7 lez zkušeností
Neexpandujeme poprvé
Chcete své podnikání posunout o krok dál? Expanze do Německa může být tou pravou cestou. Náš zkušený tým, který zná německý trh jako své boty, vám pomůže proniknout do neznámých vod a v novém prostředí uspět.
Průzkum a analýza trhu
Lokalizace a obsah webových stránek
Analýza klíčových slov
Technický audit
SEO a SEA
Marketplaces
Sociální média
Jak chcete vyhrát, když nevíte, jak hraje soupeř? Nebo proti komu vůbec hrajete? Analýza konkurence je nejefektivnějším způsobem, jak se zorientovat na trhu.
Jak vypadá trh a cílová skupina? Jaké jsou její potřeby a očekávání nebo co ovlivňuje jejich rozhodování? Odpovědi na tyhle otázky mají cenu zlata!
Zjistěte, jak si váš web nebo kampaně stojí v zahraničí a jak odstranit technické, obsahové, jazykové nebo kulturní nedostatky.
SEO a linkbuildingové kampaně realizujeme napříč Evropou úspěšně již 7 let.
V Německu jsme jako doma. Známe prostředí, mentalitu, nákupní zvyklosti, cenové i platební podmínky i jazykové a kulturní odlišnosti.
Vybudovali jsme si obsáhlou databázi partnerů a kontaktů.
Členové našeho týmu jsou buď rodilí mluvčí, nebo ovládají němčinu jako svoji mateřštinu.
Nabídneme vám řešení napříč všemi vertikálami online marketingu, které budete potřebovat.
Over 80 million Germans represent huge economic potential for entrepreneurs across Europe. Online shopping has become part of everyday life for most Germans. Over 75% of the population regularly use e-shops. The online market is dominated by Amazon (over 50%), followed by eBay (16%).
For German consumers, two things are of utmost importance when shopping online. First, a comprehensive product description. Second, detailed information about shipping costs. In general, German consumers are used to free shipping (from service providers such as Amazon). Excessively high shipping costs are the most frequently cited reason for an abandoned purchase from a web store from abroad.
For German consumers, two things are of utmost importance when shopping online. First, a comprehensive product description. Second, detailed information about shipping costs. In general, German consumers are used to free shipping (from service providers such as Amazon). Excessively high shipping costs are the most frequently cited reason for an abandoned purchase from a web store from abroad.