Menu

Novinky z onlajnu – SPECIÁL

Autor Luděk Pulicar Luděk Pulicar

Přečtěte si o tom nejzajímavějším z Marketing festivalu přímo od Petra Vojtěchovského a Luďka Pulicara. Jestli jste marketingový maraton prošvihli, nezoufejte – na oficiálních stránkách Marketing festivalu si můžete předplatit videozáznam. Co na #mktfest zaujalo kluky?

Sympaťák Oli Gardner a ideální landing page

 

Oli Gardner na základě měření popisoval, jak má vypadat perfektní landing page. Předvedl, jaké jsou trendy, na co se zaměřit a jaké nástroje k tomu použít. Gardner se věnoval mimo jiné vzhledu formulářů a tlačítek, které leckdy mohou zaniknout v záplavě jiných prvků na stránce.

Branding trochu jinak

 

Marty Neumeier, autor bible brandingu, představil svou novou knížku The Brand Flip, ve které demonstroval nový pohled na fungování brandu. Vysvětlil, jak zákazníci prostřednictvím sociálních medií vnímají značku. Z jeho přednášky vyplynulo, že cílem není propagace vlastního produktu, ale spíš nabídnutí smyslu, proč si výrobek koupit. Neumeier zmínil i Apple jako představitele značky, u níž chcete platit dvojnásobnou cenu právě kvůli přidané hodnotě a možnosti patřit do určité skupiny.

Přednáška o e-mailingu Bjoerna Sjuta

 

Sjut hovořil o řízení vztahů se zákazníky ve spojitosti s e-mailingem. Co je v této oblasti nejpoužívanější a nejefektivnější? Kluci se tak dozvěděli, že nejideálnější čas pro posílání narozeninového e-mailu zákazníkovi jsou 2 dny po dni D. Otázkou zůstává, v jakých zemích tohle bude a nebude fungovat. Každopádně kluci hodnotí Sjutovu přednášku jako jednu z nejlepších.

Nejvlivnější online marketér Larry Kim

 

Kim představil svých 10 tipů pro reklamu na sociálních sítích. Z přenášky vyplynulo, že se vyplatí posilovat vkládání příspěvků na sociální sítě a ještě více zviditelňovat ten nejúspěšnější obsah. Podporujte při kampaních hlavně to, co je úspěšné, ať neplatíte za reklamu zbytečně. Zaměřte se na social marketing a posílejte lidi zpátky na vaše stránky. Využívejte sociální sítě pro prezentaci i propagaci produktu.

Na co sází Zoot

 

Zástupcem za Zoot byla Pavlína Louženská, která se rozpovídala o Instagramu. V Zoot se klade obrovský důraz na to, jak věci vypadají. V nadneseném slova smyslu je celá reklama o tom, že lidé zkrátka nechtějí vidět realitu, ale dokonalost. Neméně důležité je také copy u obrázků.  Rada pro vás – nebuďte na Instagramu agresivní a vyprávějte příběh.

Phill Nothingam navrhuje video strategii

 

Tenhle Brit měl přednášku o práci s videem. Předal rady ohledně prezentování videí na YouTube, kde nejde pouze o vizuální stránku, ale také o zvukovou část. Jeho tip pro ty z vás, kteří vkládáte videa na Facebook zněl: „Pokuste se graficky vylepšit základní náhled, pomůže vám to zvýšit počet zhlédnutí až o 35 %“.

Kluci celkově hodnotili #mktfest 2015 jako jeden z nejlepších ročníků, který přinesl spoustu zajímavých informací. Nenechte si ujít příští Novinky z onlajnu s klukama živě na Periscope. Nebo koukněte na náš účet na Twitteru a YouTube.

17.12.2015

Komentáře