Menu

LinkedIn pro business (CzechTrade workshop)

Autor Jaroslav Vidim Jaroslav Vidim

Doufáme, že jste se na workshopu na téma komunikace na LinkedIn, dozvěděli nové a užitečné informace. Níže najdete další tipy a prezentaci ke stažení.

Praktické tipy pro osobní komunikaci – jak zvýšit dosah příspěvků?

  • Označujte profily lidí a firem via @ (zvýšení dosahu funguje, pokud se zapojí do diskuze).
  • Využívejte relevantní #hashtagy a experimentujte s nimi (hashtagy propojují témata).
  • Odpovídejte na komentáře, zapojujte se do diskuzí.
  • Přispívejte pravidelně, ale především kvalitně (příspěvek sbírá interakce i týden po publikaci).
  • Tvořte vlastní obsah, přesdílené posty mají nižší dosah.
  • Větší hodnotu oproti minulosti mají sdílené externí linky v postech.
  • Posty s videem a dokumenty fungují lépe.

Praktické tipy pro firemní komunikaci – co funguje u firemních stránek?

  1. Společnosti, které zveřejňují příspěvky každý týden, zaznamenají dvojnásobný nárůst interakcí s jejich obsahem.
  2. Zveřejňuje příspěvky s obrázkem – posty s obrázky mají obvykle 2x více komentářů. Skvěle fungují vlastní obrazové koláže (3-4 obrázky v jednom příspěvku).
  3. Video získává na LinkedIn 5x větší engagement.
  4. Přesdílejte příspěvky, kde je vaše organizace zmíněna (@mentions). Najdete je na kartě Aktivita vaší stránky.
  5. Hashtagy jsou skvělý způsob, jak dostat vaší značku k širšímu publiku. Určete 3–5 hashtagů, které jsou pro vaši organizaci nejdůležitější, a přidejte je do svých příspěvků.

Zjistěte více o naší službě správy LinkedIn profilu.

Prezentaci ze semináře si můžete stáhnout zde.

Pokud budete potřebovat poradit, neváhejte se s námi spojit. 🙂

S obsahem vám poradí naše social media managerka Diana, kterou zastihnete na e-mailu zadakova@evisions.cz.

Dotazy týkající se placených kampaní směřujte prosím na naší PA managerku Kristýnu na e-mail bartonova@evisions.cz.

01.06.2018

Komentáře