Menu

MCC účet

MCC účet je nástroj, který zjednodušuje správu více inzertních účtů současně. Tento typ účtu nabízí svým inzerentům Google Ads, Sklik i Facebook.

Nástroj využívají zejména marketingové agentury a specialisté, kteří spravují více účtů současně. Princip je velmi jednoduchý, pokud inzertní účet propojíme s MCC účtem, vlastník MCC účtu se bez znalosti přihlašovacích údajů dostane do účtu a může provádět veškeré změny, které mu vlastník účtů povolí. V rozhraní MCC účtu se dá nový účet vytvořit, připojit již existující, ale také po ukončení spolupráce účet odpojit. Zároveň MCC účet nabízí jednoduché přehledy o všech účtech a jejich aktivitě.  

PODMÍNKY MCC ÚČTU 

  • Maximální počet běžných aktivních účtů, s nimiž může být účet správce v kteroukoli danou chvíli propojen, závisí na měsíčních výdajích vašich účtů za posledních 12 měsíců. 
  • Účet Google Ads lze přímo spravovat maximálně pěti účty správce.
  • Účet správce lze přímo spravovat pouze jedním dalším účtem správce.
  • Účet nelze propojit s více než jedním účtem správce ve stejné hierarchii MCC.

Jak propojit účet s MCC účtem 

Google Ads MCC/ MCC Adwords

  1. Nejprve je potřeba zjistit ID účtu Google Ads. ID najdete v pravém horním rohu rozhraní, vedle přihlašovacích údajů. 
  2. ID účtu je potřeba zaslat na správce MCC účtu, který Vám následně odešle pozvánku s žádostí o udělení přístupu. 
  3. Žádost ve svém účtu pouze potvrdíte. 

 

Sklik MCC účet

  1. Nejprve je potřeba přihlásit se do svého inzertního účtu Sklik a v pravém horním rohu přejít do nastavení. 
  2. Níže je možnost nabídnout přístup / požádat přístup. Zvolíte email, na který chcete žádost odeslat a zvolíte si úroveň práv. 
  3. Správci MCC účtu přijde zpráva do MCC účtu s nabídkou přístupu, kterou pouze potvrdí.