eVisions.cz

České a slovenské marketingové konference, na kterých nesmíte chybět!

Česko

Shop Camp

ShopSys a Shoptet, tvůrci e-shopových řešení, organizují čtvrtý ročník e-commerce konference Shop Camp. Odehraje se v září na půdě univerzity ČVUT (České vysoké učení technické v Praze), a to zcela zdarma. Dvě kola registraci však již proběhly a o místa byl obrovský zájem. Je však možné, že proběhne ještě jedno kolo. Stále však máte možnost stát se přednášejícím se zajímavým e-commerce tématem. Šťastlivci, kteří se stihli zaregistrovat, mají přístup na 16 přednášek, 6 workshopů, 3 případové studie, a celé to mohou pojmout jako jeden velký networking. Na minulém ročníku Shop Campu nás kromě všudypřítomných reklam zaujaly užitečné rady a informace. Šéf Heuréky objasnil nejnovější trendy v číslech a směr, kterým se ubírá e-commerce v Česku. Dostali jsme také tipy, jak budovat značku e-shopu, expandovat do zahraničí, jak na dynamický remarketing, či jaké vychytávky použít v Google Analytics. O letošních tématech workshopů rozhodnou registrovaní účastníci akce a vy si je můžete prohlédnout na oficiální stránce akce. Tento rok je zatím jistá přednáška od zakladatele největšího českého online trhu Aukro.cz, Václava Lišky, a od majitelky unuo.cz a unuodesign.cz, Petry Plemlové. Poslechněte si, jak založit e-shop z obývacího pokoje a díky šikovným zaměstnancům se stát jedničkou na trhu!

Brand Management

Věříte v sílu značky? Přijďte si poslechnout sérii přednášek o brand managementu od českých a slovenský brand manažerů a zahraničních hostů! Na konferenci se bude hovořit o značce ze všech možných pohledů – od pojmu samotného až po to, jak se o ni starat, ať už v digitálu nebo na samotném místě prodeje. Řeč přijde i na horké téma employer brandingu. Pokud máte o tématu hodnotné poznatky, můžete se i vy přihlásit jako host. Vůbec nezáleží na tom, v jakém odvětví působíte. Mezi řečníky totiž potkáte výkonných ředitelů a marketérů z Bati, Sklizeno, ale i z Blueberry Apps či Člověka v tísni, o různorodost názorů tedy nebude nouze. Moderátorem bude zkušený marketér a CEO agentury McCann Prague, Jan Binar .Celý akce bude ukončena na afterparty. Je jen na vás, co všechno si z ní odnesete.

PR v digitální éře

Kde se vlastně nachází hranice marketingu a PR? Chcete-li o tomto tématu a o spolupráci novinářů, marketérů, majitelů firem a reportérů vědět víc, přijďte si na PR v digitální éře poslechnout jejich pohled na věc. Tématy přednášek budou interní komunikace, česká politika a PR, ,,narušitel“ Uber, bláznivé PR nápady a komunikace s médii. Odprezentuje je Filip Rožánek z Economie, Petr Michl z Marketing Journal, konzultant Daniel Dočekal, Robert Malecký z hlidacipes.org a Miroslav Čepický, majitel I am PR . Minulý rok nás zaujala 20minutová prezentace Petra Kukala, nového správce twitterového účtu ministerstva kultury. Ten za rok spravování účtu ministerstva zvýšil počet fanoušků na více než čtyřnásobek. Stalo se tak hlavně díky osobněji laděným tweetům, „tvítování“ o aktuálních společenských tématech a využití kontroverznějšího či vtipného obsahu. Pokud se chcete naučit tvořit obsah, který budou lidé číst, zúčastněte se PR v digitální éře!

WebExpo

Provětrejte si anglickou slovní zásobu na dvoudenní konferenci plné zahraničních řečníků z oblasti webdesignu, která se uskuteční v prostorách majestátní mramorové Lucerny! Minulý ročník WebExpo navštívili například inženýr ze Slacku a produktový ředitel Googlu. Letos se můžete těšit na přednášku o designu a work-life balance od Antone&Irene, kteří se svou prací zabodovali i na Cannes Lions a odnesli si mimo jiné domů ocenění Webby a Emmy. Mike Amundsen vám představí téma rozporu autonomie a interakce počítačových systémů. O webdesignu, analytice a Big Datech přednese Erika Hall z Mule Designu a programátor Egor Homakov ze Sakurity představí nový pohodlnější autentizační systém. Pokud chcete vědět, co se na české webové scéně děje, nesmíte na WebExpo chybět!

E-business Forum

Expanze na zahraniční trh? Legislativní bariéry na úrovni EU? Rozšíření sortimentu e-shopů? Eyetrackingu? Ano, všechna tato aktuální témata týkající se e-commerce na E-business Fóru zazní. Odprezentuje je vedení předních firem oboru jako Heuréka (Tomáš Braverman) či Mall (Vít Endler). O e-legislativě se dozvíte přímo od Lucy Cassettiho. Luca je politickým poradcem z ECommerce Europe, asociace sdružující více než 25 000 evropských firem orientovaných na lobbing za vhodné podmínky v e-commerce . Organizátorem je stejně jako u předchozí konference Tuesday Business Network spolu s APEKem (Asociace pro elektronickou komerci). Změnilo se něco od posledního ročníku E-business Fóra, kdy Heuréka tvrdila, že zákazníci se většinou rozhodují podle ceny a zvyku a motivovat je třeba hlavně odměnou? Dozvíte se, pokud se na letošní fórum přijdete podívat!

E-mailing 2020

Domácí i zahraniční odborníci se s námi přijdou na 2. ročník E-mailingu 2020 podělit o závěry z reálných case studies, přičemž nezapomenou ani na technologické novinky, automatizaci a směr, kterým se e-mailing bude do budoucna vyvíjet. Odprezentuje se vám viceprezident z IBM, Derick Wiesner, influencerka Becs Kemmel z Converse, senior email developer Alex Ilhan z Email on acid a výkonný ředitel z XQueue, Frank Strzyżewski. Frank na minulé konferenci vyprávěl o důležité úloze e-mailingu v marketingu, resp. o potřebě větší personalizace a komplexnosti propojení marketingových kanálů. Název jeho letošní přednášky se dozvíte buď přímo na místě, nebo můžete bedlivě sledovat tweety z události. Pokud angličtina není vaší silnou stránkou, k dispozici bude i simultánní překlad řečníků v hlavním sále konference. Nosná témata budou přínos e-mailu pro komunikaci, e-mailing jako silný prodejní nástroj, budování loajality, marketingová automatizace a efektivní využití zákaznických dat a jejich chování. Hledají se dokonce i partneři akce, můžete se zapojit!

FLEMA Media Conference

Známé výzkumné, kreativní a mediální agentury spolu se špičkovými marketéry pro vás sesbíraly know-how a zkušenosti s mediálním plánováním a komunikačními strategiemi. Cílem 13. ročníku Flem Media Conference je podnítit firmy a agentury k zefektivnění investic do médií a k tvorbě kreativnějších a inovativnější kampaní. Hlavními partnery konference jsou Media Guru, BigPlan, Hyper Cube, Nielsen Admosphere, ADstream a Marks & Spencer. Na loňské Flema Media konferenci jste si kromě zábavných přednášek o snapchatu, Pokemon Go a YouTuberech mohli změřit hladinu emocí SentiMetrem od Nielsen Admosphere. Sami jsme zvědaví, co přinese Flema tuto sezónu. Program a řečníci budou známí brzy, zatím si rezervujte termín a místo v kalendáři, ať nepřijdete o další potřebnou dávku poznatků!

CIF 17

Tuesday Business Network organizuje další zajímavou akci s názvem Czech Internet Forum 2017. Čeká vás série přednášek a workshopů od šéfredaktorů, editorů a vlastníků marketingových agentur (Wundermann), mediálních zastupitelstev (CNC, Vltava Labe Media) a úspěšných firem jako Seznam, Socialbakers a dalších. Proběhne velká debata o dravých štikách online zpravodajství a Bohdan Škoda se rozpovídá o svém MIMIBAZARu. Zajímá vás svět českého youtuberingu a brand aktivismu a to, jak proměnit lajky a sdílení na reálný engagement? Najděte si 19. října čas a přijďte na pražské Vinohrady! Do konce srpna máte možnost zakoupit vstupenky za zvýhodněnou cenu.

Primetime For…Internet Jungle

Takový zajímavý název dostal obrovský networking (nejen) v online marketingu. Posledních dvou ročníků Internetových džungle se zúčastnilo 424 osob z oblasti médií, key account manažerů nebo marketingových specialistů. Předběžně byly zveřejněny hlavní body programu, a to integrace více kanálů do digitální strategie, sociální sítě, obsah, výkonnostní marketing, display reklama a inspirace na kreativní stránku online reklamy. Hlavními partnery akce jsou Kofola, Pria, McCann Prague, Trnd, Vivmail, AVMedia a JDE. Hlavním mediálním partnerem je Mediář a organizátorem celé události Blue Events. Přijďte se seznámit s lidmi, díky kterým můžete profesionálně růst!

Marketing Festival

1 700 marketérů, 50 workshopů, 9 spíkrů. To je největší český marketingový festival! Každý rok se mu daří více a více, kvůli zvětšujícímu se počtu účastníků se přesunul z Brna do Ostravy, no a my jsme zvědaví, jak dopadne relokace tohoto ročníku do Prahy. Doufám, že svůj lístek na Marketing Festival už máte koupený, protože díky obrovskému zájmu je tento ročník již vyprodaný (více než 1 000 vstupenek se prodalo za prvních 8 minut prodeje!). Přinejhorším si rezervujete lístek až na listopad 2018 a zažijete tuto bombu později. V roce 2014 strhl publikum Avinash Kaushik svým frameworkem See-Think-Do-Care a my jsme zvědaví, čímž zapůsobí tento rok. Kromě praktického know-how, v čem je Česko na evropské úrovni, se chce festival letos soustředit na strategické přemýšlení, profesní nadhled a zasazení všech užitečných informací do kontextu.

Forum Media

Marketing & Media, Hospodářské noviny, Ekonom a Respekt ve spolupráci s Unií vydavatelů a Elegalom pro vás chystají velkolepé pětidenní fórum plné workshopů, debat, přednášek a case studies o marketingu všemožných forem. Na závěr nebude chybět párty – networking. Měli jste už příležitost ohlédnout si obrovský mediální dům Economie? Nyní máte možnost vidět nejmodernější newsroom v Evropě! Se šéfredaktorem M&M, Filipem Rožánkem, si následně můžete popovídat o tématu marketingových start-upů či poslechnout přednášku o lásce a nenávisti ke značce. Z mnoha témat nás zaujaly i Právo a média, Zveřejňování citlivých informací či Fake news.

Slovensko

eCommerce Conference


Poradce podnikatele, Profivzdelávanie a ProFuturion pořádají konferenci zaměřenou na eCommerce, která je určena zejména pro zakladatele a provozovatele e-shopů. Kromě 3 dnů v nádherném horském prostředí Tater, plném wellnessu, těrchovských muzikantů a grilování získáte především nové kontakty, zkušenosti a znalosti z trhu eCommerce. V 12 blocích přednášek vám 20 spíkrů prozradí, jak odstartovat svůj e-shop, správně si zajistit systém či jak využít legislativní postupy v online podnikání ve svůj prospěch. Přednášet budou Andrej Sebestyén z Pizza SEO, Peter Jakuš z ui42, daňový poradce Martin Tužinský z ProFuturion a mnoho dalších odborníků z praxe. Dozvíte se všechny potřebné informace o tom, jak se vyhnout nejčastějším chybám v online světě a přitom nesplynout s davem. Nezapomeňte nám dát vědět, jak se vám konference líbila!

Affiliate konference

V Bratislavě se uskuteční třetí úspěšné setkání affiliate specialistů a majitelů e-shopů na Slovensku. Pokud máte zájem o sdílení know-how z oblasti domácího i zahraničního affiliate marketingu, content marketingu či XML katalogů, zúčastněte se přednášek freelancerů a marketingových manažerů. Během večerního networkingu s nimi můžete diskutovat o aktuálních otázkách. Organizátory konference jsou affiliate společnosti vivnetworks.com a vivmail.cz. Během minulých ročníků jste měli možnost nasbírat zejména praktické informace od cílevědomých business lídrů, kteří si vybudovali byznys od nuly, a jinak tomu nebude ani toto září. Zúčastněte se konference a navažte kontakt s lidmi, kteří se nebojí výzev!

Marketing That Sells

B2B, B2C, branding, loajalita a svět zákazníka. To budou ústřední témata 16. ročníku velkolepé marketingové konference, které se letos zúčastní i zahraniční řečníci (Polle de Maag – Ministry of World Domination a Pepe Moder – Imaginors). Opět dostanete možnost čerpat ze zkušeností marketingových manažerů známých firem (Sleva dne, O2 a další). Tento rok bude hlavním spíkrem Martin Zeman (Data Driven Era), který bude přednášet o tom, jak obhájit hodnotu práce marketéra před generálním a finančním ředitelem. Program bude opravdu nabitý – nenechte si ujít ani jednu z 8 přednášek, oběd a následnou recepci. Kdoví, o co se bude soutěžit v letošní tombole?

Bezpečnost a dostupnost dat

Exponet organizuje v říjnu konferenci s názvem Bezpečnost a dostupnost dat. Tato konference sice nebude o marketingu jako takovém, ale má s ním úzkou spojitost. Při úniku dat totiž vyjde práce marketérů či manažerů společnosti vniveč, se základními pravidly proto třeba být seznámen. Pokud vás zajímají témata, jako jsou bezpečnost, virtualizace, ukládání, správa a konsolidace dat, přijďte v říjnu do Holiday Inn! Web 4.0, internet věcí a umělá inteligence nás nutí hledat nové způsoby jak Big Data zálohovat a chránit. Tento rok se ponoříme do tématu GDPR a kybernetické bezpečnosti. Konference také nabízí možnost, abyste sami odprezentovali, pokud jste specialistou na bezpečnost.

Daily Web

Slyšeli jste už o Daily web? Mezi konferencemi rozhodně není žádným nováčkem. Ředitelé, manažeři, vývojáři, IT specialisti, freelanceři, zkrátka všichni, které zajímá oblast IT, si na této konferenci přijdou na své! Letos máte příležitost zúčastnit se již 10. ročníku. Dozvíte se více o webdesignu, vývoji a bezpečnosti aplikací, e-commerce a virtuální realitě. Pokud vás baví nejnovější trendy, zaregistrujte se co nejdříve. Přednášet vám budou specialisté z Orange Slovensko, Tatramat, Citadelle a Education, s.r.o.

 

Startup Awards

Prestižní událost plná sdílení zkušeností a úspěchů startupů a inovátorů se blíží! Startup Awards.SK ji organizuje letos již posedmé. Nemusíte hned zakládat nový byznys, abyste mohli zúčastnit. Načerpat inspiraci a navázat hodnotné kontakty můžete i v případě, že jste marketérem ve větší firmě nebo v agentuře. Pro více informací doporučuji sledovat facebookovou událost či link na registraci níže. Loni zaujal například hi-tech investor Yanki Margalit s přednáškou o Budoucnosti budoucnosti. Celá akce byla podporována prezidentem Andrejem Kiskou, který má o této oblasti přehled zejména díky svému synovi. Ten je partnerem firmy na podporu start-upů Credo Ventures. S velkou pravděpodobností se slovenský prezident ukáže na Startup Awards i letos. Nechme se překvapit!

Business Forum „World Of Tomorrow“

Do diáře si už nyní barevně vyznačte dvacátý únor! World of Tomorrow je unikátní událost plná velkých jmen, které zavítají na Slovensko úplně poprvé. Kdo například? Člen královské holandské rodiny, princ Carlos de Bourbon de Parma, který se spolupodílel na zavedení eura, a dnes pracuje na start-upových a ekologických projektech. Futurolog, humanista a trendsetter Robert Phillips jako CEO největší PR agentury Edelman. Gerd Leonhard, který je jednou ze 100 nejvlivnějších osobností Evropy. Bývalý závodník Formule 1 Mark Gallagher věnující se marketingu, prvenství a managementu rizika. No a nakonec bývalý výkonný ředitel světoznámé marketingové agentury Ogilvy, Dietmar Dahmen. Těchto 5 znalců byznysu s vámi bude sdílet ty nejpodstatnější a nejzajímavější směry, jakými se náš obor bude do budoucna ubírat. Hlavní otázky fóra se budou dotýkat adaptace, inovace, leadershipu, technologií a zákazníka. World Of Tomorrow bude probíhat v anglickém jazyce. Bude to velké!

Zlatý klinec

Letošní Zlatý klinec se již uskutečnil. Spíkři přednášeli o tom, jak nastartovat kreativitu na maximum, a také byly vyhodnoceny nejkreativnější marketingové kampaně roku. Nejvíce zlatých hřebů si odnesla marketingová agentura MUW Saatchi & Saatchi. Všechny vítěze si můžete rozkliknout na této stránce a přikládáme i aftermovie z posledního ročníku. Pokud hledáte i inspiraci, jak zákazníka nejen zaujmout, ale si ho i udržet, nesmíte chybět na Zlatém klinci v květnu 2018. Rádi bychom vás proto upozornili, že předprodej vstupenek na příští rok bude probíhat již na podzim tohoto roku. Tehdy už budou známy také podrobnosti o programu a přednášejících.

Doufám, že se vám náš seznam konferencí a eventů líbil. Chystáte se na nějakou? Máte mezi nimi svou oblíbenou, nebo naopak, ta vaše mezi nimi chybí? Pokud ano, budeme rádi, pokud nás na ni upozorníte. A nezapomeňte se s námi v komentářích podělit o dojmy z navštívených konferencí!