Menu

Webová analytika

Sledování návštěvnosti stránek je velmi důležitou činností, neboť se na základě ní dají stavět marketingové činnosti. Pomocí podrobných jednorázových analýz a dlouhodobým sledováním nalezneme odpovědi na nejdůležitější obchodní otázky.

V čem vám webová analytika pomůže:

  • Zvýšit tržby a snížit náklady
  • Správně nastavit a vyhodnotit měřitelné obchodní cíle
  • Dělat správná rozhodnutí
  • Nalézt obchodní příležitosti
  • Propojit jednotlivé marketingové kanály
  • Poznat cílovou skupinu, její požadavky, potřeby, nákupní zvyky
  • Odhalit nedostatky současného webu
  • Pochopit souvislosti v širším kontextu
  • Správně vyhodnotit data
  • Zefektivnit obchodní činnosti
  • Rozpoznat efektivní marketingové aktivity od těch neefektivních

Zjistěte, jak se návštěvníci na vašem webu chovají, jak se orientují, co je zajímá, kolik času kde tráví, ze kterých zdrojů k vám chodí a proč. Díky tomu dokážete s cílovou skupinou lépe pracovat a dát ji přesně to, co očekává. Důkladné webové analýzy vám pomohou zefektivnit SEO, správu PPC kampaní, e-mailing, propagaci na sociálních sítích, zbožové srovnávače, affiliate, online PR, linkbuilding a všechny další aktivity internetového marketingu.

18. července. 2016