eVisions.cz

Podzimní CopyCamp jsme si užili ve školních lavicích

Najděte si svůj styl a prorazte

Michaela Mužíková na sebe práskla, že svých 365copytriků nemá předepsaných v šuplíku, ale inspiraci hledá, kudy chodí. Zatím se jí to daří, a tak Míša zjistila, že i Češi jsou ochotni za dobrý text zaplatit, protože zakázky se jenom hrnou. Za originální nápad, jak se zviditelnit a prorazit v moři copíků, Míša rozhodně zaslouží medaili.

Vlogeři hýbou internetem

Fantastické sólíčko s dvojnásobným časem, než měli k dispozici ostatní řečníci, předvedl Adam Reinberger. Tento bavič posluchače vtáhnul do světa vloggování a představil nejenom koncept své práce v Seeding.cz, ale hlavně účastníkům udělal pořádek v nejsledovanějších tuzemských i zahraničních vloggerech. Adam obecenstvo bavil skoro hodinu v kuse a pořád měl co říct.

Umíte představit svojí práci za 30 sekund?

Karel Novotný si k sobě před katedru pozval 5 statečných copíků z řad posluchačstva a za pomocí vtipných scének vysvětlil, jak na copybrand. Zkuste si sami popsat svou náplň práce během 30 sekund tak, aby bylo ostatním jasné, co děláte. Není to tak jednoduché, jak se na první pohled zdá.

Vyhodnocujte obsah

Mezi dalšími řečníky vystoupil Jakub Drahokoupil s přednáškou nejen o psaní, ale především o vyhodnocování obsahu. Slovotepec Martin Šauer se podělil o zkušenost s tvorbou překladů pro amerického klienta a ukázal, že skloubit copywritera a překladatele v jedné osobě může být docela oříšek.

O odlehčenou atmosféru v sále se postaral Josef Šlerka ze Socialbakers, který prozradil, jak nejlépe zjistit, co člověk skutečně píše. Kouzlo vykostěného textu udělalo dojem na celou aulu. Na copycamp zavítali také Roman Hřebecký, Pavel Rosenlacher nebo Martin Svetlík.

Letošní CopyCamp se rozhodně povedl a těšíme se na ten příští!