Menu

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov je základním stavebním kamenem každého webu a jeho marketingové strategie. Je stěžejním dokumentem, bez kterého nemůže začít optimalizace pro vyhledávače. Poskytne vám ucelenou představu o tom, jaká klíčová slova a fráze jsou k vašemu webu relevantní - tady jak vaše cílová skupina uživatelů hledá vaše produkty, vaši nabídku, vaše služby.

Analýza klíčových slov vám napoví, na jaká slova se vašem webu máte soustředit. Výstupem je seznam klíčových slov, která jsou ve vašem oboru nejvíce hledaná, relevantní a nejméně konkurenční. Z analýzy klíčových slov navíc vychází i návrh optimální struktury webu, který od nás též obdržíte, a je důležitá také pro obsahovou strategii. Ke každému klíčovému slovu získáte informace o jeho hledanosti, pozici vašeho webu na danou frázi ve vyhledávání a jak je daná fráze konkurenční.

Proč nechat analýzu klíčových slov zpracovat nás?

  • máme bohaté zkušenosti získané při desítkách provedených analýz z různých odvětví
  • zpracujeme vám analýzu i ve slovenštině, angličtině a němčině
  • získáte přehled o konkurenci svého oboru

Jak postupujeme při budování zpětných odkazů?

  1. poznáme klienta
  2. detailně se seznámíme s oborem
  3. prozkoumáme trh
  4. nasbíráme klíčová slova pomocí specializovaných nástrojů
  5. rozčleníme klíčová slova do logických celků
  6. určíme relevanci klíčových slov vzhledem k zaměření webu
  7. vytvoříme návrh optimální struktury webu z pohledu SEO (informační architektura)
  8. sepíšeme základní doporučení pro práci s klíčovými slovy na webu

Potřebujete zpracovat detailní analýzu klíčových slov pro svůj web? Kontaktujte nás!

20. července. 2016