Menu

Remarketing

Chcete oslovit reklamou lidi, kteří již byli na vašem webu, ale neprovedli klíčovou akci jako například nákup produktů? Je tu pro vás remarketing! V některých systémech se pro remarketing používá také synonymní označení retargeting.

Kromě prostého zobrazování reklamy dřívějším návštěvníkům webu můžete použít také pokročilejší způsoby cílení.

  • Vybral si uživatel zboží, vložil jej do košíku, ale nákup nedokončil? To je příležitost, kterou byste si neměli nechat uniknout.
  • Podíval se uživatel na všechna vaše videa na YouTube? Zřejmě ho skutečně zajímáte, využijte toho.
  • Prohlížel si mnoho produktů z jedné kategorie, ale nakonec si nevybral? Zjistěte, kde je problém. Pro oslovení můžete uživatelům nabídnout například slevu nebo jiné výhody, kterými je namotivujete k dokončení transakce.
  • U rychloobrátkového zboží využijete remarketing pro motivaci dřívějších zákazníků k dalším nákupům. Vždyť co je cennějšího než věrný zákazník?

Spravujeme remarketingové kampaně na Facebooku, v Google AdWords, Seznam Sklik, a dalších systémech. Zajistíme maximálně efektivní využití vašich financí a všechny výsledky shrneme v přehledných reportech. Remarketing je jedním z typů PPC reklamy.

18. července. 2016