eVisions.cz

Léto s internetovým marketingem 2015

LIM je ve své podstatě několikadenní intenzivní monotématický kurz, při kterém se skupina cca 35 de facto stále stejných internetových markeťáků na pár dní uzavře do resortu Malevil na severu Čech a pod vedením kompetentních lektorů si rozšiřuje své znalosti, vyměňuje zkušenosti, zlepšuje networkingové schopnosti a testuje odolnost svých organismů vůči alkoholu.

Letošní ročník v mnoha ohledech důstojně navázal na předchozí, v tom hlavním se však dost vymykal. Přednášky totiž tentokrát nebyly zaměřeny na internetový marketing. Hlavním tématem LIMu 2015 bylo založení a vedení úspěšné firmy. O své zkušenosti se s námi postupně podělili Tomáš Potěšil z B2B Group, David Špinar z Googlu (dříve H1.cz), Vašek Štrupl z Bonami, Radek Ondrášík z Parfums.cz a Bára Rektorová ze sushiqueen.cz. S moderováním celé akce pak Markovi Prokopovi částečně pomáhal „brandking“ Vilém Rubeš.

Sestavit ucelený a homogenní kurz na dané téma je téměř nemožné, proto se celý program skládal z inspiračních přednášek, individuálních příběhů a vzájemných konfrontací jednotlivých firem. Praktické workshopy, které pravidelně tvoří nejpřínosnější část celé konference, letos bohužel zcela chyběly. Bylo tak na každém účastníkovi, co si z prezentací odnese. Mně osobně v paměti utkvěly zejména následujících pár postřehů:

Další ohlasy z letošního LIMu: