PPC analýza konkurence
Hledáte možnosti, jak zlepšit své kampaně a posunout tak své podnikání o úroveň výš?
Zjistěte, jak a co dělá konkurence a získejte prostor pro zlepšení. Analýza konkurence je skvělým doplňkem kompletního auditu, případně ideálním začátkem pro plánovaní strategie.
Pro koho je analýza konkurence vhodná?
Analýza konkurence je vhodná v podstatě pro každého. Ať už jste na trhu 10 let, nebo se na něj teprve chystáte vstoupit, máte e-shop či nabízíte své služby. Pokud se pohybujete v online prostředí, znalost konkurence je klíčová.
Výsledky analýzy využijí jak PPC specialisté, tak manažeři i majitelé firem.
Co vám PPC analýza konkurence přinese?
Díky PPC analýze konkurence získáte kompletní přehled o trhu včetně cenných informací, které maximálně využijete pro potřeby svých PPC kampaní. Dozvíte se:
- kolik konkurentů je na trhu,
- jak jsou velcí,
- kolik investují do reklamy a jaké kanály využívají,
- na jaká klíčová slova cílí,
- jaké používají inzeráty
- atd.
Standardně naše služba zahrnuje:
Analýzu trhu – zjišťujeme počet konkurentů a jejich velikost,
výběr klíčových konkurentů,
detailní analýzu klíčových konkurentů – seznam KW, inzeráty, podíl kanálů
a závěrečné shrnutí – doporučení pro potřeby PPC specialistů.
Proč si vybrat právě nás?
Analýza konkurence je obecně vnímaná jako časově a finančně náročná činnost. Naše analýza je určená pouze pro online prostředí, tudíž je časově a finančně přijatelná. Na základě této analýzy získáte konkrétní doporučení pro další kroky ve svém podnikání.
Jak spolupráce s námi vypadá:
1. Poznáme se. Seznámíme se s vaším podnikáním.
2. Provedeme analýzu trhu.
3. Vybereme klíčové konkurenty.
4. Provedeme detailní analýzu vašich PPC aktivit ve srovnání s konkurenty.
5. Vyvodíme závěry a doporučíme kroky.
Pokud vás zajímá, jak analýzu konkurence tvoříme, podívejte se na videozáznam z konference PPC Restart, kde jsme o ní přednášeli:
https://www.youtube.com/watch?v=j__8Jd6qB-g&feature=emb_title
Naši spokojení klienti
Náš PPC tým:
-
Spolupráce eVisions a Nefertitis: Za 9 měsíců zvýšení tržeb na téměř 150 % díky PPC (CASE STUDY)
23.11.2020V létě roku 2019 nás kontaktoval majitel e-shopu Nefertitis s…
-
Optimalizace v PPC: Díl 2. – Pomalá optimalizace kampaní
15.07.2020Co si představíte, když se řekne optimalizace PPC kampaní? Vylučování…
-
Marketingové konference a oborové akce pro podzim a zimu 2019
16.09.2019Období slunných dovolených je v nenávratnu, ovšem není důvod smutnit.…
-
Infografika: Marketingové konference, fóra a další oborové akce roku 2018
05.03.2018Rádi se sebevzděláváte, chcete předstihnout konkurenci nebo mít zkrátka přehled…