Menu

Obsahový marketing

Pojem obsahový marketing je často považován za copywriting, ale obsah nemusí mít pouze textovou podobu. V obsahovém marketingu pracujeme s různými typy obsahu od blogů a článků, přes videa, sociální sítě, obrázky, e-maily, e-booky až po podcasty a případové studie. Jaký typ obsahu zaujme právě vaše zákazníky, vám poradíme v obsahové strategii, kterou sestavíme vašemu webu na míru. Ucelená strategie pomůže upevnit pozici vaší firmy v očích veřejnosti a zacílit na potenciální zákazníky.

Proč byste se měli obsahovému marketingu věnovat?

  • zaujmete potenciální zákazníky
  • posílíte loajalitu těch současných
  • upevníte pozici značky na trhu a její důvěryhodnost

Připravíme vám obsahovou strategii, ve které

  • definujeme vaši současnou pozici na trhu a zjistíme, kde se skrývají vaši potenciální zákazníci
  • vytyčíme vám cíle a nalinkujeme způsoby, jak se k nim propracujete
  • zmapujeme vaše silné a slabé stránky
  • zrevidujeme obsah vašeho webu
  • navrhneme nové kanály, jak získat zákazníky
25. července. 2016