Menu

Naše úspěšné projekty

Vše SEO PPC Social Expanze do Německa Copywriting

MAN Truck & Bus Czech Republic

Klientovi MAN Truck & Bus Czech Republic jsme na FB stránce vybudovali silnou komunitu zákazníků, respektive řidičů jejich vozů. Navzdory klesajícímu organickému dosahu se nám komplexně a dlouhodobě daří zvyšovat organické a virální metriky facebookové stránky. Během dvouleté spolupráce se nám podařilo oslovit více než 4 miliony uživatelů. Jednorázově využíváme FB jako účinný kanál o informování aktualit ze společnosti, akčních nabídkách vozů nebo pro HR kampaně.

Odkaz na case study

Generali DE

Od roku 2017 se staráme o organickou návštěvnost německé pojišťovny Generali. Největším problémem na začátku spolupráce byla prakticky neexistují nebrandová návštěvnost z vyhledávačů. I přes velmi omezené možnosti úprav na webu klienta se nám podařilo vybudovat stabilní nebrandovou návštěvnost z vyhledávačů díky vhodně zvolené optimalizaci produktů klienta a tvorbě kvalitního obsahu do sekce Generali Journal.

Bellinda

Pro e-shop Bellinda již 7 let zajišťujeme marketingové aktvity v oblasti správy FB profilu, Instagram profilu, obsahového marketingu a SEO. Příležitostně realizujeme také produktová focení. Největším úspěchem je pro nás dlouholetá spokojenost klientky, která do našich rukou postupně svěřila péči nejen o český trh, ale i aktivity na slovenském, polském a maďarském trhu.

VaseCocky.cz v Německu

O organickou návštěvnost e-shopu VaseCocky.cz na německém a rakouském trhu jsme se starali již od roku 2016. Podíleli jsme se zejména na off-page optimalizaci a zvyšování popularity webu ve vyhledávačích. Po několika úvodních měsících jsme díky vhodně zvolené strategii nejprve zastavili propad návštěvnosti, který e-shop trápil při našem převzetí projektu, a vzápětí jsme dokázali zajistit stabilní růst e-shopu každý rok o desítky procent, jak po stránce organické návštěvnosti, tak i po stránce tržeb z neplaceného vyhledávání.

Více informací

NOTINO

NOTINO na německém a rakouském trhu patří mezi naše klienty již od roku 2018. Od té doby se na pravidelné bázi podílíme na off-page optimalizaci, on-page optimalizaci i technických konzultacích obou webů. Výsledkem naší práce je 30% nárůst organické návštěvnosti a 20% nárůst transakcí meziročně.

Prsteny.cz

Blog Prsteny.cz vyžadoval kompletní změnu strategie obsahu. Za rok a půl tvorby a propagace líbivějších a optimalizovaných článků jsme návštěvnost blogu zvýšili ze 4 tisíc na 14 753 návštěv za měsíc. Články Rýdl tak milují nejen lidé (až 75 % z nich je dočítá do konce), ale i vyhledávače.

Securitas

Klient potřeboval rozšířit svůj zásah o nové potenciální zákazníky ve vybrané lokalitě – společně jsme navrhli řešení, strategii a výsledkem bylo o 63 % více oslovených potenciálních zákazníků.

Epojisteni.cz

S ePojisteni.cz spolupracujeme už více než 5 let. Za tuto dobu jsme pomohli ePojisteni.cz se stát jedničkou v organickém vyhledávání. Návštěvnost webu se zvýšila o 350 % a market share ve vyhledávačich stoupnul na 90 %.

Meetnlearn.de

Webu Meetnlearn.de jsme dokázali v rámci neplacené návštěvnosti na německém trhu výrazně pomoci, a jak na konkrétní klíčové fráze spojené s poptávkou doučování, tak i pro relevantní obsahové části na webu. Dlouhodobě kupříkladu rozvíjíme sekci Schnelle Fragen.

LED Solution

S klientem LED Solution jsme rozšířili Facebookové kampaně o remarketing a upravili ty současné tak, že jsme při vyšších tržbách dokázali snížit PNO o 25 %.

Yara

Každá značka má potenciál stát se lovebrandem – i Yara Agri, jedna z největších společnosti poskytujících služby ve výživě a hnojení zemědělských plodin. Ve FB skupinách jsme získali insighty cílové skupiny, respektive zemědělské komunity a udělali z minerálních hnojiv „hot“ téma hodné virálního sdílení. Výsledkem důsledné strategie je meziroční nárůst virality příspěvků o 152 % a nárůst engagementu o 410 % při nezměné výši inzertních nákladů.

Pro českou síť hotelů Courtyard by Marriott jsme realizovali inspirativní kampaň #kouzločeska s cílem zvýšit povědomí o hotelové síti na lokálním trhu. Skrze vhodné influencery, sociální sítě a speciální microsite jsme představili atraktivní lokality v okolí hotelů. Publikum se mohlo zapojit se svými tipy na zajímavé destinace v Česku a vyhrát hotelový pobyt. Dosah kampaně skrze sociální sítě hotelů převýšil 6 milionů a pět ze šesti makroinfluencerů přijali spolupráci pouze ve formě barteru.

„Před dvěma lety jsem sháněl agenturu, která nám bude schopna pomoct se SEO v německy mluvících zemích. Kamarád mi doporučil eVisions, což se ukázalo jako dobrá volba, protože nejenom že nám eVisions pomohli si udržet pozice ve vyhledávání (které rapidně klesaly), ale také nám pomohli zlepšit stávající pozice a získat větší počet organického traffiku. Díky eVisions jsme zvýšili organický traffic na dvojnásobek a vyřešili problém, se kterým jsme si sami nevěděli rady.“

"Spolupracujeme s firmou eVisions již několik let v oblasti SEO a správě sociálních sítí v rámci České republiky, Slovenska a Maďarska. Velice oceňuji proaktivní přístup mladého kolaktivu této firmy, který nám pomáhá budovat e-shop a naši značku Bellinda. Se službami jsme velice spokojeni."

"Potřebovali jsme dát naším komunikačním kanálům nový drive, mít jasnou strategii a také jsme hledali někoho, kdo bude zcela kompetentní a zodpovědný k zadaným úkolům. Agentura eVisions předčila naše očekávání, je důležité obklopit se lidmi, kteří odvádí špičkovou práci, jsou vždy otevření k diskusi a přichází proaktivně s návrhy na zlepšení."

"S eVisions jsme spolupracovali na rekrutační kampani Audit nás baví. Agentura tento projekt od počátku uchopila velmi efektivně a od prvního návrhu wireframu, přes PPC strategii až po správu kampaně na sociálních sítích dosahovala výrazně lepších výsledků, než jsme očekávali. Také díky této kampani jsme splnili původní cál a překonali stanovená KPIs."

„Se spoluprací s eVisions jsme velmi spokojeni. Před začátkem spolupráce jsme považovali úroveň SEO za dobrou, brzy jsme ovšem zjistili, že mohlo být dostačující na menších trzích na Slovensku a v České republice, ale v rozvinutém DACH regionu je nutná pomoc od specialistů s native pozadím. Oceňujeme, že členové týmu eVisions se nezaměřují pouze na SEO, ale dívají se na projekt i z pohledu uživatele, byznys modelu, aktuálních možností našeho produktu a podobně.“

Specialisté z eVisions jasně ukázali na konkrétních příkladech, kde nám skokově rostou výdaje - naprosto neodůvodněně a zbytečně. Důležité byly i doporučení dalšího postupu pro budoucí aktivity. Audit byl pro nás výrazným přínosem.

Rád bych poděkoval Dianě a celému jejímu týmu v eVisions za skvělou spolupráci na naší online kampani #kouzločeska propagující domácí regiony a nabídku našich hotelů. Komunikace s jednotlivými členy týmu probíhala po celou dobu hladce a efektivně, tak abychom dosáhli požadovaného výsledku. S efektem a výsledky kampaně jsme celkově velmi spokojeni a rádi v budoucnu navážeme na naší úspěšnou spolupráci.

Tomáš Bártek

VašeČočky.cz

Jana Ullrichová

Bellinda

Jana Machourková

MAN

Marek Mráz

PwC Česká republika

Juraj Svincak

Meet'n'Learn Deutschland

Marek Příkopa

Nefertitis

Štěpán Malý

Courtyard by Marriott

Certifikace

Manažerský tým

Petr Hlaváč

Head of SEO

Diana Zadáková

Social Media Manager

Adam Dvořák

PPC Manager

Chcete se dozvědět více?

Proč si vybrat eVisions?

  • Komplexnost – na všech projektech spolupracují konzultanti z oblasti SEO, PPC, sociálních sítí, obchodní účinnosti, UX a dalších odvětví internetového marketingu.
  • Orientace na výsledek  – nebudeme vás balamutit výmluvami a nabízet vám něco, co ve skutečnosti nechcete; náš focus bude cílen primárně na dosažení stanovených cílů
  • Iniciativa a zkušenost – vstupujeme do návrhu a řešení aplikace s vlastními názory a dlouhodobými zkušenostmi.
  • Pravidlo 80/20 – nebudeme vám tedy nabízet nesmysly, ale skutečně pouze služby, které povedou nejrychleji k vašemu cíli
  • Flexibilita – nenutíme klientovi svá řešení za každou cenu, nasloucháme mu, konzultujeme s ním další postupy a své vstupy přinášíme do diskuze jako nezávazná expertní doporučení.
  • Uživatelský pohled – veškeré aktivity směřujeme na lidi, proto zohledňujeme použitelnost, obchodní účinnost, konverzní mechanizmy a nároky pro SEO.
  • Koncept – při návrhu aplikace myslíme dopředu a v aplikaci necháváme prostor pro budoucí rozvoj.
  • Univerzálnost – naše řešení jsou postavená čistě a čitelně, takže se dobře udržují a snadno je chápou všechny strany.
  • Testování – vše důsledně testujeme (ruční i automatické testy).
  • Odbornost – jsme odbornou špičkou v oboru a všichni naši zaměstnanci mají zkušenosti s projekty všech typů i velikostí

Kontaktní formulář