Menu

E-mail marketing

E-mail je neprávem velmi často opomíjený způsob propagace, a přitom zkušenosti potvrzují, že se zpravidla jedná o způsob nejúčinnější. Pokud člověk ví, jak na to, má v rukou velmi mocný nástroj pro dosažení svých obchodních cílů. Jeho primární funkcí je udržovat kontakt se zákazníkem, připomínat se mu, nabízet mu své zboží nebo služby, případně ho informovat o zajímavých akcích a novinkách. V neposlední řadě vám pomůže získat zpětné reakce zákazníků. Pokud nebereme v úvahu spam (tzv. nevyžádanou poštu), existují 2 nástroje e-mailingu:

  • reklamní e-mail
  • newsletter

Právě efektivita newsletteru je až zarážející. Jak se v praxi ukázalo, jakmile se návštěvník vašich stránek registruje k odběru newsletteru, stane se s 86% pravděpodobností v nejbližších 3 měsících vaším zákazníkem.

S čím vám můžeme pomoci?

V rámci zvýšení účinnosti e-mailových kampaní uplatňujeme sled několika na sebe navazujících kroků:

  • audit aktuálních e-mailových kampaní
  • tvorba e-mailingové strategie
  • budování databáze kontaktů
  • strategie budování nových kontaktů
  • sběr nových kontaktů
  • optimalizace procesu sběru kontaktů
  • segmentace databáze
  • vyhodnocení úspěšnosti kampaní
  • copywriting e-mailových kampaní
  • personalizace e-mailových kampaní
  • automatizace e-mailových kampaní

Rozesílky newsletterů a reklamních emailů by vždy měly vycházet z jasného konceptu, komunikovat produkty či služby vhodné cílové skupině, ve vhodný čas a měly by zohledňovat klientovy potřeby a zájmy. Z toho důvodu je před zahájením oslovování aktuálních či potenciálních zákazníků vytvořit e-mailingovou strategii, která jasně definuje odpovědi na následující otázky:

  • Jaké produkty či službu komunikovat?
  • Komu?
  • Kdy?
  • Jak často?
  • Jakou formou?
  • Co měřit a jak vyhodnocovat?
  • Jak a co testovat?
18. července. 2016