost webu se zvýšila o 350 % a market share ve vyhledávačich stoupnul na 90 %.
Meetnlearn.de
Webu Meetnlearn.de jsme dokázali v rámci neplacené návštěvnosti na německém trhu výrazně pomoci, a jak na konkrétní klíčové fráze spojené s poptávkou doučování, tak i pro relevantní obsahové části na webu. Dlouhodobě kupříkladu rozvíjíme sekci Schnelle Fragen.
LED Solution
S klientem LED Solution jsme rozšířili Facebookové kampaně o remarketing a upravili ty současné tak, že jsme při vyšších tržbách dokázali snížit PNO o 25 %.
Yara
Každá značka má potenciál stát se lovebrandem – i Yara Agri, jedna z největších společnosti poskytujících služby ve výživě a hnojení zemědělských plodin. Ve FB skupinách jsme získali insighty cílové skupiny, respektive zemědělské komunity a udělali z minerálních hnojiv „hot“ téma hodné virálního sdílení. Výsledkem důsledné strategie je meziroční nárůst virality příspěvků o 152 % a nárůst engagementu o 410 % při nezměné výši inzertních nákladů.
Pro českou síť hotelů Courtyard by Marriott jsme realizovali inspirativní kampaň #kouzločeska s cílem zvýšit povědomí o hotelové síti na lokálním trhu. Skrze vhodné influencery, sociální sítě a speciální microsite jsme představili atraktivní lokality v okolí hotelů. Publikum se mohlo zapojit se svými tipy na zajímavé destinace v Česku a vyhrát hotelový pobyt. Dosah kampaně skrze sociální sítě hotelů převýšil 6 milionů a pět ze šesti makroinfluencerů přijali spolupráci pouze ve formě barteru.
Certifikace
Manažerský tým
Chcete se dozvědět více?
Proč si vybrat eVisions?
- Komplexnost – na všech projektech spolupracují konzultanti z oblasti SEO, PPC, sociálních sítí, obchodní účinnosti, UX a dalších odvětví internetového marketingu.
- Orientace na výsledek – nebudeme vás balamutit výmluvami a nabízet vám něco, co ve skutečnosti nechcete; náš focus bude cílen primárně na dosažení stanovených cílů
- Iniciativa a zkušenost – vstupujeme do návrhu a řešení aplikace s vlastními názory a dlouhodobými zkušenostmi.
- Pravidlo 80/20 – nebudeme vám tedy nabízet nesmysly, ale skutečně pouze služby, které povedou nejrychleji k vašemu cíli
- Flexibilita – nenutíme klientovi svá řešení za každou cenu, nasloucháme mu, konzultujeme s ním další postupy a své vstupy přinášíme do diskuze jako nezávazná expertní doporučení.
- Uživatelský pohled – veškeré aktivity směřujeme na lidi, proto zohledňujeme použitelnost, obchodní účinnost, konverzní mechanizmy a nároky pro SEO.
- Koncept – při návrhu aplikace myslíme dopředu a v aplikaci necháváme prostor pro budoucí rozvoj.
- Univerzálnost – naše řešení jsou postavená čistě a čitelně, takže se dobře udržují a snadno je chápou všechny strany.
- Testování – vše důsledně testujeme (ruční i automatické testy).
- Odbornost – jsme odbornou špičkou v oboru a všichni naši zaměstnanci mají zkušenosti s projekty všech typů i velikostí