Menu

8 knih nejen pro online markeťáky

Autor Helena Škývarová Helena Škývarová

Žijeme v době internetu. V době, kdy se vše neustále mění, a není tedy divu, že se při hledání informací z oboru málokdo obrací ke statickému papírovému zdroji informací – ke knize. Přitom existují knihy, které ani deset let po vydání nepozbývají své platnosti. Naopak – informace v nich obsažené vás posunou o level výš.…

 

SEO – Optimalizace pro vyhledávače profesionálněSEO – Optimalizace pro vyhledávače profesionálně (Danny Dover, Erik Dafforn)

Ačkoliv se od posledního vydání této knihy mnoho změnilo a spoustu věcí v SEO už neplatí, je tato kniha stále dobrým zdrojem základních informací, co to vlastně SEO je a jak funguje. Určitě doporučujeme každému, kdo se nějak stará o webové stránky. Ať už je to programátor, administrátor stránek či samotný majitel stránek.

 

Obsahový marketingObsahový marketing (Josef Řezníček, Tomáš Procházka)

Zajímavá kniha od českých autorů Josefa Řezníčka a Tomáše Procházka vám poskytne ucelený přehled o obsahovém marketingu. Ačkoliv na internetu naleznete mnoho článků o obsahovém marketingu a strategii vytváření obsahu, většina z nich je jen v anglickém jazyce. Tato knížka vám pomůže pochopit, co se za obsahovým marketingem skrývá. Z této knížky si odnese pár zajímavých nápadů do praxe začátečník i pokročilý online specialista.

 

O reklamě - OgilvyOgilvy o reklamě (David Ogilvy)

Inspirativní kniha o práci legendárního Davida Ogilvy. Tato kniha vás zavede svými bohatými ilustracemi do světa tvůrčí práce jednoho z největších ikon reklamy. David vám předloží spoustu zajímavých a skvělých reklam, ale podělí se o i ty, které takový úspěch neměly.

 

 

Jak drahé je zdarmaJak drahé je zdarma (Ariely Dan)

Bravurní kniha ekonomického psychologa Ariela Dana, který svými výzkumy poukazuje na to, že ve svých rozhodnutích nejsme úplně tak racionální, jak si myslíme. Kniha obsahuje spoustu příkladů z autorova výzkumu a poukazuje na marketingové pasti, které v menší či větší míře ovlivňují to, jak se chováme v nákupním procesu.

 

Věk amazonuGlobální samoobsluha – Jeff Bezos a věk Amazonu (Brad Stone)

Jak se z malého online knihkupectví stal mezinárodní kolos, který jako jeden z prvních využil potenciálu začínajícího internetu. Velmi zajímavá biografie Brada Stona, která vás zavede do vnitřní kultury firmy a odkryje vám, v čem spočívá úspěch největšího online prodejce na světě.

 

Štěstí doručeno Štěstí doručeno (Tony Hsieh)

Postavit štěstí svých zaměstnanců nad peníze firmy se může zdát jako bláznivý krok, ale původně malému prodejci obuvi Zapposu se to podařilo a dnes je z něj miliardová firma. Jako z prvních společností se začala více zaměřovat na štěstí svých zaměstnanců a svých zákazníků. Principy z této firmy může využít jak člověk na volné noze, tak i vetší korporace.

 

 

Pozornost - David GolemanPozornost (Daniel Goleman)

Máte někdy problém se plně soustředit na vaši práci? Potřebujete stihnout deadline a nedaří se vám myslet jen na ten jeden projekt? Kniha od Golemana světoznámého psychologa a autora bestselleru Emoční inteligence vám odhalí, jak to se schopností pozornosti funguje. Velmi čtivá kniha, která vám srozumitelně vysvětlí, jak funguje lidská pozornost a jak se svou myslí pracovat, abyste se dokázali soustředit.

 

Síla zvykuSíla zvyku (Charles Duhigg)

Zbavit se nějakého návyku není snadné. Někteří to dokáží přes noc, jiní s tím naopak bojují celý život. Skvělá kniha od Charlese Duhigga vám prozradí, jak to s těmi zvyky je. Podrobně vám vysvětlí, jak takový zvyk vzniká, jak funguje a hlavně jak takový zvyk změnit. Doporučujeme všem, kteří bojují se svými zvyky a chtěli by je jednou pro vždy změnit.

Témata: Osobní rozvoj
29.12.2016

Komentáře