AllFacebook Marketing Conference
(5. říjen 2017, Berlin)
Konference AllFacebook je doslova za rohem. Už 5. října se v Berlíně potkají vyznavači Facebook pixelu, aby společně probrali na 4 jevištích všechno, co momentálně světem sociálních síti rezonuje. Řeč nebude jen o Facebooku, ačkoliv se mu věnuje převážná část konferenčních příspěvků, ale potkáte se také například s Instagram Stories a jejich využitím v marketingu. Dostane se samozřejmě na oblíbené téma všech výkonnostních markeťáků – jak vytřískat co nejvíc muziky z omezeného budgetu. Na tuto akci už by měli žhavit motory také zástupci českých politických stran. Propírat se budou letošní volby v Německu a jak zacílit politickou reklamu na ty správné uživatele. Mezi dalšími tématy nesmí chybět samozřejmě stále aktuálnější GDPR, nebo příspěvky o chatbotech. Lístky k mání ještě jsou, tak neváhejte!
Zaujalo nás: Svenja Walter si nachystala přednášku o Pinterestu, který by mohl být díky svým funkcím do budoucna zajímavý také pro české obchodníky. Ve svém příspěvku se Svenja podělí o metody, jak zvýšit návštěvnost webu z Pinterestu z 20 000 na 130 000 návštěv měsíčně.
Internet World Kongress
(10. – 11. říjen 2017, Mnichov)
Na velkolepou konferenci plnou případovek zvučných značek a agenturních jmen si zajeďte do Mnichova. Neminou vás prezentace úspěchů firem PUMA, L´OREAL, Amazon, Rewe nebo Adidas. Přednášky této konference se ale zaměřují nejen na matadory marketingu a nadnárodní brandy, ale také na mladé, začínající e-shopy a značky, kterým nabízejí potřebné know-how a inspiraci pro další vývoj. Během dvou dnů dostanete skvěle našejkovaný koktejl marketingových technik, ať už o získávání návštěvnosti z vyhledáváčů, multi-channel kampaní, influencerů či YouTube, nebo využití dat.
Zaujalo nás: Prodáváte v Německu na Amazonu nebo eBay? Heiner Kroke bude ve své přednášce mluvit o tom, jak na obou platformách získáte první místo v hodnocení prodejců. A pokud přes tyto velikány ještě neprodáváte, poradí vám Danil Bülhoff, jak s jejich pomocí nastartujete svou značku raketovou rychlostí.
SEO DAY
(12. říjen 2017, Kolín nad Rýnem)
Po večerech si pročítáte Google Webmaster Guidelines a data updatů algoritmu recitujete zpaměti? V tom případě je pro vás konference SEO DAY jako stvořená. Potkáte se na ní se stejnými blázny do SEO, jako jste vy sami. A celý den prožijete v zajetí optimalizace. Organizátoři program vyšperkovali vším, co by vás mohlo v SEO zajímat. Od obsahu se dostanete přes technické SEO až k on- a off-page faktorům. Jeli byste, ale váš diář je jiného názoru? Nevadí! My tam jedeme a o konferenci vám napíšeme report, tak se těšte:)
Zaujalo nás: Určitě si nenecháme ujít prezentaci o auditu a optimalizaci obsahu na základě dat agentury Lunapark a přednášku agentury Ranking Check lákající na Search Experience Optimization o vlivu UX a výkonnostního marketingu na SEO strategii.
Social Media Conference
(17. – 18. říjen 2017, Hamburk)
Na Social Media Conference se budou probírat aktuální trendy a řada z nich dokonce na reálných projektech. Mluvit se bude o tom, jak udělat ze značky jednorožce sociálních sítí bez útraty jediného eura, i o tom, jak se vyhnout přespendování a naštvanému klientovi během spuštěné kampaně. Deutsche Bahn se podělí o své tipy na komunikaci se zákazníky, AB testování a datovou analýzu, a populární časopis Focus se ve svém příspěvku zaměří na své úspěchy s native advertising. V dalších přednáškách se dozvíte, jaká videa vám budou fungovat na kterém kanále, nebo jak v Německu z právního hlediska ošetřit spolupráci s influencery. Dále na vás čeká strategické plánování, fúze koncernů na sociálních sítí, posílení synergického efektu kampaní propagací na různých marketingových kanálech a plánování contentu pro ně, komunikace s generací Z nebo využití chatbotů.
Zaujalo nás: Frankfurtská burza neponechává nic náhodě a zvládá komunikovat na Twitteru, Facebooku, LinkedInu, Xingu, a dokonce i Instagramu a Snapchatu. Na konferenci vám prozradí, jak na to.
OMCap (Online Marketing Capital)
(18. – 19. říjen 2017, Berlín)
Na akci OMCap jsou přednášky rozděleny do tří okruhů – jeden má na starosti Performics, druhý zaštiťuje Project a Ventures a třetí je „powered by“ Google. Tomu odpovídají i témata jednotlivých okruhů. U Performicsu vám povědí například o tom, jak tvořit mezinárodní obsah na základě lokálního obsahu nebo jak se úspěšně poprat s technickou stránkou A/B testování. Project A Ventures si mimo jiné nachystali prezentace o zrychlování stránek webu nebo cross-channel marketingu a těšit se můžete i na case study věnovanou brandingu, a to přímo od kosmetického giganta Schwarzkopfu. Google se bude zabývat svými oblíbenými tématy, a tak si na své přijdou zájemci o strojové učení, displejovou reklamu a YouTube.
Zaujalo nás: Last-click atribuce už je za zenitem. Bernd Holbein považuje za nejlepší alternativu data-driven atribuci a ukáže vám, jak tuto technologii implementujete do svých kampaní.
Berlin Affiliate Conference
(1. – 4. listopad 2017, Berlin)
Ačkoliv nese tato třídenní konference v názvu affliate, můžete na ní směle vyrazit, i když se partnerským programům zrovna nevěnujete. Podle programu to totiž vypadá na pořádnou nálož především SEO v nejlepším slova smyslu. Odhalíte pravdu o ručních penalizacích od Googlu, zjistíte, jak se zachovat, když někdo potopí pomocí black hat SEO váš web, zjistíte, jak v Německu nahlíží na linkbuilding, zlepšíte se v technickém SEO, nebo si vyberete nejlepší nástroje pro optimalizaci. Chybět samozřejmě nemůže ani avízovaný affiliate následovaný reklamou na sociálních sítích a UX.
Zaujalo nás: Publikovat tak dobrý obsah, že na něj budou uživatelé internetu sami odkazovat? To je sen snad každého SEO specialisty a linkbuildera. V přednáščce 5 proven strategies for operators and affiliates se naučíte, jak na to.
UX congress
(2.- 3. listopad 2017, Frankfurt)
UXácká konference ve Frankfurtu nabídne přednášky k neduhům trápícím nejeden web, a zároveň nahlédne do nejbližší budoucnosti svého oboru. Spíkři se budou zabývat mobilními weby, UX designem, a protože se jedná o opravdu obsáhlý event, dostane se také na virtuální a augmentovanou realitu, holistický UX, uživatelský zážitek v prostoru. Aby se nemluvilo jen o planých teoriích, část kongresu je ryze praktická – tento rok se bude věnovat její převážná část eye-trackingu.
Zaujalo nás: Prezentace Benjamina Uebela z Userlutions slibuje návod k 3minutovému UX testu rozhraní webu, díky kterému vymáčknete ze zákazníka feedback oproti konvenčním postupům neuvěřitelně rychle.
Affiliate Conference
(9. listopad 2017, Mnichov)
Frčí-li váš byznys především na affiliate bázi? Nenechte si ujít čistě afiláckou konferenci v Mnichově, kde se bude celý den diskutovat jen a jen o partnerských programech. Jak nejlépe oslovit partnera pro spolupráci? Jakým směrem se bude affiliate marketing v budoucnu ubírat? Na co byste se měli připravit? Jak vypadá perfektní partnerský program? Jak měřit a vyhodnocovat customer journey? Jak to bude vypadat s GDPR v Německu? Jak správně používat slevové kupóny? Na konferenci se zkrátka bude affiliate marketing propírat od A do Z a mrzelo by vás, kdybyste u toho nebyli.
Zaujalo nás: Martin Rieß z Awinu se zaměří na affiliate marketing na mobilních zařízeních a poradí vám, co a jak nastavit a jaké nástroje používat, abyste dosáhli na mobilních zařízeních až 30 % z celkového počtu prodejů. Tak honem koupit vstupenku!
Digital Growth Unleashed Berlin
(13.- 14. listopad 2017, Berlin)
Stejně jako předchozí konference i Digital Growth Unleashed se zabývá především jedním tématem, a to optimalizací konverzního poměru. Pokud si tedy lámete hlavu nad tím, jak zvýšit zisk a snížit výdaje, mohla by vás tato konference postrčit správným směrem. Kromě nesmrtelného přemítání nad tím, jaký obsah zákazníky přiměje, aby u vás okamžitě nechali celý obsah svého prasátka, se na konferenci dostanete také k datům a práci s nimi. Automatizace, A/B testování optimalizace konverzního poměru, pokročilá optimalizace vysoce konverzních stránek nebo neuropricing. I o těchto tématech má konference co říct.
Zaujalo nás: Personalizujte inteligentně a nestalkujte své zákazníky. Jenna Tiffany z Let’sTalk Strategy vám ve své přednášce poradí, jak automatizovat personalizaci a jak měřit její výkon, aniž by měli vaši zákazníci pocit, že na ně vaše reklama vyskočí i z ledničky.