Cílení podle zájmů
Cílení podle zájmů je cílení, kdy se zaměřuje reklama, kampaň na určitý segment lidí, uživatelů, kteří mají zájem o určité produkty či služby. Cílení podle zájmů se nejvíce využívá v placených reklamách a to v Google AdWords či Sklik od Seznamu.
V těchto nástrojech tak máte možnost oslovit uživatele podle jejich konkrétních zájmů, při procházení stránek, aplikací, kanálů, videí a obsahu na YouTube. Kategorie, na které je možnost cílit je mnoho – od módy, financí po sport či automoto.
-
Emocionální marketing: Pavěda, nebo efektivní reklamní strategie?
20.07.2021Kampaně plné štěstí, přátelství, melancholie a odvahy dominují současnému marketingu.…
-
TOP 21 největších českých influencerů – kdo jsou a kolik mají sledujících?
05.05.2021Influenceři – jsou všude, ale jen málokdo dokáže přesně říct,…
-
Dámský gambit: Netflix efekt zvýšil prodej šachů o 1 000 %
10.12.2020Hledanost slov „chess“ nebo „chess rules“ je na Googlu největší…
-
Jak oslovit více než 5 000 000 zákazníků přes social a být hvězdou Blesku? (Case study)
07.10.2020Spojili jsme krásy Česka, sílu sociálních sítí, systematické myšlení, kreativní…
-
Cílová skupina a persony aneb Znáte svého zákazníka?
20.05.2020Možná víte, co je cílová skupina – ale víte také,…
-
Co všechno o vás ví internet?
24.05.2018Ochrana osobních údajů je v posledních měsících hlavním tématem mnoha…
-
Top 10 nejsledovanejších Němců, Čechů a Slováků na Instagramu. Co stojí za jejich úspěchem?
17.05.2018#obrázky #videa #stories #zážitky tvoří z Instagramu oblíbenou platformu určenou k…
-
Marketingový kalendář 2018
04.01.2018Taky se vám někdy stane, že prošvihnete významnou událost, protože…
-
Kdy je nejlepší sdílet příspěvky na sociálních sítích?
12.10.2017Sociální sítě jsou jedním z nejlepších míst pro sdílení obsahu.…
-
Umělá inteligence v online marketingu: Riziko nebo příležitost?
24.08.2017Vývoj v oblasti umělé inteligence (AI) nabral značné tempo. Aby…
-
Novinky z onlajnu #27
22.06.2017Máme pro vás opět pravidelnou porci novinek ze světa online…
-
Případová studie: Jak zvýšit organickou návštěvnost o 1000 %
13.06.2017Zvyšování návštěvnosti a konverzí z přirozených výsledků vyhledávání je jednou…
-
Infografika: České hokejové kluby na sociálních sítích v roce 2017
28.03.2017Jak by obstály hokejové kluby, kdyby se nehrálo na branky,…
-
Odhalte tajemství 5 značek, ze kterých se stal LOVEbrand
14.03.2017Na trhu panuje obrovská konkurence. Než si zákazník něco koupí,…
-
Marketingový kalendář 2017
01.01.2017Co by byly marketingové kampaně bez nejrůznějších akcí a událostí.…
-
8 nejlepších přednášek z konference Learn Inbound
23.11.2016Kromě 3XE Digital jsme se v Dublinu rozhodli navštívit i…
-
15 + 1 tipů, jak na e-mail marketing
13.10.2016Zákazníci otevřou průměrně méně než třetinu e-mailů a jen 5,4…