Menu

PPC specialista

Baví tě PPC? Pracuješ rád na zajímavých projektech a chceš profesně růst? Přidej se k týmu zapálených markeťáků, kteří by pro internetový marketing dýchali.

 Co u nás budeš dělat?

  • Spravovat a optimalizovat kampaně v AdWords a Skliku,
  • plánovat a kontrolovat reklamní rozpočty,
  • koordinovat své činnosti s dalšími marketingovými aktivitami na projektech (FB Ads, SEO, zbožové srovnávače...),
  • vyhodnocovat efektivitu tebou provedených kroků,
  • nastavovat dlouho- a střednědobé strategie,
  • hledat příležitosti, jak posunout klienta blíže ke stanovenému cíli,
  • komunikovat s klienty, chodit s nimi na kafíčko a chlubit se jim dosaženými výsledky,
  • zodpovídat za výkon kampaní,
  • rozvíjet sám sebe a kolegy v týmu.

Jaký bys měl být?

  • PPC tě baví a chceš je dělat co nejlépe,
  • máš dlouhodobé zkušenosti se správou a optimalizací kampaní ve fulltextu a obsahové síti, 
  • remarketingové kampaně jsi plánoval a realizoval už nespočetněkrát,
  • máš selský rozum, logicky přemýšlíš, dokážeš analyzovat data a vyvozovat z nich závěry,
  • zajímají tě i další obory (webová analytika, SEO, UX...),
  • dokážeš pracovat samostatně, ale i v týmu,
  • dodržuješ deadliny a kolegové se na tebe mohou spolehnout,
  • ve dne v noci dumáš nad tím, co bys na projektech vylepšil,
  • aktivně sleduješ dění v oboru a experimentuješ s novými postupy,
  • přistupuješ k projektům inovativně a s odhodláním,
  • v ideálním případě jsi už nasbíral nějaké agenturní zkušenosti a termíny jako videoreklama, programatické nákupy, RTB apod. ti nejsou cizí. 

1366

Co ti u nás nehrozí?

  • Rutina, která by umořila i osla,
  • přetíženost a tlak na výkon vedoucí k tikům v oku,
  • takový pracovní zápřah, že nebudeš vědět kam dřív skočit a jednoho dne se z toho zblázníš,
  • otravná byrokracie, schůzování, tabulkování a výkazy,
  • složitá komunikace napříč týmem,
  • dlouhé schvalovací procesy, které nikam nevedou,
  • korporátní pikle, zákeřní kolegové s kudlou v ruce a kariérní stopka.

A co ti nabízíme?

  • Větší i menší projekty známých brandů, které si užiješ a na kterých nasbíráš nové zkušenosti,
  • důvěru k samostatnému vedení vlastních projektů,
  • možnost vybrat si projekty, které tě zajímají, a říct otevřeně svůj názor,
  • firemní know-how a kolegy profesionály, kteří ti vždy ochotně poradí,
  • příležitost podílet se na směřování firmy a spoluurčovat její další vývoj,
  • účast na školeních, kurzech a konferencích s přesahem do dalších oborů (UX, analytika...),
  • férové finanční ohodnocení,
  • kavárnu přes chodník a Billu za rohem,
  • ledničku plnou Red Bullů a asi tak sedm druhů kafe,
  • volnou ruku v organizaci pracovního dne,
  • pružnou pracovní dobu s možností home officu,
  • děsně sympatický tým crossfiťáků, maratónců a motorkářů a pohodového šéfa,
  • uvolněnou firemní kulturu a přísný zákaz dress codu,
  • flexibilní pracovní úvazek (HPP, OSVČ, zkrácený úvazek),
  • uznání tvých schopností a podporu tvého vlastního brandu,
  • pohodlnou kancelář v holešovické Marině se sedačkami, fatboyem a X-boxem, kde se budeš cítit jako doma v obýváku:),
  • a spoustu drbání a dobrot pro tvého případného psa:)

Co ty na to? Chceš se do práce těšit? Tak nám pošli CV a reference na e-mail vidim@evisions.cz. Všem zájemcům o pozici osobně odpovíme a případně je pozveme na přátelský pohovor. Těšíme se na tebe.

1365

04. listopadu. 2016