eVisions.cz

Cestu ke copywritingu lemuje 213 stran

Holky z Hájedničky bodují

Chcete se stát copywriterem nebo už jím jste, ale uvítali byste nové podněty k vyšperkování vlastních textů? Pokud nevládnete angličtinou, mohli jste si až donedávna nechat o komplexní české publikaci pro copywritery leda tak zdát. Pětice copywriterů a obsahových stratégů z H1.cz se rozhodla, že tuto neutěšenou situaci změní, a proto vydala publikaci Copywriting s podtitulem Pište texty, které prodávají. V ní se zkušení copywriteři pokusili shrnout své zkušenosti ze světa reklamní textařiny a předat je dál.

Copywriting v 17 kapitolách

Autoři rozdělili obsah knihy do 17 kapitol, přičemž každou z nich psal specialista na daný obor. Na seřazení kapitol si holky (a kluk) nechali záležet a servírují vám copywriting pěkně od Andulky po Žížalu.

 

Jen si osvěžíte, co to vlastně copywriting je a jakými ctnostmi byste jako copywriteři měli oplývat, a už se přesouváte k praktickým kapitolám o e-mailingu, PR článcích, textování e-shopu nebo PPC. Stranou nezůstaly ani sociální sítě a optimalizace textů pro SEO. Celá jedna kapitola se dokonce podrobně věnuje offline copywritingu. Na závěr získáte hrubou představu o tom, jak vytvořit obsahovou strategii a jak měřit výkon a vyhodnocovat úspěšnost textů. Pokud by vám během čtení nebyl jasný nějaký pojem, najdete na konci přehledný, abecedně seřazený slovníček.

Kdo publikaci užije?

Kdo publikaci jen prolistuje?

Publikaci Copywriting. Pište texty, které prodávají napsali autoři Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá a Jiří Viktora a do světa ji poslalo nakladatelství Computer Press v Brně v roce 2015. Knihu koupíte v internetových knihkupectvích.

Jak jste na tom s reklamními texty vy? Trháte si vlasy zoufalstvím nad bídným obsahem svého webu? Potřebujete pomoct s úpravou meta popisků nebo napsat PR článek? Kontaktujte nás a rádi vám pomůžeme.