Menu

PPC restart

Pravidelně na začátku října se online marketéři mohou těšit na akci PPC Restart, který se koná v prostorech Divadla pod Palmovkou a pořadatelem je agenura Taste. PPC restart je vzdělávací konferencí určenou pro PPC specialisty a obecně nadšence do výkonnostního marketingu. Celodenní konference o placené reklamě pravidelně přináší spoustu nových témat a zajímavých myšlenek.

V roce 2019 na PPC restartu přednášel náš PPC manažer Adam Dvořák spolu s PPC specialistkou Lenkou Brejškovou. Jejich přednáška se týkala analýzy konkurence.  V rámci přednášky Adam s Lenkou představili 3 jednoduché, ale efektivní kroky, díky kterým si lépe zmapujete své konkurenty.

PPC restart je jednou z akcí, která by neměla uniknout žádnému PPCčkaři. Jaké další akce podle nás patří na must-see seznam?

  • Social restart – stejně jako PPC restart i tuto akci pořádá agentura Taste. Program bývá nabitý tipy na správu organické části facebooku, ale i novinkami v FB Ads světě. Takže pokud spravujete nejen klasické PPC systémy ale i Facebook ads, nenechte si tuto akci ujít.
  • PPC offline – akce pořádaná agenturou KOFEIN, která pravidelně přináší to nejlepší z oblasti správy PPC. Při každé PPC offline konferenci se můžete těšit na zvučná jména a zajímavá témata.

Které další akce by vás měli zajímat? 

Pokud se nechcete soustředit přímo na PPC reklamu, ale zajímá vás online marketing obecně, mrkněte na náš blog, kde pravidělně informujeme o zajímavých akcích.

A pokud momentálně nemůžete na žádnou offline akci, vzdělávejte se alespoň prostřednictvím online kurzů a konferencí.

Víte, že Google pravidelně pořádá workshopy na různá témata? Že vzdělávat se v performance marketingu můžete díky Digitální garáži či Skillshopu? Že Digisemestr online přichází s nadupaným kurzem zaměřeným na pokročilou správu FB Ads?