Menu

PPC

Skvělým způsobem, jak se na internetu zviditelnit, je PPC reklama. Jedná se o textovou, grafickou nebo videoreklamu v různých částech internetu. Obvykle se PPC reklama zobrazuje v internetových vyhledávačích (Google, Seznam a další), kde bývá několik prvních výsledků vyhledávání označeno jako "reklama". Dále se reklamy mohou zobrazovat na YouTube, Facebook a jiných webech. Inzerent platí vždy až ve chvíli, kdy na jeho reklamu uživatel klikne (PPC znamená "Pay Per Click"). Nejpopulárnější PPC reklamní systémy jsou u nás Google AdWords a Seznam Sklik.

Na jaké vyhledávací dotazy se reklama zobrazí, jak bude vypadat, kolik za kliknutí inzerent výsledně zaplatí a mnoho dalších parametrů může konzultant ovlivnit nastavením kampaně.

Proč si pro vytvoření a správu PPC kampaní vybrat nás?

  • před zahájením samotných prací vždy analyzujeme vaše podnikání jako celek. Ve spolupráci s vámi nalezneme silné stránky i potenciální hrozby a vše zohledníme pro maximalizaci výkonu kampaní
  • věnujeme se individuálně a pozorně všem klientům, včetně těch nejmenších. Nikdy nebudete jen „jedním z řady“.
  • orientujeme se na výsledky. Veškeré náklady i zisky přesně měříme a kampaně nastavíme tak, aby vedly ke splnění vašich cílů.
  • naši specialisté jsou schopni ve 100% kvalitě zpracovat kampaně pro české, slovenské, polské, německé a anglicky mluvící prostředí.
  • sledujeme nejnovější trendy v oboru a využíváme je pro váš prospěch.
  • jsme tu vždy pro vás. Rádi s čímkoli poradíme, pomůžeme a vysvětlíme souvislosti.
  • každý měsíc dostanete podrobný report výsledků naší práce. Jsme féroví, nebudeme vás balamutit jen skvělými čísly, ale vysvětlíme také, kde se zrovna nedařilo a proč.


18. července. 2016